AndroidHealthClinic

One Cycle Won't Hurt

Ik heb een keer een injectie primo gezet (200mg/ml van MTS). Dat was zo geconcentreerd dat het zelfs aan het kristaliseren was en in een warm water badje terug opgelost moest worden. Een injectie gezet en ik heb nog nooit zoveel pijn gehad. Daarna heb ik die vial ook weggeooid of weggegeven en nooit meer primobolan aangeraakt. Als ik het ooit weer zou proberen zou ik in ieder geval niet voor 200mg/ml gaan, dat was echt pure hell.

Als je niet diep genoeg zit merk je dat wel doordat er een bobbel onstaat onder de huid. Ik kan zelfs ventroglute en quad met slins doen op 20%+ bf. Je zit aardig snel in de spier
Waar prik je precies ventroglute? Wil deze spot altijd al eens proberen maar evht bang dat ik de verkeerde plek prik en die plaatjes op internet word ik ook niet echt wijzer van

Ik heb een keer een injectie primo gezet (200mg/ml van MTS). Dat was zo geconcentreerd dat het zelfs aan het kristaliseren was en in een warm water badje terug opgelost moest worden. Een injectie gezet en ik heb nog nooit zoveel pijn gehad. Daarna heb ik die vial ook weggeooid of weggegeven en nooit meer primobolan aangeraakt. Als ik het ooit weer zou proberen zou ik in ieder geval niet voor 200mg/ml gaan, dat was echt pure hell.
Ja deze zooi bleef gewoon perfect opgelost, maar ik denk dat het mijn glute ook probeerde op te lossen.

En hoe is de P.I.P?

• Topic Starter Topic Starter
Probeer trouwens nu meer ritme in mn slaap patroon te krijgen
Slaap nu 8-9 uur per nacht, maar na 6 uur wordt ik energiek wakker, slaap ik dan de 2-3 uur erna nog door ben ik dood moe :o

Hoeveel slaap die je nodig hebt is ook wel persoonlijk. Zelf is 7 uur voor mij genoeg, langer dan 8 uur slapen lukt me niet eens meer. En korter dan 7 uur slaap voel ik me totaal niet fit op.

Hoeveel slaap die je nodig hebt is ook wel persoonlijk. Zelf is 7 uur voor mij genoeg, langer dan 8 uur slapen lukt me niet eens meer. En korter dan 7 uur slaap voel ik me totaal niet fit op.
Na mijn nachtdienst soms 3 uurtjes. Dan 2 blikkies monster plus pre en im guud 2 go

Heb vroeger altijd in mijn quads gepind. Nooit last gehad van ontstekingen, pip of zenuwen geraakt :p
Voor glutes ben ik niet flexibel genoeg. In quads kreeg ik wel vlot 5ml weg zonder last. Was ook test-primo beide keren. Tweede keer na een dik jaar dopingcontrole gehad en bleek veel mast nog in mijn systeem te hebben. Dus fake primo (laatste keer toch alleszins).

Waar prik je precies ventroglute? Wil deze spot altijd al eens proberen maar evht bang dat ik de verkeerde plek prik en die plaatjes op internet word ik ook niet echt wijzer van
Euh is al anderhalf jaar geleden. Gewoon aan de zijkant van je reet/heup waar het hart voelt. Lijkt net alsof het bot is. Gewoon een keer hCG/hgh/MT2 (iets wat je subq zet) daar pinnen met slin. Dan heb je van zelf door of je IM komt of subq.
BLOG-COVER-1.jpg

Week 1:​

Huidige fysiek:
IMG_20211122_145848__01.jpg

BW: 67,4kg

Push day
Pomp 10/10

Flat Dumbell Press
2x8x40 @RPE10
Volgende training aimen voor wat meer reps

Incline Dumbell Press (3 sec negatief)
2x8x32 @RPE10

Low to high flyes
2x10x11,5

Machine Press
2x8x79

Dumbell Shoulder Press (3 sec negatief)
1x9x24
1x8x24

Reverse Pec Deck 3 sec concentric
1x12x40
1x10x45

Side Raise Cable Concentric
2x10x3

Side Raise Dumbell Negatief
2x10x8

Tricep Pushdown
1x8x36
1x8x33
5 sec negatief
2x8x28

Reverse tricep pushdown
2x8x26

One Handed Pushdown
2x10x11,5
Je volume is nu lager toch, is dat vanwege hogere intensiteit of omdat het volume opbouwt in je schema/kuur?

Na mijn nachtdienst soms 3 uurtjes. Dan 2 blikkies monster plus pre en im guud 2 go
Sloeg eerder ook wel eens wat nachtjes over, nakkie erin en was weer top fit! Maar denk niet dat dat heel bevorderlijk voor het herstel is:pmaar je wordt er iig wel mooi droog van:roflol:

Sloeg eerder ook wel eens wat nachtjes over, nakkie erin en was weer top fit! Maar denk niet dat dat heel bevorderlijk voor het herstel is:pmaar je wordt er iig wel mooi droog van:roflol:
Je wordt niet droog van pep. Van niet eten door pep wel.

Welcome :D

darth vader GIF

Je volume is nu lager toch, is dat vanwege hogere intensiteit of omdat het volume opbouwt in je schema/kuur?
Volume is niet echt lager denk ik (heb het niet nageteld tov mn oude schema)
Ik doe bijna overal maar 2 sets, maar ik doe wel meer oefeningen per spiergroep

BOR
1x10x40 warming up
2x10x52

Rack Pulls
2x8x160
Volgende keer stukje zwaarder

Barbell Shrugs 1 sec hold
2x6x110

Lat Pulldown Close Grip
2x10x70

Low Row Close Grip (2 sec hold)
2x8x67

One Handed Machine Row
2x8x80

Dumbell Curl 3 sec negatief
1x10x10 warming up
2x10x14

Hammer Curl 2 sec hold
2x10x12

Unilateral High Cable Curl (andere cable station, 1 sec hold)
2x8x8

Terug
Naar boven