Fitness Seller

One Cycle Won't Hurt

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb het gewoon eerlijk gezegd en ben nu elke 6/8 weken welkom voor bloedprikken en standaard controle van de bloeddruk/cholesterol/nieren etc
Mja dan heb je misschien geluk met je huisarts, zijn er maar weinig die dat doen denk ik

Wat ik van andere heb gelezen valt dat niet mee, maar geen idee hoe hij erin staat
Mocht ik ooit echt last krijgen vertel ik het hem wel, maar zie nu de meerwaarde er niet van in
Die van mij is net gestopt 😆. Was nooit lastig kon altijd alles fixen wat ik wou.

Ben benieuwd, ga binnekort met de eerste kuur starten en ben wel van plan om open kaart te spelen, gelukkig is het een hele aardige vrouw , schat in dat ze mij wel een beetje wil helpen.
Lijkt mij medisch gezien ook het verstandigst dat iemand van je situatie af weet lijkt mij?

Wat ik van andere heb gelezen valt dat niet mee, maar geen idee hoe hij erin staat
Mocht ik ooit echt last krijgen vertel ik het hem wel, maar zie nu de meerwaarde er niet van in
Mja dan heb je misschien geluk met je huisarts, zijn er maar weinig die dat doen denk ik
Dan ga je dus naar een andere huisarts…je arts hoort je te helpen. Mijn huisarts geeft me de medicatie waar ik om vraag, bloedtesten en ecg en ekg enzo. Je moet gewoon naar een huisarts gaan die je wil helpen

Zijn ze niet verplicht om je te helpen bij medische problemen?

Dan ga je dus naar een andere huisarts…je arts hoort je te helpen. Mijn huisarts geeft me de medicatie waar ik om vraag, bloedtesten en ecg en ekg enzo. Je moet gewoon naar een huisarts gaan die je wil helpen
Ik heb geen idee of m'n huisarts het zou gunnen, misschien wel maar moet het eerst nog even aftasten I guess

Dat is dus niet wat een huisarts moet doen. Een huisarts moet je de medicatie geven die je nodig hebt.
Al ben ik tevreden met mijn huisarts, die geeft me ook wel de meeste medicatie die ik nodig heb :p

Anders had ik het wel gedaan he 😂
Logisch, maar mijn coach hamerde er echt op indien de kuur begint boven/onder druk 2x pw meten icm met hartslag en bloedglucose. En vooral bloeddruk is wel belangrijk aangezien AAS hierin je bloeddruk kan verhogen en je dit absoluut niet merkt.

Logisch, maar mijn coach hamerde er echt op indien de kuur begint boven/onder druk 2x pw meten icm met hartslag en bloedglucose. En vooral bloeddruk is wel belangrijk aangezien AAS hierin je bloeddruk kan verhogen en je dit absoluut niet merkt.
Ja m'n pa heeft nog wel een bloeddruk meter ergens liggen dus wellicht dat ik die een keer uit test
Gevaar is idd dat je het totaal niet merkt als je bloeddruk zo hoog is, terwijl het wel schade aanricht

Dat is dus niet wat een huisarts moet doen. Een huisarts moet je de medicatie geven die je nodig hebt.
Al ben ik tevreden met mijn huisarts, die geeft me ook wel de meeste medicatie die ik nodig heb :p
Ja hij geeft me dus de dingen die ik nodig heb, dat bedoelde ik haha. Als ik zeg mag ik testosteron gaat hij me dat niet geven natuurlijk

Ja m'n pa heeft nog wel een bloeddruk meter ergens liggen dus wellicht dat ik die een keer uit test
Gevaar is idd dat je het totaal niet merkt als je bloeddruk zo hoog is, terwijl het wel schade aanricht
Ja zou het voorzichtig toch keer meten. Kleine moeite en beter voorkomen dan genezen. Vind het wel jammer dat jou coach hier niks van verteld aangezien we eigenlijk vrijwel identieke cycle doen.

Ik zou echt standaard wekelijks gaan meten als ik jou was. Is wel echt belangrijk om te zien als er hoge bloeddruk ontstaat

Ochtendgewicht opeens spike naar 68kg ???

M'n lat pulldowns die ik dinsdag met RPE 10 deed en de laatste 2 reps twijfelachtige vorm had met +2kg verbetert + alle reps clean vorm
Dinsdag getrained om 14:00, nu getrained na een hele dag werken
Kan ook aan de preworkout liggen, geen idee, feels nice

Misschien geen rustdag nemen deze week zodat ik komende week wat meer speling met gym heb door restrictie tijden ivm werk

Pomp was weer echt top

BOR
2x10x53,5

Rack Pulls
2x8x165

Shrugs 1 sec hold
1x6x90
2x6x110, een stuk lichter dan normaal

Close Grip Lat Pulldown
2x10x72

Machine Row
2x8x82,5

Low Row 2 sec hold
2x8x72
Deze misschien iets lichter pakken volgende keer

Bicep Curl 3 sec n
1x8x10
2x8x14

Hammer Curl 2 sec hold
2x8x12

High cable curl 1 sec hold
2x8x8

Die BOR is wel erg licht ofni?

Die BOR is wel erg licht ofni?
Klopt man, op de een of andere manier echt totaal niet sterk in
Snap ook nooit hoe andere mensen altijd zo zwaar kunnen gaan ermee
Heb in het verleden wel zwaarder gedaan maar mijn vorm offerde zich heel snel op

Ik doe nu de BORs waarbij ik erg focus op de contractie, als ik zwaarder ga wordt het momentum werk

Terug
Naar boven