MuscleMeat

One Cycle Won't Hurt

Krijg voor het weekend nieuwe schema van Siem
Nu al meer contact met hem gehad in 1 dag dan in 6 maanden met Jeff :')

Squat
2x8x142,5
Laatste reps van 2e set waren beetje slordig, ietsjes meer goodmorning dan een squat

Uni Leg Press 4 sec N
2x12x80

Leg Ext
2x15x84

LLC
1x12x58
1x10x58

Adductor
2x15x58

RDL TuT want onderrug was gefrituurd door die laatste squat reps
2x12x36

Calf raise geskipt want alles was bezet dus die doe ik morgen
Denk dat het morgen ook druk is, op Hemelvaartsdag

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.224
Vanaf volgende week 30 mei start prep

Dan eindelijk omlaag in kcal (4100), het wordt met de dag moeizamer om mn kcal te halen dus wel echt blij mee

Shoulder
2x10x40

Flat
2x5x46

• #2.229
  • #2.231
  • Like
Waarderingen: AK
Titel veranderen naar one blast wont hurt? :D

Laatste bloedtest was m'n RBC al net boven range, weet zeker dat het door Tren nu nog hoger out-of-range is

Als het onder de 55 is zou ik niks doen. Gewoon veel water blijven drinken en kijken dat je trombocyten in range zijn.

• #2.237
4700 kcal elke dag en op rustdagen 4400, maar ben nu al 29 weken aan het bulken
Ben het echt helemaal spuugzat

Is 4700 je piek? Of zat je nog hoger? Voor jouw gewicht wel veel ja… ik weeg ruim 20kg meer en eet bijna net zo veel.

• #2.240
Is 4700 je piek? Of zat je nog hoger? Voor jouw gewicht wel veel ja… ik weeg ruim 20kg meer en eet bijna net zo veel.
Nee 4700 is wel echt m'n piek, maar op deze hoeveelheid is gewicht toename er bijna niet
Maar sinds tren in de mix zit is m'n maintenance echt keihard omhoog geschoten terwijl m'n gewicht niet bizar veel is toegenomen
Je kunt echt prima cutten op 150 test.
Ik heb geen ervaring met cutten op PED's tot heden dus oprecht geen idee
Hier nog een geluksvogel. 4800/4150 @81kg momenteel en wordt weer tijd voor een verhoging. Echt apart hoeveel dat kan schelen.
Ja ik zal nog maar even wachten met het posten van de kuur tot over 3 weken :roflol:

Terug
Naar boven