MuscleMeat

One Cycle Won't Hurt

Ben sinds tren ook wel echt een stuk gevoeliger voor maagzuur, ook wel iets om in je achterhoofd te houden

Als ik nu vruchtensap drink weet ik 1000% zeker dat ik heel de dag last van oprispend maagzuur ga hebben

Voorheen had ik er nooit issues mee

Ik neem al een jaar lang 20mg rabeprazol, lol. Tyfusmaagzuur.

22,5mg is wel heel specifiek hahah, waar prik je dan allemaal? Zou het dagelijks prikken, zelf met slin pins snel beu worden :o
0.15 ml per dag van 150 mg/ml. Chest, front delts, side delts, quads, triceps. Zoveel goede plekken :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.263
0.15 ml per dag van 150 mg/ml. Chest, front delts, side delts, quads, triceps. Zoveel goede plekken :)
Dan wel slin pins met een beetje lucht achter in neem ik aan om de olie door te pushen?
Met 0,15ml heb je nou niet echt veel knoei ruimte anders blijft er niets over
Dat is iig waarom ik niet graag zulke lage mls zet

Dan wel slin pins met een beetje lucht achter in neem ik aan om de olie door te pushen?

In zo’n slin pin blijft echt niks over als je met een luchtbelletje injecteert inderdaad. Verwaarloosbaar.

In zo’n slin pin blijft echt niks over als je met een luchtbelletje injecteert inderdaad. Verwaarloosbaar.
Met slinpins heb je in principe 0 deadspace, alleen het volume in de naald en dat volume is verwaarloosbaar.
Dit. En als je dan toch al daily pint dan kan de rest van je gear in dezelfde slin pin.
De rest van de olie ging er ook bij natuurlijk ja. Kwam zo op 0.65 ml/dag.

• #2.269
Toch maar ff roa gaan fixen denk ik zo
Nog steeds geen last van alleen als het nog erger word denk ik dat ik wel lelijke littekens kan gaan krijgen

838FF5B7-988B-4EF7-A4DB-C95F679DDBB6.jpeg

Laatst bewerkt:
Nog steeds geen last van alleen als het nog erger word denk ik dat ik wel lelijke littekens kan gaan krijgen

Ja het is er maar af en toe eentje maar uiteindelijk zit je toch met al die oude plekjes

• #2.274
  • Like
Waarderingen: AK

Poeh. Hopelijk kun je er veel van fixen en trekt het mooi weg. Roa via huisarts?

Zou wel een beetje nadenken over je leverwaarden. Geen idee hoe heftig test-tren-mast-winny is op je lever, maar roa pakt je lever in ieder geval wel goed aan.
Voor zover ik weet moest je daar (voorheen in ieder geval) maandelijks voor bloed laten prikken zodat de huisarts je leverwaarden in de gaten kon houden.

Je ging sowieso een bloedtest doen ergens deze weken toch?

• #2.279
Poeh. Hopelijk kun je er veel van fixen en trekt het mooi weg. Roa via huisarts?
Ja maar heb plotseling opeens een andere huisarts, hele jonge vent schijnt het te zijn dus ga gewoon vertellen dat het door het kuren komt
Ik had het na m’n eerste keer tren ook.

Heb nog steeds littekens die op acne lijken als ik een pump heb.

Ga maar snel aan de roa
Ja ik heb er oprecht 0 last van maar het ziet er niet zo fris uit en wil gewoon geen permanente schade
En je kan er blijkbaar zelfs op afgerekend worden op een show ??? Wist ik niet eens
Zou wel een beetje nadenken over je leverwaarden. Geen idee hoe heftig test-tren-mast-winny is op je lever, maar roa pakt je lever in ieder geval wel goed aan.
Voor zover ik weet moest je daar (voorheen in ieder geval) maandelijks voor bloed laten prikken zodat de huisarts je leverwaarden in de gaten kon houden.

Je ging sowieso een bloedtest doen ergens deze weken toch?
Ja heb roa ook uitgesteld zo lang mogelijk maar t moet wel
Ik ga volgende week even bloedtestje doen

Alleen zomer is wel kut met roa, maar ik heb redelijk bruine huid door het zonnebanken en zit er misschien over na te denken om MT2 te injecten zodat ik mezelf niet elke keer hoef in te smeren aangezien mn huid dan al wel wat gewend is
Heb onder doxycycline ook gewoon zonnebankje gepakt en in de zon gezeten en geen verbrande huid oid gekregen

Ja maar heb plotseling opeens een andere huisarts, hele jonge vent schijnt het te zijn dus ga gewoon vertellen dat het door het kuren komt
Ahh oké, hoe jonger de huisarts hoe moeilijker ze doen over ROA. M'n zus is net klaar met huisarts opleiding en die sturen na de doxy iedereen mooi door naar de dermatoloog.
Ja heb roa ook uitgesteld zo lang mogelijk maar t moet wel
Ik ga volgende week even bloedtestje doen

Alleen zomer is wel kut met roa, maar ik heb redelijk bruine huid door het zonnebanken en zit er misschien over na te denken om MT2 te injecten zodat ik mezelf niet elke keer hoef in te smeren aangezien mn huid dan al wel wat gewend is
Heb onder doxycycline ook gewoon zonnebankje gepakt en in de zon gezeten en geen verbrande huid oid gekregen
Ohh ik deel je mening zeker dat het handig is om iets te gaan doen tegen die acne. Het ziet er best ontstoken uit allemaal. Tsja, met die roa zul je denk ik beter zoveel mogelijk wegblijven uit de zon en al helemaal weg bij de zonnebank. Doxy heeft toch niet diezelfde bijwerkingen als Roa? Doxy maakt je huid toch niet een stuk dunner waardoor ie super gevoelig wordt voor de zon? Heb zelf 1 rondje Doxy moeten doen vroeger en daarna meteen roa gekregen dus ik herinner me niet bijzonder veel van dat spul.
Wel fijn dat je de doxy al gehad hebt, dan is meestal de volgende stap roa, dus dan heb je wel kansen bij de huisarts en/of dermatoloog dat ze je roa willen verstrekken. Niet dat je nu eerst nog maanden zo'n crème moet proberen, daarna nog die doxy kuur en dan pas door kunt naar de roa.

Edit: doxy maakt je huid ook gevoeliger voor UV volgens Google.

Terug
Naar boven