AndroidHealthClinic

One Cycle Won't Hurt

Nu maak je me wel nieuwsgierig 😂 Ga je ons weer laten schrikken?

Ik ben m'n eerste kuur 8 weken lang niet naar school geweest omdat ik alles perfect wilde doen voor de cycle...
Heb gelukkig nog alles kunnen rechtzetten, heb nu meer het idee van zolang ik er geen geld mee verdien moet ik gewoon normaal doen
Hoe verleidelijk het ook is

Luister eens naar deze wijze woorden :p

Je kunt echt prima cutten op 150 test.

Hier nog een geluksvogel. 4800/4150 @81kg momenteel en wordt weer tijd voor een verhoging. Echt apart hoeveel dat kan schelen.

Ja, ik heb niet zo’n heel snelle stofwisseling. Ik word ook vrij snel vet als ik te veel eet.

Soms is dat frustrerend want zelfs deze gekke man @Vypaw is al maandenlang best wel hard aan het bulken maar is gewoon echt nauwelijks dikker geworden. Ik word veel sneller soft.

Maar kijkend naar het grotere plaatje is het wel handig met bulken, dat je minder veel hoeft te eten. Maar je moet wel wat stricter zijn met alles en dat is soms kut.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.245
Zelfde geldt trouwens voor @Shadow Project. Ik denk dat we ongeveer in dezelfde shape zijn begonnen met bulken en die kerel heeft fucking nice gegained met minimale vet gains.

Meanwhile begin ik er uit te zien als een varken. Een deel daarvan is ook wel water, maar toch…

Best wel jaloers op.

• #2.247
Ja, ik heb niet zo’n heel snelle stofwisseling. Ik word ook vrij snel vet als ik te veel eet.

Soms is dat frustrerend want zelfs deze gekke man @Vypaw is al maandenlang best wel hard aan het bulken maar is gewoon echt nauwelijks dikker geworden. Ik word veel sneller soft.

Maar kijkend naar het grotere plaatje is het wel handig met bulken, dat je minder veel hoeft te eten. Maar je moet wel wat stricter zijn met alles en dat is soms kut.
Veel eten en nauwelijks aankomen is ook niet heel chill als je amper eetlust hebt tbh :p
2 kanten van dezelfde medaille

Ja ik heb hetzelfde als @Vypaw, maar je moet niet vergeten dat wij allebei nog garnaaltjes zijn en jij al een flink stuk groter bent.

Zelfde geldt trouwens voor @Shadow Project. Ik denk dat we ongeveer in dezelfde shape zijn begonnen met bulken en die kerel heeft fucking nice gegained met minimale vet gains.

Meanwhile begin ik er uit te zien als een varken. Een deel daarvan is ook wel water, maar toch…

Best wel jaloers op.
Je lijkt niet op een vochtvarken, hoe kom je daarbij ?

Je lijkt niet op een vochtvarken, hoe kom je daarbij ?
Nee inderdaad, maar ik begrijp zijn gevoel wel. Als je een keer goed shredded bent geweest dan ben je daarna voor de rest van je leven dik.

Door vochtretentie van gear en voedsel voelt het voor mij ook alsof mijn hele shape verneukt is. Terwijl ik nog steeds op 10% bodyfat sta.

Nee inderdaad, maar ik begrijp zijn gevoel wel. Als je een keer goed shredded bent geweest dan ben je daarna voor de rest van je leven dik.

Door vochtretentie van gear en voedsel voelt het voor mij ook alsof mijn hele shape verneukt is. Terwijl ik nog steeds op 10% bodyfat sta.
Geen last van, je moet het accepteren. Pas als je echt vet gaat zien dan zou ik dat hebben, maar ga ik gelijk aan de slag. Gelukkig kan ik het de goed controleren(onder controle houden)

Best wel jaloers op.
De gemeenschappelijke deler is trenbolone :P

• #2.253
Ja dit dus hahaha
Elke keer als ik dacht vettig te worden was het een paar dagen later weer opeens niet meer zo
Heel apart
Was bij mij ook zo. Dit effect merk ik bij zeer lage dosering al.

Mocht het m’n libido niet zo drukken zou ik het vast vaker gebruikt hebben :o

• #2.257
De gemeenschappelijke deler is trenbolone :P

Ik zou nu in de laatste weken van mijn blast (mocht ik besluiten het nog door te trekken) ook wel een beetje trenbolone willen proberen, alleen ben ik bang dat als ik nu al verteringsissues heb dat met tren alleen nog maar erger gaat worden, lol.

Misschien eerst maar eens tijdens een cut proberen wanneer GI stress lager is.

22.5 mg ace per dag was voor mij echt perfect.
22,5mg is wel heel specifiek hahah, waar prik je dan allemaal? Zou het dagelijks prikken, zelf met slin pins snel beu worden :o
100mg tren enanthaat per week.
Libido drukken?
That’s a first, voel me net een konijn :o
jammer genoeg wel, iedere keer ik tren gebruikte, werd m’n libido minder. Het was nooit heel laag maar wel merkbaar lager dan bijvoorbeeld testosteron only.
Ik zou nu in de laatste weken van mijn blast (mocht ik besluiten het nog door te trekken) ook wel een beetje trenbolone willen proberen, alleen ben ik bang dat als ik nu al verteringsissues heb dat met tren alleen nog maar erger gaat worden, lol.

het komt imo beter tot z’n recht in of wel een cut ofwel vlak na een cut wanneer je terug gaat bulken. Als weightgain het doel is en je al struggled met vertering gaat tren het niet zo goed doen denk ik. Je gaat uiteindelijk meer moeten eten omdat je moeilijker aankomt. Moeilijker in vergelijking met ‘nattere’ middelen dan

• #2.260

Ben sinds tren ook wel echt een stuk gevoeliger voor maagzuur, ook wel iets om in je achterhoofd te houden

Als ik nu vruchtensap drink weet ik 1000% zeker dat ik heel de dag last van oprispend maagzuur ga hebben

Voorheen had ik er nooit issues mee

Terug
Naar boven