- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wellicht een placebo effect aangezien je kuurt.Ik heb overigens ook vlagen van "feel good" momenten, het is niet constant maar heb soms random op de dag dat ik me opeens echt heel goed voel
Wordt dit nog constant, of is dit niet herkenbaar?
Ja vind het oprecht soms lastig om te onderscheiden of ik nou echt iets voel of dat het placebo is
Nja uitzonderingen daar gelaten uiteraard. Gevalletje m'n oma rookt en heeft geen kanker.Die vlieger gaat niet altijd op, denk niet dat mijn prep zonder de support van natty zo succesvol was geweest eerlijk gezegd
Wonderen zijn de wereld nog niet uit maar ik denk dat de meeste relaties er voor zorgen dat je minder strict of afgeleid wordt.Same heer maar heb een pest hekel aan al dat dorpse geroddel van de midlife-crisis-crew dus all haile noice canceling airpods.Jep, wij hebben echt een stamkroeg gym vibe, dan is het best easy
Ja kan te wijten zijn aan AAS. In jouw geval placebo omdat je pas net on bent wss maar Mast wordt vaak dit gevoel beschreid en ik zie primo altijd als dure mast.

Na 4 weken merkte ik dat me kracht te snel omhoog schoot. Ben echt een data nerd, dus ik weet altijd vrijwel vooraf welke targets ik op aim en als ineens vorige week 10 reps bench op rpe 9/10 en nu zwaarder ga en net zoveel reps behaal dan weet ik dat het “niet klopt”.Ja vind het oprecht soms lastig om te onderscheiden of ik nou echt iets voel of dat het placebo is
Ja ik heb hetzelfde mbt data en targets dus zal het snel genoeg merkenNa 4 weken merkte ik dat me kracht te snel omhoog schoot. Ben echt een data nerd, dus ik weet altijd vrijwel vooraf welke targets ik op aim en als ineens vorige week 10 reps bench op rpe 9/10 en nu zwaarder ga en net zoveel reps behaal dan weet ik dat het “niet klopt”.

Vacuum uit de vial halen?3e inject zit erin maar er was wat van mn test in mn primo vial geschoten dus denk dat ik donderdag 0.1ml meer test zet ter compensatie
Vind het nog steeds een gekut met dat vacuum en die vials
Bij het wakker worden vanochtend kon ik nu wel merken dat ik iets in mn systeem heb Heb nu al meerdere random boners op de dag gehad ook
Misschien too much info voor sommige maarja
Zometeen eten en dan heerlijk pushday knallen, hoop dat het niet te druk is

21G 0,8x40mmwelke naald gebruik je voor optrekken?
ik zou 0.8 gebruiken, dan loopt het er zo in
Klopt, veel soepeler dan.21G 0,8x40mm
Maar ga nu gewoon het aantal ml in lucht eerst in de vial spuiten zodat de druk gelijk is, denk dat het dan opgelost is
Perfecto ✌️En m'n illegale pre is binnen, morgen maar eens ff testen tijdens pull
Pomp tijdens de training vandaag was echt t*ring goed
Ik ben afgelopen week wel 700 gram aangekomen, maar ik oog niet echt vetter imo, dus dan is het prima I guess?
Ja is wel man, zolang het in de spiegel er goed uit blijft zien prima, en ik kom ook liever teveel dan te weinig aanIk zou je niet zo op de gram af blindstaren op je gewicht. Een keer schijten en je bent al 700 gram lichter.
Je kan eerst lucht optrekken en dan in de vial je Gear optrekken. Op die manier heb je geen/minder last van vacuüm.3e inject zit erin maar er was wat van mn test in mn primo vial geschoten dus denk dat ik donderdag 0.1ml meer test zet ter compensatie
Vind het nog steeds een gekut met dat vacuum en die vials
Bij het wakker worden vanochtend kon ik nu wel merken dat ik iets in mn systeem heb Heb nu al meerdere random boners op de dag gehad ook
Misschien too much info voor sommige maarja
Zometeen eten en dan heerlijk pushday knallen, hoop dat het niet te druk is
Gewoon optrekken en niet eens in de vial spuiten bedoel je?Je kan eerst lucht optrekken en dan in de vial je Gear optrekken. Op die manier heb je geen/minder last van vacuüm.
Hahaha, ja probeer zo consequent mogelijk foto's te maken zodat je ook daadwerkelijk goed verschil kan zienopvallend vind ik met name hoeveel de poses op elkaar lijken tussen beide weken. Lijkt wel of iemand een andere broek en boxer heeft gefotoshopt.Echte veranderingen zullen wel wat later komen