XXL Nutrition

One Cycle Won't Hurt

  • Topic starter Vypaw
  • Startdatum
  • Reacties 6K
  • Weergaven 354K
  • Volgers 137

Bezoekers in dit topic

Ik heb overigens ook vlagen van "feel good" momenten, het is niet constant maar heb soms random op de dag dat ik me opeens echt heel goed voel
Wordt dit nog constant, of is dit niet herkenbaar?
 
Ik heb overigens ook vlagen van "feel good" momenten, het is niet constant maar heb soms random op de dag dat ik me opeens echt heel goed voel
Wordt dit nog constant, of is dit niet herkenbaar?
Wellicht een placebo effect aangezien je kuurt.
 
Wellicht een placebo effect aangezien je kuurt.
Ja vind het oprecht soms lastig om te onderscheiden of ik nou echt iets voel of dat het placebo is
 
Die vlieger gaat niet altijd op, denk niet dat mijn prep zonder de support van natty zo succesvol was geweest eerlijk gezegd
Nja uitzonderingen daar gelaten uiteraard. Gevalletje m'n oma rookt en heeft geen kanker. :P Wonderen zijn de wereld nog niet uit maar ik denk dat de meeste relaties er voor zorgen dat je minder strict of afgeleid wordt.
Jep, wij hebben echt een stamkroeg gym vibe, dan is het best easy
Same heer maar heb een pest hekel aan al dat dorpse geroddel van de midlife-crisis-crew dus all haile noice canceling airpods.
Wellicht een placebo effect aangezien je kuurt.
Ja kan te wijten zijn aan AAS. In jouw geval placebo omdat je pas net on bent wss maar Mast wordt vaak dit gevoel beschreid en ik zie primo altijd als dure mast. :p
 
Als je piemelt kleiner is dan voorheen dan kicked de gear in!!! :trollfacex:
 
Ja vind het oprecht soms lastig om te onderscheiden of ik nou echt iets voel of dat het placebo is
Na 4 weken merkte ik dat me kracht te snel omhoog schoot. Ben echt een data nerd, dus ik weet altijd vrijwel vooraf welke targets ik op aim en als ineens vorige week 10 reps bench op rpe 9/10 en nu zwaarder ga en net zoveel reps behaal dan weet ik dat het “niet klopt”.
 
Na 4 weken merkte ik dat me kracht te snel omhoog schoot. Ben echt een data nerd, dus ik weet altijd vrijwel vooraf welke targets ik op aim en als ineens vorige week 10 reps bench op rpe 9/10 en nu zwaarder ga en net zoveel reps behaal dan weet ik dat het “niet klopt”.
Ja ik heb hetzelfde mbt data en targets dus zal het snel genoeg merken
Vorige week had ik 2x8x40 kg flat press RPe 10
Kreeg hem met moeite solo omhoog
Dus benieuwd wat het morgen gaat brengen
Zo zou de release moeten gaan:
Screenshot_20211128-181442__01.jpg
 
  • Like
Waarderingen: ak
Week 9 inmiddels en puur op de compounds voor hetzelfde aantal reps is alles 15/20% omhoog gegaan, wel ruim 5kg aangekomen. Dus dan weet je “ongeveer” wat je kunt verwachten.
 
3e inject zit erin maar er was wat van mn test in mn primo vial geschoten dus denk dat ik donderdag 0.1ml meer test zet ter compensatie
Vind het nog steeds een gekut met dat vacuum en die vials

Bij het wakker worden vanochtend kon ik nu wel merken dat ik iets in mn systeem heb Heb nu al meerdere random boners op de dag gehad ook :o
Misschien too much info voor sommige maarja

Zometeen eten en dan heerlijk pushday knallen, hoop dat het niet te druk is
 
3e inject zit erin maar er was wat van mn test in mn primo vial geschoten dus denk dat ik donderdag 0.1ml meer test zet ter compensatie
Vind het nog steeds een gekut met dat vacuum en die vials

Bij het wakker worden vanochtend kon ik nu wel merken dat ik iets in mn systeem heb Heb nu al meerdere random boners op de dag gehad ook :o
Misschien too much info voor sommige maarja

Zometeen eten en dan heerlijk pushday knallen, hoop dat het niet te druk is
Vacuum uit de vial halen? :P
 
welke naald gebruik je voor optrekken?

ik zou 0.8 gebruiken, dan loopt het er zo in
 
welke naald gebruik je voor optrekken?

ik zou 0.8 gebruiken, dan loopt het er zo in
21G 0,8x40mm
Maar ga nu gewoon het aantal ml in lucht eerst in de vial spuiten zodat de druk gelijk is, denk dat het dan opgelost is
 
  • Like
Waarderingen: Onit
21G 0,8x40mm
Maar ga nu gewoon het aantal ml in lucht eerst in de vial spuiten zodat de druk gelijk is, denk dat het dan opgelost is
Klopt, veel soepeler dan.
 

Week 2​

1638194172700.png


Ochtendgewicht: 68,1kg

Flat Dumbell Press
1x10x40 lijp
1x8x40

Incline Neutral Dumbell Press 3 sec n
1x8x24
1x8x34
1x6x34

Low to high flyes
2x10x11,5

Machine Press
2x8x84

Dumbell Shoulder Press 3 sec n
2x10x22

Reverse Pec Deck 3 sec c
2x10x47,5

Side Raise Dumbell 3 sec n
2x10x8

Side Raise Cable 3 sec c
2x10x3,5

Front Raise
1x12xStang
1x10xStang

Tricep Pushdown
1x10x34,5
1x8x34,5
5 sec n
2x8x28

Reverse Tricep Pushdown
2x8x28

One Handed (andere cable station)
2x8x9
 
En m'n illegale pre is binnen, morgen maar eens ff testen tijdens pull
Pomp tijdens de training vandaag was echt tering goed
Ik ben afgelopen week wel 700 gram aangekomen, maar ik oog niet echt vetter imo, dus dan is het prima I guess?
 
En m'n illegale pre is binnen, morgen maar eens ff testen tijdens pull
Pomp tijdens de training vandaag was echt tering goed
Ik ben afgelopen week wel 700 gram aangekomen, maar ik oog niet echt vetter imo, dus dan is het prima I guess?
Perfecto ✌️
 
Ik zou je niet zo op de gram af blindstaren op je gewicht. Een keer schijten en je bent al 700 gram lichter.
Ja is wel man, zolang het in de spiegel er goed uit blijft zien prima, en ik kom ook liever teveel dan te weinig aan
 
3e inject zit erin maar er was wat van mn test in mn primo vial geschoten dus denk dat ik donderdag 0.1ml meer test zet ter compensatie
Vind het nog steeds een gekut met dat vacuum en die vials

Bij het wakker worden vanochtend kon ik nu wel merken dat ik iets in mn systeem heb Heb nu al meerdere random boners op de dag gehad ook :o
Misschien too much info voor sommige maarja

Zometeen eten en dan heerlijk pushday knallen, hoop dat het niet te druk is
Je kan eerst lucht optrekken en dan in de vial je Gear optrekken. Op die manier heb je geen/minder last van vacuüm.
 
opvallend vind ik met name hoeveel de poses op elkaar lijken tussen beide weken. Lijkt wel of iemand een andere broek en boxer heeft gefotoshopt.:p Echte veranderingen zullen wel wat later komen
 
Je kan eerst lucht optrekken en dan in de vial je Gear optrekken. Op die manier heb je geen/minder last van vacuüm.
Gewoon optrekken en niet eens in de vial spuiten bedoel je?

opvallend vind ik met name hoeveel de poses op elkaar lijken tussen beide weken. Lijkt wel of iemand een andere broek en boxer heeft gefotoshopt.:p Echte veranderingen zullen wel wat later komen
Hahaha, ja probeer zo consequent mogelijk foto's te maken zodat je ook daadwerkelijk goed verschil kan zien
 
Back
Naar boven