XXL Nutrition

One Cycle Won't Hurt

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.501
Is het niet verstandig als je met roa begint nadat de dokter er een oordeel/advies over geeft. Die paar dagen extra nu is kut, maar het is niet dat je acne sinds vorige week is komen aanwaaien. Zou dit toch serieus vergaderen met de dokter wat voor jou het beste traject is ipv zelf de dokter uithangen.

Vind het wel weer typisch nederlands dat je nu weer een maand moet wachten.
Dokter zei sowieso al roa, maar hij kon het niet voorschrijven als het ware
Als je alvast gewoon aan de roa begint gewoon doen en eerlijk tegen je dermatoloog zijn. Zeg er gewoon bij dat je niet meer kon slapen van de pijn, niet trainen bladibladibla. Als je dermatoloog dan weigert heb je geen kut arts te pakken maar een kut mens. Het duurde te lang, je kon het fysiek en psychisch niet meer aan, done klaar finito. Je had al bloedgeprikt bij je huisarts toch?
Ja ik zei al tegen die telefoniste van 11 juli ben je gek
Ik kan niet eens meer witte shirts dragen omdat ik constant bloed

• #2.502
Overigens gisteren rijles en vandaag rijexamen gehad

Ik dacht ik probeer ritalin om mn concentratie te verbeteren, ik wilde dat spul nooit meer nemen maar ik dacht ben nu ouder, wellicht dat ik het beter kan handelen

Gisteren ging dat het eerste uur goed

Vandaag rijexamen t*ring dikke anxiety (nu nog steeds) zieke nerveusiteit, hart gaat echt 300 BPM, zweet uitbraken et lc

Ook echt dikke negatieve gedachtes etc. Ik snap niet dat ze dit aan kiddo’s voorschrijven

Ik had toevallig dezelfde examinator en die zei al dat deze rit zoveel slechter was dan de vorige

Ben zo klaar met heel dat CBR en hun wachttijden ook

Rant out

Ik dacht ik probeer ritalin om mn concentratie te verbeteren, ik wilde dat spul nooit meer nemen maar ik dacht ben nu ouder, wellicht dat ik het beter kan handelen

Vandaag rijexamen t*ring dikke anxiety (nu nog steeds) zieke nerveusiteit, hart gaat echt 300 BPM, zweet uitbraken et lc

Ook echt dikke negatieve gedachtes etc. Ik snap niet dat ze dit aan kiddo’s voorschrijven

Ik had toevallig dezelfde examinator en die zei al dat deze rit zoveel slechter was dan de vorige

Rant out
Maw; mission failed ofwa?

Echt klote voor je. Hoop dat je je snel beter voelt.

shiiit. Succes! Ja, ik wordt bijna nergens bang voor. Behalve mijn eigen werk op een podium zetten en het rij examen ook ja...

Ik 3x gebeld naar dat ziekenhuis omdat dermatoloog maar niet belde
Hebben ze nog een huisnummer van 22 jaar geleden in het systeem

Volgende afspraak zou 11 juli zijn, heb gezegd dat ik dat te lang vond duren dus nu is het 21 juni

Ik ga morgen alvast roa halen denk ik

Heb echt mn dag niet alles gaat mis lol
Met hoe jouw lichaam eruit ziet qua acne, zou ik denk ik hetzelfde gedaan hebben als jij nu zegt. Alvast roa bestellen, 10mg per dag starten en dan wachten tot je contact hebt met de dermatoloog. Dan weet je in ieder geval zeker dat het de komende weken niet nog erger wordt. Ook omdat het ondertussen allemaal wel lang genoeg heeft geduurd en dit soort onzin van zo'n kut ziekenhuis je anders weer 2-3 weken kost.

Succes met je rijexamen man!

• #2.508
Met hoe jouw lichaam eruit ziet qua acne, zou ik denk ik hetzelfde gedaan hebben als jij nu zegt. Alvast roa bestellen, 10mg per dag starten en dan wachten tot je contact hebt met de dermatoloog. Dan weet je in ieder geval zeker dat het de komende weken niet nog erger wordt. Ook omdat het ondertussen allemaal wel lang genoeg heeft geduurd en dit soort onzin van zo'n kut ziekenhuis je anders weer 2-3 weken kost.

Succes met je rijexamen man!
Ja denk als ik nog een maand wacht ik helemaal fucked ben en er littekens gaan komen

Vooral als ik straks weer een blast begin

Ja denk als ik nog een maand wacht ik helemaal fucked ben en er littekens gaan komen

Vooral als ik straks weer een blast begin
Maar zou je niet een cycle doen met wat minder gear als je teveel bijwerkingen hebt? Dan heb je misschien zelfs beter resultaat dan nu, omdat je minder ander gezeik hebt en je beter op je training kan richten.

Rant out
Beetje mosterd na de maaltijd, maar wellicht toch nuttig mocht je ooit nog eens iets uitproberen om beter te presteren tijdens je examen: Probeer het eerst uit op een andere dag. Op het laatste moment wijzigingen aanbrengen is zelden een goed idee.

En wees je er van bewust dat die negatieve gedachten en anxiety straks weer minder wordt. Probeer anders eens te mediteren! Zelfs door gewoon even tien bewuste, langzame ademhalingen te doen kun je al een stuk rustiger worden.

Beetje mosterd na de maaltijd, maar wellicht toch nuttig mocht je ooit nog eens iets uitproberen om beter te presteren tijdens je examen: Probeer het eerst uit op een andere dag. Op het laatste moment wijzigingen aanbrengen is zelden een goed idee.

En wees je er van bewust dat die negatieve gedachten en anxiety straks weer minder wordt. Probeer anders eens te mediteren! Zelfs door gewoon even tien bewuste, langzame ademhalingen te doen kun je al een stuk rustiger worden.
Ja vet goede tip! Vier tellen in door de neus en 8 tellen uit door de mond. Dan wordt je vanzelf rustig(er).

Ademhaling naar je buik brengen ipv vanuit de borst ademen. Bij stress ga je vaak vanuit je borst ademen, waardoor je stress(moment) langer aanhoud.

Rant out
Iktf. Die shit is ook vaak een momentopname. En daarbij ben je ook nog eens afhankelijk van een heleboel factoren waar je vaak zelf geen invloed op hebt, zoals: of het druk is op de weg/er geen mong*len op de weg zijn, of de examinator relaxt is en wellicht een goede of slechte dag heeft, welke route hij of zij uitkiest, of jij een goede dag hebt etc.

Zelf reed ik tijdens de laatste 10-15 rijlessen helemaal vlekkeloos en begreep mijn instructeur niet wtf er gaande was, maar kon hem telkens niet halen. Was compleet radeloos. En als je dan vervolgens zo'n infantiele mong**l kent die voor geen meter kan rijden en hem in één keer heeft gehaald word je helemaal fucking lijp.

Persoonlijk zou ik trouwens eerder dex aanraden dan ritalin. Maar goed, zelf met die shit is het vaak hit or miss.

• #2.514
Maar zou je niet een cycle doen met wat minder gear als je teveel bijwerkingen hebt? Dan heb je misschien zelfs beter resultaat dan nu, omdat je minder ander gezeik hebt en je beter op je training kan richten.
De acne doet tijdens het squatten zoveel zeer dat ik de spierpijn niet meer voel dus ik train er eigenlijk beter qua dat betreft

Denk dat minder gear niet perse de acne minder gaat maken want het is al down bad

• #2.515

Ja was ook niet heel slim maar dacht alles of niets, nou bleek dus niets te zijn :roflol:

Ja die anxiety trekt sowieso weg
En mediteren ben ik zelf ook zeker een voorstander van, echt goeie shit

• #2.516
Iktf. Die shit is ook vaak een momentopname. En daarbij ben je ook nog eens afhankelijk van een heleboel factoren waar je vaak zelf geen invloed op hebt, zoals: of het druk is op de weg/er geen mong*len op de weg zijn, of de examinator relaxt is en wellicht een goede of slechte dag heeft, welke route hij of zij uitkiest, of jij een goede dag hebt etc.

Zelf reed ik tijdens de laatste 10-15 rijlessen helemaal vlekkeloos en begreep mijn instructeur niet wtf er gaande was, maar kon hem telkens niet halen. Was compleet radeloos. En als je dan vervolgens zo'n infantiele mong**l kent die voor geen meter kan rijden en hem in één keer heeft gehaald word je helemaal fucking lijp.

Persoonlijk zou ik trouwens eerder dex aanraden dan ritalin. Maar goed, zelf met die shit is het vaak hit or miss.
Ik heb een vriend die 5 ongelukken per jaar veroorzaakt waarvan die examinator later in de stad ooit tegen hem zei

“Ik had je nooit mogen laten slagen maar vond je wel een grappig ventje”

Dus dat maakt me wel behoorlijk tilted ja 🥲

Ik heb een vriend die 5 ongelukken per jaar veroorzaken waarvan die examinator later in de stad ooit tegen hem zei

“Ik had je nooit mogen laten slagen maar vond je wel een grappig ventje”

Dus dat maakt me wel behoorlijk tilted ja 🥲
Vandaar al die idioten op de weg. Hoe gaat dat met de vrouwtjes dan? Ja ik had je nooit mogen laten slagen maar die pijpbeurt.. zou het daar vandaan komen? Vrouwen achter het stuur bloed aan de muur.

Het CBR is gewoon een soort criminele organisatie. Iedereen weet het en wordt door ze genaaid en afgezet maar niemand doet er wat aan.

Ik ben overigens wel gewoon meteen geslaagd voor zowel theorie als praktijk. Bij het theorie-examen had ik net het maximale aantal toegestane fouten (was geloof ik het eerste jaar dat ze die gevaarherkenning shit introduceerden) en ook tijdens het praktijkexamen had ik naar mijn gevoel een beetje mazzel. De examinator bleek een lieve vrouw te zijn en er kwam een Marokkaan met een scouter van rechts die ik geen voorrang gaf maar dat zag ze door de vingers.

Je moet gewoon geluk hebben, that’s all.

Het vervelendste is gewoon dat het tyfusveel geld kost allemaal…

De acne doet tijdens het squatten zoveel zeer dat ik de spierpijn niet meer voel dus ik train er eigenlijk beter qua dat betreft

Denk dat minder gear niet perse de acne minder gaat maken want het is al down bad
Kan je die puisten niet gewoon proberen uit te drukken?

Terug
Naar boven