XXL Nutrition

One Cycle Won't Hurt

Weet trouwens niet of het door de tren, roa, nolva of lage E2 komt maar ben echt laatste dagen emotieloos.

M'n libido is echt 0, ik haal nergens plezier uit behalve gymmen op het moment
Ik haal niet echt plezier uit sociale activiteiten meer

Vind het heel lastig om affectie te tonen richting m'n partner gezien het gewoon echt veel energie kost en heel erg geforceerd voelt

Ik irriteer me ook echt aan iedereen om me heen en heb constant ruzie/discussies over de kleinste dingen
Ben je niet gewoon moe ? Beetje opgebrand ? Misschien even iets langer rusten ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.063
Soms heb je van die dagen, dan gaat het allemaal niet soepel. Kcals zijn nog niet laag te noemen op 2600/3000

• #3.065
Soms heb je van die dagen, dan gaat het allemaal niet soepel. Kcals zijn nog niet laag te noemen op 2600/3000
Nee heb vorig jaar geleefd op 1600 kcal + 10K stappen + 40 min cardio per dag en zelfs toen voelde ik me niet zo mentaal leeg als nu

Weet trouwens niet of het door de tren, roa, nolva of lage E2 komt maar ben echt laatste dagen emotieloos.

Vind het heel lastig om affectie te tonen richting m'n partner gezien het gewoon echt veel energie kost en heel erg geforceerd voelt

Ik irriteer me ook echt aan iedereen om me heen en heb constant ruzie/discussies over de kleinste dingen
Pohhh heftig man. Wat zijn je doseringen nu met tren dan ?

Nee heb vorig jaar geleefd op 1600 kcal + 10K stappen + 40 min cardio per dag en zelfs toen voelde ik me niet zo mentaal leeg als nu
Niet iedere prep is hetzelfde maar de combo tren,honger (minder slaap wss) maakt iedereen wat geïrriteerder.

Hoe lang is je cycle bezig? Heb je op dominator gesnoept?
Klinkt als een overbelasting van je receptoren, vooral dopamine en serotonine.

Als je cycle al lang duurt dan zou ik overwegen om te stoppen + pct. Mijn dopamine/serotonine huishouding is waarschijnlijk levenslang fucked door aanhoudend gebruik van drugs en ik veronderstel dat dit met anabolen net hetzelfde is.
@Galen weet hier misschien meer over te vertellen.

Als je je cycle verder zet dan zou ik veel rusten en een deload week inlassen. Om de 3 a 4 weken deloaden is nooit slecht.

• #3.069
Pohhh heftig man. Wat zijn je doseringen nu met tren dan ?
200mg Tren e dus niet al te gek

Hoe lang is je cycle bezig? Heb je op dominator gesnoept?
Klinkt als een overbelasting van je receptoren, vooral dopamine en serotonine.

Als je cycle al lang duurt dan zou ik overwegen om te stoppen + pct. Mijn dopamine/serotonine huishouding is waarschijnlijk levenslang fucked door aanhoudend gebruik van drugs en ik veronderstel dat dit met anabolen net hetzelfde is.
@Galen weet hier misschien meer over te vertellen.

Als je je cycle verder zet dan zou ik veel rusten en een deload week inlassen. Om de 3 a 4 weken deloaden is nooit slecht.
Ja heb wel gesnoept op dominator, maar dat was eenmalig, ik gebruik max 1x per 6 maanden

• #3.070
Ochtendgewicht 71,7
Vanaf gisteren aan de clen, 0 sides tot nu toe
Elke dag 30 a 50 min cardio & 10 a 15K stappen afhankelijk van low/high/rustdag

Volgende week aan de winny

Vanaf gisteren aan de clen, 0 sides tot nu toe
Elke dag 30 a 50 min cardio & 10 a 15K stappen afhankelijk van low/high/rustdag
Damn dat is veel beweging... 70.000-105.000 stappen per week en daar nog 3,5-5:50u cardio bovenop.
Wat voor cardio doe je?

• #3.072
Damn dat is veel beweging... 70.000-105.000 stappen per week en daar nog 3,5-5:50u cardio bovenop.
Wat voor cardio doe je?
Ik doe fietsen in de gym

Vind dat het makkelijkst, zet gewoon iets op op youtube en voor je het weet is die tijd voorbij

Watvoor clen protocol ga je doen?

• #3.074
Watvoor clen protocol ga je doen?
40mcg ED

Heb de ophef in de andere log al gelezen over gelijk starten met 40mcg

Als ik te erge sides kreeg was ik lager gegaan maar merk tot nu toe niets

Hartslag lijkt ook niet veel geks te doen op het moment

40mcg ED

Heb de ophef in de andere log al gelezen over gelijk starten met 40mcg

Als ik te erge sides kreeg was ik lager gegaan maar merk tot nu toe niets

Hartslag lijkt ook niet veel geks te doen op het moment
Wat is de logica van Siem daarachter? Ik neem aan dat je bedoelt dat je dus op 40mcg blijft gedurende de hele clen cycle. Naar mijn weten zorgt een opbouw er juist voor dat je goed blijft verbranden.

• #3.076
Wat is de logica van Siem daarachter? Ik neem aan dat je bedoelt dat je dus op 40mcg blijft gedurende de hele clen cycle. Naar mijn weten zorgt een opbouw er juist voor dat je goed blijft verbranden.
Oh nee, heb het verkeerd verwoord

Die 40mcg is om mee te beginnen, maar weet zelf nog niet wanneer het opgehoogd gaat worden

Alles ff gelezen.. wat ik alleen nog toe zou kunnen voegen: eet je genoeg gezonde vetten? Visolie, zalm, pindakaas, olijfolie? En magnesium/zma? Dat zou nog kunnen helpen. En ja mee eens met die deload week + dieetpauze om je reserves weer even aan te vullen. Of kan dat niet ivm showprep?

• #3.078
4DD915A3-1B77-4FDC-AD2B-75754289D736.jpeg

Zie elke dag weer een nieuwe vein op mn benen

Lowerbody gaat stukje harder dan upperbody

Benieuwd wat de winny gaat doen

Clen heeft conditie wel denk ik met 20% verbetert ofzo, althans cardio gaat net iets beter

• #3.079
Alles ff gelezen.. wat ik alleen nog toe zou kunnen voegen: eet je genoeg gezonde vetten? Visolie, zalm, pindakaas, olijfolie? En magnesium/zma? Dat zou nog kunnen helpen. En ja mee eens met die deload week + dieetpauze om je reserves weer even aan te vullen. Of kan dat niet ivm showprep?
Jep eet genoeg gezonde vetten en supplementeer ook magnesium

Gaat lekker zo man :rocker:

Terug
Naar boven