XXL Nutrition

One Cycle Won't Hurt

Shape gaat lekker, gewicht gaat lekker
Roa verhoogd naar 40mg

Binnenkort ff sportmassage

1659090718218.png

(Linkerfoto is wel met filter, acne lijkt hierdoor ook stuk heftiger)

Over 2 weken aan de clen plus 50mg winny ED erbij & mast wordt van 200mg naar 400mg verhoogd
Streeffysiek op links 👍

Shape gaat lekker, gewicht gaat lekker
Roa verhoogd naar 40mg

Binnenkort ff sportmassage

1659090718218.png

(Linkerfoto is wel met filter, acne lijkt hierdoor ook stuk heftiger)

Over 2 weken aan de clen plus 50mg winny ED erbij & mast wordt van 200mg naar 400mg verhoogd
Links ook met dikke pump? :D anders lijkt je borst wat achter te lopen maar lijkt daar niet zo.

Hoe is je latspread?

Wat doe je voor rug?

Ik bedoeld de oefeningen.

@Vypaw Hoe gaan de poseer lessen ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.047
Begint droog te worden, rug loopt wel flink achter man
Ja is m'n eigen domme fout, ben teveel bezig geweest continue met wisselen van oefeningen met rug

Links ook met dikke pump? :D anders lijkt je borst wat achter te lopen maar lijkt daar niet zo.

Hoe is je latspread?
Komt ook wel door de belichting vaak dat m'n chest er slecht uit komt

M'n latspread is work-in-progress
Op dit moment de slechtste pose van me, m'n mind muscle connectie ermee is beetje kut + mis wat mobiliteit

Hiervoor ga ik ook de sportmassage doen om te kijken of er wellicht niet iets vast zit wat er een beetje mee fucked

Ik doe nu de lat spread vanuit een front relax pose omdat ik anders m'n lats niet activeer/aan kan spannen
Hoop het dus zogaande uiteindelijk zonder eerst een front relax te kunnen

2x- Pull Ups

2x8-12 neutral grip pulldown

2x8-12 low row

2x15 lat prayer

3x12-15 smith row

Ja best goed eigenlijk (op de lat spreads na dan), nu alleen leren de transities tussen de poses te doen zodat er een mooie flow is, maar dat is echt ff dikke space om te doen vooral omdat er geen vaste handleiding voor is als het ware

Ja is m'n eigen domme fout, ben teveel bezig geweest continue met wisselen van oefeningen met rug

Op dit moment de slechtste pose van me, m'n mind muscle connectie ermee is beetje kut + mis wat mobiliteit

Hiervoor ga ik ook de sportmassage doen om te kijken of er wellicht niet iets vast zit wat er een beetje mee fucked

Ik doe nu de lat spread vanuit een front relax pose omdat ik anders m'n lats niet activeer/aan kan spannen

2x- Pull Ups

2x8-12 low row

2x15 lat prayer

3x12-15 smith row

Ja best goed eigenlijk (op de lat spreads na dan), nu alleen leren de transities tussen de poses te doen zodat er een mooie flow is, maar dat is echt ff dikke space om te doen vooral omdat er geen vaste handleiding voor is als het ware
1 goede deadlift set doen

en 5 sets all out bent over barbell rows. Want je rug heb je gewoon overgeslagen. Wat sonde is!

• #3.049
Overigens heb ik afgelopen weken 40mg nolva gerund maar er is geen verandering gekomen in de schijfjes achter m'n tepel
Ze zijn ook niet groter geworden ofzo en ze zijn niet zichtbaar

Nu las ik wel ergens dat sommige mensen niet reageren op Nolvadex
Maar de Tren Ace is er sinds vorige week uit, vermoed dat het prolactine gerelateerde gyno is want heb nooit eerder last gehad van oestrogene klachten

Benieuwd wat er na de kuur mee gebeurd, of de schijven gewoon ozpwelling zijn of daadwerkelijk weefsel

Overigens heb ik afgelopen weken 40mg nolva gerund maar er is geen verandering gekomen in de schijfjes achter m'n tepel

Nu las ik wel ergens dat sommige mensen niet reageren op Nolvadex
Maar de Tren Ace is er sinds vorige week uit, vermoed dat het prolactine gerelateerde gyno is want heb nooit eerder last gehad van oestrogene klachten

Benieuwd wat er na de kuur mee gebeurd, of de schijven gewoon ozpwelling zijn of daadwerkelijk weefsel
Echo laten maken via de huisarts heb je zo een doorverwijzing geregeld en in het ziekenhuis zien ze dat meteen. Mijn rechter pec heeft ook een dikkere huidlaag en hoe dieper je cut, hoe dunner de huid en het weefsel meer zichtbaar word aangezien dat niet “verdunt”. Schijnbaar hebben heel veel mensen dit minimaal vanuit de jeugd overgehouden, maar het is nooit visueel zichtbaar doordat men gewoon “te dik” is en het vet het verbergt.

Is eerder een kwestie van maanden dan weken meestal. Weet niet hoe lang je nu 40mg runt maar dat kan best 4-6 weken duren voor het weg is.

• #3.052
1659174505536.png

Wel echt indrukwekkend dat je op ruim 3k kcal nog goed afvalt. Prep stelt dan eigenlijk geen kut voor, energy als een malle en geen mood dips mbt kcal tekort.

2x- Pull Ups

2x8-12 low row

2x15 lat prayer

3x12-15 smith row

Rows vervangen door

Dumbell row
T bar row
Barbel row

Gaat je echt veel meer dikte opleveren.

• #3.055
Wel echt indrukwekkend dat je op ruim 3k kcal nog goed afvalt. Prep stelt dan eigenlijk geen kut voor, energy als een malle en geen mood dips mbt kcal tekort.
Ja klopt :roflol:
Honger begint nu wel toe te nemen, zelfs op 3K kcal maarja easy te doen

• Haha
Waarderingen: AK
Nee, zo werkt dit niet. 3k is voor mij een tekort van meer dan 1500-2000kcal dus dat voelt precies hetzelfde.
3k kcal pd zou ik nog kunnen vreten wat ik wil, paar salades kip voor volume en rest koolhydraten als een gek. 1960kcal pd is echt geen pretje iig.
Dit weten we ondertussen wel, je doet het jezelf aan toch dus waarom dat geklaag in ieder topic.

• #3.059
Weet trouwens niet of het door de tren, roa, nolva of lage E2 komt maar ben echt laatste dagen emotieloos.

M'n libido is echt 0, ik haal nergens plezier uit behalve gymmen op het moment
Ik haal niet echt plezier uit sociale activiteiten meer

Vind het heel lastig om affectie te tonen richting m'n partner gezien het gewoon echt veel energie kost en heel erg geforceerd voelt

Ik irriteer me ook echt aan iedereen om me heen en heb constant ruzie/discussies over de kleinste dingen

Terug
Naar boven