MuscleMeat

One Cycle Won't Hurt

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.281
Gewoon beginnende sporters

Eigenlijk wil ik gewoon de coach zijn die ik zelf had willen hebben toen ik net begon

Wat inzage over hoe voeding werkt, slaap, training

Maar krijg nu vooral mensen die voedingsschema’s willen

Gewoon genieten af en toe.

Ronnie coleman scheen zich offseason ook helemaal vol te vreten met allerlei junk food.
Een oud member van hier heeft toen weleens met hem getraind in Amerika. Precontest zijn die jongens wel strak maar offseason valt het wel mee. Je leeft maar 1 keer als je morgen dood neervalt wat eet je dan liever vandaag?
ALS!!! :roflol:

Gewoon genieten af en toe.

Ronnie coleman scheen zich offseason ook helemaal vol te vreten met allerlei junk food.
Een oud member van hier heeft toen weleens met hem getraind in Amerika. Precontest zijn die jongens wel strak maar offseason valt het wel mee. Je leeft maar 1 keer als je morgen dood neervalt wat eet je dan liever vandaag?
Als.ik zn filmpjes zie leek die er het hele jaar goed bij te staan. Vindt ik ook van Bonac. Ziet er altijd goed uit. Of dat dan voeding is of misschien hoeveelheid gear is de vraag. Maar met alleen a.s. red je het niet.

Als.ik zn filmpjes zie leek die er het hele jaar goed bij te staan. Vindt ik ook van Bonac. Ziet er altijd goed uit. Of dat dan voeding is of misschien hoeveelheid gear is de vraag. Maar met alleen a.s. red je het niet.
Is niet zo moeilijk om in shape te blijven als je zoveel massa hebt als hun, ik kan me zelf onmogelijk ook nog dik eten tijdens off season. Dan moet ik richting de 10k en dat is niet te doen iedere dag.

Klopt verkijk je er niet op ronnie had echt elite genetics he. Before fotos van hem uit de jaren 80 was ie al gigantisch op. Nu is die veel massa kwijt maar nog steeds superdroog.

Goede genen hebben de pro's wel. Maar veel ongezond eten wat je zegt lijkt mij wel funest voor je gezondheid. Die grote burgers daar met die sauzen 😀

Goede genen hebben de pro's wel. Maar veel ongezond eten wat je zegt lijkt mij wel funest voor je gezondheid. Die grote burgers daar met die sauzen 😀
Je moet wat, +6k weg werken met rijst en kip gaat je lichaam en jezelf snel tegen staan. Op uitzondering daar gelaten natuurlijk.

• #3.289
Vanaf volgende week split veranderen naar:

Back/Chest

Arms/Shoulder

Legs

Rug & armen lopen aardig achter, schouder loopt erg voor dus zo doende dat ik hem na armen pak.
Ook ga ik hamstring frequentie uppen naar 3x per week en ga ik denk ik van 6 naar 5 trainingsdagen.

Merk ondanks dat ik in hogere kcal zit m'n trainingen niet helemaal meer lekker gaan, dus ga even wat extra rustdagen implementeren komende dagen.

Kcal nu ~3200

Vanaf volgende week split veranderen naar:

Back/Chest

Arms/Shoulder

Legs

Rug & armen lopen aardig achter, schouder loopt erg voor dus zo doende dat ik hem na armen pak.
Ook ga ik hamstring frequentie uppen naar 3x per week en ga ik denk ik van 6 naar 5 trainingsdagen.

Merk ondanks dat ik in hogere kcal zit m'n trainingen niet helemaal meer lekker gaan, dus ga even wat extra rustdagen implementeren komende dagen.

Kcal nu ~3200
Dag na rug/borst meteen armen? Is dat wel optimaal, aangezien je met rug/borst geheid secundair armen toch meeneemt. Dan zou ik onderstaand doen persoonlijk;

rug/borst
benen
arms/schouders
Rust

• #3.291
Dag na rug/borst meteen armen? Is dat wel optimaal, aangezien je met rug/borst geheid secundair armen toch meeneemt. Dan zou ik onderstaand doen persoonlijk;

rug/borst
benen
arms/schouders
Rust
Klopt, ga het ook zo doen idd
Ben benieuwd of een arm day zal helpen, bij jou heeft het erg positief uitgepakt

Hoe zouden jullie je training splitsen als je Quads en triceps(/armen) wil groeien?

• #3.294
Heeft een van jullie wel eens echt een deep tissue massage laten doen

Ik weet niet of ik er baat bij ga hebben
Het probleem:
415EDC37-C2E0-4C10-8983-92C5DD64B4C0.jpeg

Mijn ene kant lijkt hoger te staan dan de ander
Ik weet echter niet of het een kwestie is van unilateraal massa verschil of dat de ene kant gewoon hartstikke vast zit

Aankomende split ga ik sowieso meer unilateraal werk doen, maar dacht wellicht kan zo een massage helpen

Volgende week nieuwe split
Ik ga dan ook mn deload doen
Dus het wordt eerder een techniek week
Alle nieuwe oefeningen uittesten op RPE 6-8 met wat lager volume hier en daar op de grotere spiergroepen

Heeft een van jullie wel eens echt een deep tissue massage laten doen

Ik weet niet of ik er baat bij ga hebben
Het probleem:
415EDC37-C2E0-4C10-8983-92C5DD64B4C0.jpeg

Mijn ene kant lijkt hoger te staan dan de ander
Ik weet echter niet of het een kwestie is van unilateraal massa verschil of dat de ene kant gewoon hartstikke vast zit

Aankomende split ga ik sowieso meer unilateraal werk doen, maar dacht wellicht kan zo een massage helpen

Volgende week nieuwe split
Ik ga dan ook mn deload doen
Dus het wordt eerder een techniek week
Alle nieuwe oefeningen uittesten op RPE 6-8 met wat lager volume hier en daar op de grotere spiergroepen
Dus je gaat nog 4 weken blasten/bulken, maar wel een deload / rpe 6/8 trainen 🧐

• #3.296
Dus je gaat nog 4 weken blasten/bulken, maar wel een deload / rpe 6/8 trainen 🧐
Ja moet alsnog gewoon luisteren naar je lichaam toch, merk dat trainingen laatste tijd redelijk kut gaan en ik moeite heb met herstellen

Kan ook een hele week rust houden, maar dat is niet optimaal

Ja moet alsnog gewoon luisteren naar je lichaam toch, merk dat trainingen laatste tijd redelijk kut gaan en ik moeite heb met herstellen

Kan ook een hele week rust houden, maar dat is niet optimaal
Dan zou ik de blast stopzetten en overgaan op cruise.

Hoezo zou je niet kunnen deloaden in een blast?
Dat zeg ik niet, als je weet dat je blast stopt over 3/4 weken dan zou ik niet de blast nog doortrekken in die 3/4 weken als je een deload/techniek periode doet. Voor je gezondheid zou ik dan overstappen op cruise zodat je waardes/ lichaam rustig kan herstellen en je aankomende blast weer ready2go bent.

Dat zeg ik niet, als je weet dat je blast stopt over 3/4 weken dan zou ik niet de blast nog doortrekken in die 3/4 weken als je een deload/techniek periode doet. Voor je gezondheid zou ik dan overstappen op cruise zodat je waardes/ lichaam rustig kan herstellen en je aankomende blast weer ready2go bent.
Met het cruise gedeelte ben ik het idd eens, zou ik ook doen helemaal nu je geen wedstrijd meer gaat doen kan je met veel minder gear en meer eten flink rebounden.

Terug
Naar boven