- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
PreachThat's how we do.
Niet daten met vrouwen met wie je niet wilt trouwen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
PreachThat's how we do.
Niet daten met vrouwen met wie je niet wilt trouwen.
Heb je haar nu letterlijk bedreigd, zodat ze alsnog ben je uit eten gaat?Heb vervolgens gezegd dat ik de auto niet uitstap tot ze met mij mee uit eten ging

Het ging wel iets smoother dan het klinkt hoorHeb je haar nu letterlijk bedreigd, zodat ze alsnog ben je uit eten gaat?![]()
![]()
Wellicht in jouw belevenis. LOL. Je stapte de auto niet auto niet uit totdat ze met je uitging. Hoe the f**k kun je dat smooth over brengen? Had je ook een mes op haar keel gezet?

Tsja jij wilt niet dus dan moet ik maar andere opties gaan zoeken hè..Wellicht in jouw belevenis. LOL. Je stapte de auto niet auto niet uit totdat ze met je uitging. Hoe the f**k kun je dat smooth over brengen? Had je ook een mes op haar keel gezet?
De enige reden waarom ze heeft toegezegd is omdat ze fucking bang is.
Ik weet dat de meeste gasten afwijzingen niet kunnen handelen, maar dit is wel next level cope.
Zet die homofiele bullshit eens uit. Ik wil je een geheimpje vertellen via DM.Tsja jij wilt niet dus dan moet ik maar andere opties gaan zoeken hè..
Kijk now we talking 😏Zet die homofiele bullshit eens uit. Ik wil je een geheimpje vertellen via DM.
Je had de buit al binnen van de week met je date. En dan toch nog even je eigenwaarde op proberen te prikken met deze stunt? Of probeer je die powerlifster nu in allerijl bij te benen? 🤪Ik ben mong**l
46kg shoulder press attempt
Linker schouder gefucked 🤡
Hahahaha nee joh ik dacht kan welJe had de buit al binnen van de week met je date. En dan toch nog even je eigenwaarde op proberen te prikken met deze stunt? Of probeer je die powerlifster nu in allerijl bij te benen? 🤪
Hahahahaha ja komt wel weer goedWel handig dat je dan nu net je schouder opgeblazen hebt met een 46kg shoulder press
Gelukkig is 1RM benchen super veilig voor je schouder![]()
Mss incline licht benchen komende weken? Heeft mij van iets soortgelijks afgeholpen en toch beetje kunnen pompen.Hahahahaha ja komt wel weer goed
Gewoon ff rust houden
Alleen Presses doen heel veel zeer atm, rest gaat wel
Ik ga even kijkenMss incline licht benchen komende weken? Heeft mij van iets soortgelijks afgeholpen en toch beetje kunnen pompen.
Inshallah
Hoe kom je nou eigk aan die belachelijk sterke schouders? Want die staan niet in verhouding tot de rest van je lifts. Niks komt ook maar enigzins in de buurt geloof ik.Hahahaha nee joh ik dacht kan wel
Ik kan 40kg 9x
Maar het probleem was het opgooien
Want dat doe ik zonder spotter
Voor 46kg was dat niet zo slim