MuscleMeat

One Cycle Won't Hurt

Ik waarschuwde je al voordat je aan de tren ging. Heb ik bij NPP ook al tijdje terug gedaan. Als je een middel wilt gebruiken waar jij (gezien je gebleken gevoeligheid in eerdere cycles) veel acne en gyno op gaat ontwikkelen én ook nog eens kans maakt op mentale sides dan is NPP wel een goede kandidaat.

Ja die tren was niet helemaal 100% mijn keuze hè (tuurlijk ben ik er wel zelf mee ingestemd), als ik zelf m'n eigen cycles had gedesigned had ik wss geen tren aangeraakt
Als ik iets mis aan tren is dat je elke dag 04.00 uitgerust wakker word en vol energie hebt, nu 3 weken op cruise en de tren is uitgewerkt merk je gewoon dat je langzaam meer slaap uren pakt/nodig hebt en vond vooral die laatste paar weken prep het erg rustgevend om smorgens 04.00/05.00 me cardio al te doen.

Op 100mg pw waren sides zoals nachtzweet/mood swings vrijwel nihil.
Volgende cut zou ik vandaar tren dus wederom toevoegen.

Laatst bewerkt:
Tren krijg je altijd waar voir je geld. Met andere roids is altijd afwachten. Je hoeft ook niet zo hoog te gaan. Als ik weleens lees over 800 mg a 1 gr tren p w ben ik heel benieuwd naar het resultaat...

Beetje achterhaald gezeik om nu over zijn trengebruik te hebben. Dat is al achter de rug, en zijn herstel gaat goed. Langere tijd op cruise en lekker speculeren over volgend kuurtje.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.005
Als ik iets mis aan tren is dat je elke dag 04.00 uitgerust wakker word en vol energie hebt, nu 3 weken op cruise en de tren is uitgewerkt merk je gewoon dat je langzaam meer slaap uren pakt/nodig hebt en vond vooral die laatste paar weken prep het erg rustgevend om smorgens 04.00/05.00 me cardio al te doen.

Op 100mg pd waren sides zoals nachtzweet/mood swings vrijwel nihil.
Ja merk wel dat ik nu extra slaap wel kan waarderen :p
Ik word helaas niet meer wakker voor m'n wekker nu :roflol:

Nightsweats 0 last van gehad, en gek genoeg heb ik nu elke avond nightsweats

• #4.008
Wat ook wel nice is, is dat ik nu gewoon op aanvraag een bloedtest mag doen komende 6 maanden als ik er behoefte aan heb

Wat is de hoogste dosis testosteron dat je al gedraaid hebt?

Test only (of met gh) is toch steeds m’n favoriete blast geweest. Feel good, sterk, heel goeie gains, minimale sides, minimale impact op bloedwaarden. In een bulkfase heb ik geen betere blasts gehad tbh.

Ik zie dat @vntl er ook lekker op gaat.

• #4.010
Wat is de hoogste dosis testosteron dat je al gedraaid hebt?

Test only (of met gh) is toch steeds m’n favoriete blast geweest. Feel good, sterk, heel goeie gains, minimale sides, minimale impact op bloedwaarden. In een bulkfase heb ik geen betere blasts gehad tbh.

Ik zie dat @vntl er ook lekker op gaat.
Hoogste dosis test wat ik heb gedraaid is 350mg
Dus wellicht dat gewoon hogere dosis test idd ook wel leuk is om te proberen

Ik vind het wel mooi dat dit log nog steeds 'one cycle....' heet :roflol:

Ja nieuwe kuur aant plannen? Had je nog op t podium gestaan?

Hoogste dosis test wat ik heb gedraaid is 350mg
Dus wellicht dat gewoon hogere dosis test idd ook wel leuk is om te proberen
Ik denk oprecht dat test only of test primo laag inzetten en langzaam omhoog titreren je beste keuze is.

Doe deze run zelf tot nu toe:
1-8: 200 test 150 primo
9-?: 200 test 200 primo

Op deze manier kun je lachend een half jaar door. Echt blasten begin ik zelf niet meer aan.

Op 100mg pd waren sides zoals nachtzweet/mood swings vrijwel nihil.
100mg tren per dag? Is toch ook een serieuze hoeveelheid? Niet een beetje overkill?

Tren krijg je altijd waar voir je geld. Met andere roids is altijd afwachten. Je hoeft ook niet zo hoog te gaan. Als ik weleens lees over 800 mg a 1 gr tren p w ben ik heel benieuwd naar het resultaat...
Afwachten zoals in de zin of je jezelf wel aan je dieet kan houden? Wat een onzin klets dat andere compounds je maar moet “afwachten” of het überhaupt iets doet. Kunt op 250mg test e pw al behoorlijke gains maken, maar meeste verzieken het doordat ze hun voeding echt totaal niet goed bijhouden of onlogisch trainen en dan word vaak de schuld gewezen naar de gear is nep / kuur slaat niet aan.

• #4.017
  • #4.018
Gisteren 200kg sumo deadlift PR

BSS
1x12x28
1x11x28

Uni LP
1x12x80
1x12x80 & 1x11x80 (rechts)

Leg Ext
1x15x63
1x12x63

Adduct
1x15x56
1x12x56

Rdl
2x15x36 TuT

Llc
2x8x51

Calf raise
-

Afwachten zoals in de zin of je jezelf wel aan je dieet kan houden? Wat een onzin klets dat andere compounds je maar moet “afwachten” of het überhaupt iets doet. Kunt op 250mg test e pw al behoorlijke gains maken, maar meeste verzieken het doordat ze hun voeding echt totaal niet goed bijhouden of onlogisch trainen en dan word vaak de schuld gewezen naar de gear is nep / kuur slaat niet aan.
Of 1 pen HGH kopen 🤣

Tren is ook overrated en opgehemeld op forums.

De kans is trouwens groter dat je tren underdosed is dan iets simpels als test.

Terug
Naar boven