- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Inshallah
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inshallah
Overigens wel mooi dat als iemand zich gedraagt als een kleine b*ch gelijk geassocieerd wordt met Meeuw
Hoe ging je werkdag vandaag dan?!Ewaja jullie hebben gelijk ik moet niet b**chen en gewoon ff doorzetten

Fixed.Overigens wel mooi dat als iemand zich gedraagt als een kleine b*ch gelijk geassocieerd wordt met Meeuw
Goed gedaan sis @rippedmeeuw
🫶🏻
Vond de overeenkomst vrij aanwezig tussen Meeuw z'n schoefelen en jouw stage.Overigens wel mooi dat als iemand zich gedraagt als een kleine b*ch gelijk geassocieerd wordt met Meeuw
Goed gedaan bro @rippedmeeuw
Ziek verschil man!![]()
Jaartje aan leg gains, quads zijn afgelopen 3 maanden niet erg gegroeid, hamstrings wel
duidelijk te zien die hamstrings, ziek! deze is achterkant hamstrings, ook ziek![]()
Jaartje aan leg gains, quads zijn afgelopen 3 maanden niet erg gegroeid, hamstrings wel

Zijn de overige sides een beetje dragelijk?Roaccutane begint trouwens wel op mn gewrichten te werken nu
Erg vervelend, knieën en polsen doen redelijk zeer
Dus volgende week maandag even mn vriendin de dermatoloog bellen
Huh?@Vypaw Zit je weer aan tren? Laat jij je nu ook al moedwillig misbruiken middels die friend zone bullshit, VRIENDIN LOL. Come on breh ik had beter van je verwacht.
Wanneer krijgen jullie simps een keer wat eigenwaarde en gaan jullie realiseren dat die shit nooit gaat werken.
Ja gewrichten doen wel zeer en mn lippen scheuren als ik niet op tijd ze insmeer

Ewa jij weet dondersgoed wat ik bedoel. Als je nou een keer mee naar een club gaat hier, dan ontmoet je tenminste vrouwen die wel oprecht in je zijn geïnteresseerd. Laat je niet misbruiken voor die onzin.Huh?
Wat mis ik
Zat ik nog maar aan de tren tho’
Die emotionele onbeschikbaarheid was op dat vlak wel relaxed
Als jij een club hebt met mentaal onstabiele emo chicks ben ik sowieso daarEwa jij weet dondersgoed wat ik bedoel. Als je nou een keer mee naar een club gaat hier, dan ontmoet je tenminste vrouwen die wel oprecht in je zijn geïnteresseerd. Laat je niet misbruiken voor die onzin.
Ik ben inAls jij een club hebt met mentaal onstabiele emo chicks ben ik sowieso daar
Nee maar wacht ff tot ik mn volgende blast doe dan ben ik daar :$