AndroidHealthClinic

One Cycle Won't Hurt

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.182
  • #4.187
CE37E0DB-429E-442E-9B24-8160A2623B7D.jpeg

Jaartje aan leg gains, quads zijn afgelopen 3 maanden niet erg gegroeid, hamstrings wel

Goede progress, zeker wel!

• #4.191
Roaccutane begint trouwens wel op mn gewrichten te werken nu
Erg vervelend, knieën en polsen doen redelijk zeer
Dus volgende week maandag even mn vriendin de dermatoloog bellen

• #4.192
1 maand acne progressie nu:
7171A559-40E7-40C8-95A9-E16B181F91E2.jpeg

Rug ook stuk minder fel, begint de goede kant op te gaan ✌🏻

Zullen wel een shitload aan littekens van blijven als ik het zo zie

Volgens mij zit ik nu bijna 2 maanden aan de roa nog steeds @40mg

Als ik die acne niet had gehad was ik denk ik alweer aan het blasten want de drang is echt groot dus het is wel een soort van redder in nood :o

Littekens blijf je nog wel een ruime tijd zien ja, die van mij vervagen nu pas echt. (1,5 jaar terug)

@Vypaw Zit je weer aan tren? Laat jij je nu ook al moedwillig misbruiken middels die friend zone bullshit, VRIENDIN LOL. Come on breh ik had beter van je verwacht.

Wanneer krijgen jullie simps een keer wat eigenwaarde en gaan jullie realiseren dat die shit nooit gaat werken.

• #4.196
@Vypaw Zit je weer aan tren? Laat jij je nu ook al moedwillig misbruiken middels die friend zone bullshit, VRIENDIN LOL. Come on breh ik had beter van je verwacht.

Wanneer krijgen jullie simps een keer wat eigenwaarde en gaan jullie realiseren dat die shit nooit gaat werken.
Huh? :roflol:
Wat mis ik
Zat ik nog maar aan de tren tho’
Die emotionele onbeschikbaarheid was op dat vlak wel relaxed

Huh? :roflol:
Wat mis ik
Zat ik nog maar aan de tren tho’
Die emotionele onbeschikbaarheid was op dat vlak wel relaxed
Ewa jij weet dondersgoed wat ik bedoel. Als je nou een keer mee naar een club gaat hier, dan ontmoet je tenminste vrouwen die wel oprecht in je zijn geïnteresseerd. Laat je niet misbruiken voor die onzin.

• #4.199
Ewa jij weet dondersgoed wat ik bedoel. Als je nou een keer mee naar een club gaat hier, dan ontmoet je tenminste vrouwen die wel oprecht in je zijn geïnteresseerd. Laat je niet misbruiken voor die onzin.
Als jij een club hebt met mentaal onstabiele emo chicks ben ik sowieso daar
Nee maar wacht ff tot ik mn volgende blast doe dan ben ik daar :$

Terug
Naar boven