- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanzelfsprekend dat je ook mee mag.
Same
Helaas.
Heb nog 10 gram liggen van die zooi :')Allemaal je zwembroek meenemen maar wat we gaan doen is een verrassing
Jullie krijgen allemaal een zakje DMAA mee naar huis tijdens afloop
🤣 Ok, jammer
Jij lijkt gvd wel 90kg .. hoelang was jij nou?Kcal geupped naar 4400
Schommel rond de 76,7 - 77kg
Eetlust is wel whacked doordat ik beetje hectische week heb gehad, zodra ik niet rond mn vaste tijden eet merk ik echt dat ik amper iets naar binnen krijg
Gains gaan nog steeds heel lekker maar heb echt elke dag de dwang om mn dosis te uppen/mn cruise te verdubbelen
Niet dat ik het doe, maar merk toch wel dat deze shit erg verslavend is
Basic licht is fraude
![]()
1,72 🤷🏻♂️t*ring hoe ben je maar in de 70kg?? Zijn je botten van carbon ofzo🤣 als je classic gaat doen dan heb je er echt een giga voordeel aan!
Nogsteeds voor zn lengte erg licht als je ziet hoeveel massa er op zn frame zit
Natuurlijk heeft hij massa maar bij kleine mensen ziet het er sowieso sneller bruter uitNogsteeds voor zn lengte erg licht als je ziet hoeveel massa er op zn frame zit
Natuurlijk heeft hij massa maar bij kleine mensen ziet het er sowieso sneller bruter uit
Ja met classic ga ik er zeker wel een voordeel mee hebben dus vind dat wel topt*ring hoe ben je maar in de 70kg?? Zijn je botten van carbon ofzo🤣 als je classic gaat doen dan heb je er echt een giga voordeel aan!

Dit, en mijn schouders tov waist geven ook wat meer illusie dat ik groter lijk dan dat ik eigenlijk benNatuurlijk heeft hij massa maar bij kleine mensen ziet het er sowieso sneller bruter uit
Zelfde gedacht als velen hier, incluis mezelf. Ik voel een DBB drugsmeet aankomen

Zelfde gedacht als velen hier, incluis mezelf. Ik voel een DBB drugsmeet aankomen![]()