XXL Nutrition

One Cycle Won't Hurt

Ik ga toch naar jullie luistereb en de kuur laag beginnen
Ik zat erover na te denken de NPP ook later toe te voegen zodat ik ook kan zien wat de sust/mast met de acne doet
Verstandige keuze waar je geen spijt van gaat hebben. Lekker rustig opbouwen en half jaar doortrekken🙏

Pff mietje. Moet ik de hoge doses maar pakken.

Nee verstandig man, zeker met je acne.

Pff Masteron… weet waar je aan begint

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.465
Heb al eerder mast gedaan in prep he :p
Mn haarlijn is nog steeds daar in ieder geval

Ik krijg er echt tyfuserge haaruitval van + fucking veel puisten op schouders. Alles is persoonsgebonden natuurlijk maar het zou kut zijn als je nu weer een acnee uitbraak zou krijgen van die shit.

Ik raak die zooi iig niet meer aan.

Primo helemaal nooit ergens last van.

• #4.467
Ik krijg er echt tyfuserge haaruitval van + fucking veel puisten op schouders. Alles is persoonsgebonden natuurlijk maar het zou kut zijn als je nu weer een acnee uitbraak zou krijgen van die shit.

Ik raak die zooi iig niet meer aan.

Primo helemaal nooit ergens last van.
Ik prefereer ook zeker primo, ben wel benieuwd of mast al een boosdoener voor mij gaat zien

Maar goed, als ik nu merk dat ik weer een uitbraak krijg door die mast dan gooi ik het er uit en raak ik het nooit meer aan

Hoe is het hier dan

Ik prefereer ook zeker primo, ben wel benieuwd of mast al een boosdoener voor mij gaat zien

Maar goed, als ik nu merk dat ik weer een uitbraak krijg door die mast dan gooi ik het er uit en raak ik het nooit meer aan
Ik zou het niet eens opzoeken en gewoon primo runnen ipv mast

Heb al eerder mast gedaan in prep he :p
Mn haarlijn is nog steeds daar in ieder geval
Ik kreeg vroeger van mast best wel veel puisten en m’n haarlijn is helemaal fucked (erger dan bij m’n broers die naturel zijn)

Nou om dan nog iig 1 positieve reactie voor dat arme Masteron te geven : ik vind 't mooi spul. Primo is niet wat voor m'n libido, ongeacht dosis test. Mast doet 't prima, harde look ook in de spieren en heb geen last van haaruitval. En dat is op nu 700 mg. Mijn voornemen is om alleen nog maar test en mast te gebruiken in de cut en alleen test en bold in de bulk. Ancillaries niet meegerekend uiteraard.

Nou om dan nog iig 1 positieve reactie voor dat arme Masteron te geven : ik vind 't mooi spul. Primo is niet wat voor m'n libido, ongeacht dosis test. Mast doet 't prima, harde look ook in de spieren en heb geen last van haaruitval. En dat is op nu 700 mg. Mijn voornemen is om alleen nog maar test en mast te gebruiken in de cut en alleen test en bold in de bulk. Ancillaries niet meegerekend uiteraard.
Vanwaar bold en geen deca?

Gelukkig bevalt het semi werkende leven een beetje?

• #4.477
Ik zou het niet eens opzoeken en gewoon primo runnen ipv mast
Ja ook weer zo, maar heb toevallig meer mast dan primo liggen nu :roflol:
Waarom zou je dat gokken, en ook nog met Drost E ?
Ik wil gewoon weten waar ik wel en niet goed op reageer zodat ik het gewoon voor altijd kan vermijden haha
Ik kreeg vroeger van mast best wel veel puisten en m’n haarlijn is helemaal fucked (erger dan bij m’n broers die naturel zijn)
Heb het gevoel dat primo mijn haarlijn beetje heeft gefucked maar mast & tren helemaal niet
Heb het alleen icm tren gebruikt dus kan er nog geen eerlijk oordeel over vellen, dus we shall see :p

• #4.478
Gelukkig bevalt het semi werkende leven een beetje?
Mwah, maar volgende maand heb ik alle tijd om in mn eigen bedrijf af te gaan studeren
Ben ook uitgenodigd voor een podcast, echt iets van 20 nederlandse fitness influencers zijn mij gaan volgen de afgelopen week dus ik begin nu een beetje meer in die community te rollen, hoop dat dat me wat leuks brengt :)

Ja lol libido is in mijn ervaring wel beter met mast.

Mwah, maar volgende maand heb ik alle tijd om in mn eigen bedrijf af te gaan studeren
Ben ook uitgenodigd voor een podcast, echt iets van 20 nederlandse fitness influencers zijn mij gaan volgen de afgelopen week dus ik begin nu een beetje meer in die community te rollen, hoop dat dat me wat leuks brengt :)
Top bezig hoor ga zo door!!

Terug
Naar boven