Fitness Seller

One Cycle Won't Hurt

-

Laatst bewerkt:
Ja ook weer zo, maar heb toevallig meer mast dan primo liggen nu :roflol:

Ik wil gewoon weten waar ik wel en niet goed op reageer zodat ik het gewoon voor altijd kan vermijden haha

Heb het gevoel dat primo mijn haarlijn beetje heeft gefucked maar mast & tren helemaal niet

Heb het alleen icm tren gebruikt dus kan er nog geen eerlijk oordeel over vellen, dus we shall see :p
Kun je beter prop pakken, dat is ook sneller weer uit je systeem. De ėėn ervaart primo anders dan de ander, net als Drost.

Gebruik je iets voor je haarlijn? Ik heb de tip van @th0maz opgevolgd en ben Nizoral shampoo gaan gebruiken. Nergens meer last van.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.484
Kun je beter prop pakken, dat is ook sneller weer uit je systeem. De ėėn ervaart primo anders dan de ander, net als Drost.
Ik heb ook prop liggen en mn bedoeling was ook om met prop te starten om het uit te testen idd
Gebruik je iets voor je haarlijn? Ik heb de tip van @th0maz opgevolgd en ben Nizoral shampoo gaan gebruiken. Nergens meer last van.
Nee omdat ik er na primo geen last meer van heb gehad, maar ik kan denk ik maar beter wel wat preventief gaan gebruiken want voorkomen is beter dan genezen, dus thanks voor de tip!

• #4.485
1670227000338.png

Ochtendgewicht: 75,4kg

Overigens +5cm op m'n waist gegained in de afgelopen 3 maanden lol, 1 week vd minicut zit er nu op, denk dat ik hem doortrek tot de 19e.
Eigen fout geweest om mn kcal te snel te uppen, wil nu even goede basis zetten voor de volgende blast.
Eetlust is nog steeds niet hoog.
Na de 19e heb ik het wat minder druk dus ga ik ook weer cardio implementeren.

Ook ga ik binnenkort mn quad focused legday beginnen met hamstrings, want hamstrings vallen echt in het niet t.o.v. mn quads nu.

Rug is echt lekker gegroeid op de nieuwe split, armen blijven toch wel wat achterlopen ondanks de armdays, mocht iemand tips hebben graag :)

Syntherol voor je armen.

En minicut ivm eetlust zou ik zelf gewoon doortrekken tot januari, doe ik iig wel. Feestdagen lekker onbezorgd maar er tussen beetje door cutten. Na de feestdagen, vooral na kerst, is mijn honger altijd wel pleite 😂

• #4.487
Zou het haast overwegen :p
Nee maar heb al gespeeld met volume, frequentie, maar ze willen maar niet goed groeien
En minicut ivm eetlust zou ik zelf gewoon doortrekken tot januari, doe ik iig wel. Feestdagen lekker onbezorgd maar er tussen beetje door cutten. Na de feestdagen, vooral na kerst, is mijn honger altijd wel pleite 😂
Ja wil hem niet te lang doortrekken, tot januari zou evt nog kunnen maar langer zeker niet

• #4.488
Hoe zouden jullie overigens de kuur opbouwen (rekening houdend met de acne die nog steeds zou kunnen komen)
Want de acne verergert door hormoonschommelingen

Dus ga ik eerst mijn sust ophogen, om te kijken wat dat doet
Of ga ik mijn sust ophogen en mast erbij doen
Want als ik elke keer langzaam ophoog/iets erbij gooi heb ik uiteindelijk meer schommelingen (wel minder heftig) dan in 1 keer
Ik vraag me af hoe dit voor acne zou uitpakken

Heb er overigens zelf nog niet goed research naar gedaan hoe dit precies werkt btw, maar was benieuwd naar jullie visie hierop/ervaring

Zou het haast overwegen :p
Nee maar heb al gespeeld met volume, frequentie, maar ze willen maar niet goed groeien
Simpelweg blijven zoeken denk ik. Heb 't jaren met m'n kuiten en side delts gehad. Zelfs wel met Syntherol begonnen, echter knapte een week of 2 na start m'n blinde darm en heb 't nooit weer opgepakt 😂 inmiddels wel gevonden wat goed werkt, dat gaat jou ook uiteindelijk wel lukken met je armen.
Ja wil hem niet te lang doortrekken, tot januari zou evt nog kunnen maar langer zeker niet
Minicuts zijn belangrijk ouwe. Zeker gezien ik las dat je al enorm met eetlust problemen zat en ook niet super lean bent.

Hoe zouden jullie overigens de kuur opbouwen (rekening houdend met de acne die nog steeds zou kunnen komen)

Want als ik elke keer langzaam ophoog/iets erbij gooi heb ik uiteindelijk meer schommelingen (wel minder heftig) dan in 1 keer

Heb er overigens zelf nog niet goed research naar gedaan hoe dit precies werkt btw, maar was benieuwd naar jullie visie hierop/ervaring

Ik doe zelf niet meer aan ophogen en blabla. Gewoon beginnen op waar ik wil zitten. Behalve met insuline uiteraard. Als je uit ervaring al weet dat schommelingen 't erger maken zou ik ook niet elke paar weken gaan ophogen en zo gauw mogelijk stabiliteit creëren.

Synthol Vypaw

COMP-JA-POPEYE-0403.jpg

• #4.492
Simpelweg blijven zoeken denk ik. Heb 't jaren met m'n kuiten en side delts gehad. Zelfs wel met Syntherol begonnen, echter knapte een week of 2 na start m'n blinde darm en heb 't nooit weer opgepakt 😂 inmiddels wel gevonden wat goed werkt, dat gaat jou ook uiteindelijk wel lukken met je armen.
Ik heb het ook heel lang met m'n benen gehad, voelt wel goed om uiteindelijk te vinden wat goed voor jou werkt
Daar kan geen "optimale" studie tegen op
Minicuts zijn belangrijk ouwe. Zeker gezien ik las dat je al enorm met eetlust problemen zat en ook niet super lean bent.
Klopt zeker, maarja als ik langer dan 4-6 weken ga cutten hoe erg is het dan nog een minicut :roflol:

Ik heb het ook heel lang met m'n benen gehad, voelt wel goed om uiteindelijk te vinden wat goed voor jou werkt
Daar kan geen "optimale" studie tegen op
Precies waarom ik als 't op training aankomt niet veel op heb met al die studies haha.
Klopt zeker, maarja als ik langer dan 4-6 weken ga cutten hoe erg is het dan nog een minicut :roflol:
Ik denk dat 't een "mini" cut heet omdat een wedstrijdprep gauw 16 weken is. Dan is 6 weken niks natuurlijk. Zo kijk ik er iig tegen aan haha. Denk altijd maar zo, ik heb er maanden over gedaan m'n eetlust te verpesten en dik te worden. Dat is niet met 2 weken opgelost :p

Ik zou het er gewoon in knallen en je ziet vanzelf wel of je acne krijgt. Mijn maar zijn eerste kuurtje op 250mg test only brak nog 100x erger uit dan jou kwa acne en bij z'n 2de kuur nergens last van dus je weet het toch nooit van te voren.

• #4.496
Ik zou het er gewoon in knallen en je ziet vanzelf wel of je acne krijgt. Mijn maar zijn eerste kuurtje op 250mg test only brak nog 100x erger uit dan jou kwa acne en bij z'n 2de kuur nergens last van dus je weet het toch nooit van te voren.
Ja komt ook zoveel bij kijken, zou zelfs nog de kwaliteit van de olie/gear kunnen zijn
Had eerste kuur ook nergens last van, en de andere 2 kuren wel maar toen zat er beide tren in het spel
Maarja gezien ik NPP wil gebruiken ben ik bang dat dat een beetje hetzelfde gaat doen als tren qua uitslag

Had mooi geweest als m'n dermatoloog verstand had van anabolen maar helaas :')

Goed bezig. Als er nou meer mijn tips zouden opvolgen, waren er waarschijnlijk minder lelijke en ongezonde mensen.

Overigens: als je last hebt van dun haar en je bent te p*ssy voor Fina etc. Dan raad ik ook een hoge dose saw palmetto en pumpkin seed oil aan. Die shit verandert mijn haar na 3 maanden in een blok beton.

Laten we voorop stellen dat dit echt op duizend verschillende manieren kan.
Persoonlijk zou ik ‘m heel voorzichtig inzetten op 250 test 100 mast (enanthaat) en gewoon eens een week of 6-8 deze dosering uitmelken.
Zou in jouw geval minimaal eod en misschien zelf ed (subq?) zetten.

Als je tussen elke verhoging 1.5-2 maanden laat dan vallen die enorme schommelingen ook wel mee.

Volgende verhogingen bijvoorbeeld
-Eerst 300 test 200 mast
-Daarna 300 test 200 mast 150mg npp

• #4.499
RDL TuT
2x8x110
1x10x70
Ff stapje terug gedaan want ego

Uni LLC

2x15x16,5

Hyper Ext (laagste stand)
2x12x15

Leg Ext
1x15x84
1x9x91
1x10x49 TuT
Was er niet helemaal bij vanochtend

LP:
1x17x200
1x13x200
Slechte eerste reps van de 17 set, veel te snel

Adduct & Calf

1670319349356.png

Dit is nu 3 maandjes aan cruise gains, het feit dat ik nu 6-7kg zwaarder ben maar de vascularity nog steeds zo goed is vind ik zelf best dik
Maar goed, quads zijn goed bijgetrokken afgelopen jaar, wil echt dat de hammies nu gaan groeien, daarom ook ff mn ego aan de kant gezet bij RDL en puur gefocust op vorm

Waar was je dan ?

Terug
Naar boven