- Waardering
- 1.477
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 5%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kun je beter prop pakken, dat is ook sneller weer uit je systeem. De ėėn ervaart primo anders dan de ander, net als Drost.Ja ook weer zo, maar heb toevallig meer mast dan primo liggen nu
Ik wil gewoon weten waar ik wel en niet goed op reageer zodat ik het gewoon voor altijd kan vermijden haha
Heb het gevoel dat primo mijn haarlijn beetje heeft gefucked maar mast & tren helemaal niet
Heb het alleen icm tren gebruikt dus kan er nog geen eerlijk oordeel over vellen, dus we shall see![]()
Ik heb ook prop liggen en mn bedoeling was ook om met prop te starten om het uit te testen iddKun je beter prop pakken, dat is ook sneller weer uit je systeem. De ėėn ervaart primo anders dan de ander, net als Drost.
Nee omdat ik er na primo geen last meer van heb gehad, maar ik kan denk ik maar beter wel wat preventief gaan gebruiken want voorkomen is beter dan genezen, dus thanks voor de tip!Gebruik je iets voor je haarlijn? Ik heb de tip van @th0maz opgevolgd en ben Nizoral shampoo gaan gebruiken. Nergens meer last van.

Zou het haast overwegen

Ja wil hem niet te lang doortrekken, tot januari zou evt nog kunnen maar langer zeker nietEn minicut ivm eetlust zou ik zelf gewoon doortrekken tot januari, doe ik iig wel. Feestdagen lekker onbezorgd maar er tussen beetje door cutten. Na de feestdagen, vooral na kerst, is mijn honger altijd wel pleite 😂
Simpelweg blijven zoeken denk ik. Heb 't jaren met m'n kuiten en side delts gehad. Zelfs wel met Syntherol begonnen, echter knapte een week of 2 na start m'n blinde darm en heb 't nooit weer opgepakt 😂 inmiddels wel gevonden wat goed werkt, dat gaat jou ook uiteindelijk wel lukken met je armen.Zou het haast overwegen
Nee maar heb al gespeeld met volume, frequentie, maar ze willen maar niet goed groeien
Minicuts zijn belangrijk ouwe. Zeker gezien ik las dat je al enorm met eetlust problemen zat en ook niet super lean bent.Ja wil hem niet te lang doortrekken, tot januari zou evt nog kunnen maar langer zeker niet
Hoe zouden jullie overigens de kuur opbouwen (rekening houdend met de acne die nog steeds zou kunnen komen)
Want de acne verergert door hormoonschommelingen
Dus ga ik eerst mijn sust ophogen, om te kijken wat dat doet
Of ga ik mijn sust ophogen en mast erbij doen
Want als ik elke keer langzaam ophoog/iets erbij gooi heb ik uiteindelijk meer schommelingen (wel minder heftig) dan in 1 keer
Ik vraag me af hoe dit voor acne zou uitpakken
Heb er overigens zelf nog niet goed research naar gedaan hoe dit precies werkt btw, maar was benieuwd naar jullie visie hierop/ervaring
Ik heb het ook heel lang met m'n benen gehad, voelt wel goed om uiteindelijk te vinden wat goed voor jou werktSimpelweg blijven zoeken denk ik. Heb 't jaren met m'n kuiten en side delts gehad. Zelfs wel met Syntherol begonnen, echter knapte een week of 2 na start m'n blinde darm en heb 't nooit weer opgepakt 😂 inmiddels wel gevonden wat goed werkt, dat gaat jou ook uiteindelijk wel lukken met je armen.
Klopt zeker, maarja als ik langer dan 4-6 weken ga cutten hoe erg is het dan nog een minicutMinicuts zijn belangrijk ouwe. Zeker gezien ik las dat je al enorm met eetlust problemen zat en ook niet super lean bent.

Je wilt niet weten hoe deze gast er nu uitziet

Precies waarom ik als 't op training aankomt niet veel op heb met al die studies haha.Ik heb het ook heel lang met m'n benen gehad, voelt wel goed om uiteindelijk te vinden wat goed voor jou werkt
Daar kan geen "optimale" studie tegen op
Ik denk dat 't een "mini" cut heet omdat een wedstrijdprep gauw 16 weken is. Dan is 6 weken niks natuurlijk. Zo kijk ik er iig tegen aan haha. Denk altijd maar zo, ik heb er maanden over gedaan m'n eetlust te verpesten en dik te worden. Dat is niet met 2 weken opgelostKlopt zeker, maarja als ik langer dan 4-6 weken ga cutten hoe erg is het dan nog een minicut![]()

Ik zou het er gewoon in knallen en je ziet vanzelf wel of je acne krijgt. Mijn maar zijn eerste kuurtje op 250mg test only brak nog 100x erger uit dan jou kwa acne en bij z'n 2de kuur nergens last van dus je weet het toch nooit van te voren.Hoe zouden jullie overigens de kuur opbouwen (rekening houdend met de acne die nog steeds zou kunnen komen)
Want als ik elke keer langzaam ophoog/iets erbij gooi heb ik uiteindelijk meer schommelingen (wel minder heftig) dan in 1 keer
Heb er overigens zelf nog niet goed research naar gedaan hoe dit precies werkt btw, maar was benieuwd naar jullie visie hierop/ervaring
Ja komt ook zoveel bij kijken, zou zelfs nog de kwaliteit van de olie/gear kunnen zijnIk zou het er gewoon in knallen en je ziet vanzelf wel of je acne krijgt. Mijn maar zijn eerste kuurtje op 250mg test only brak nog 100x erger uit dan jou kwa acne en bij z'n 2de kuur nergens last van dus je weet het toch nooit van te voren.
Goed bezig. Als er nou meer mijn tips zouden opvolgen, waren er waarschijnlijk minder lelijke en ongezonde mensen.Gebruik je iets voor je haarlijn? Ik heb de tip van @th0maz opgevolgd en ben Nizoral shampoo gaan gebruiken. Nergens meer last van.
Laten we voorop stellen dat dit echt op duizend verschillende manieren kan.Hoe zouden jullie overigens de kuur opbouwen (rekening houdend met de acne die nog steeds zou kunnen komen)