Fitness Seller

One Cycle Won't Hurt

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.502
Overigens ben ik uitgenodigd voor de Sportpoeder podcast, geen idee of dat de meerderheid hier iets zegt gezien het vooral gebaseerd is op jongeren maar goed :p

• #4.505
Anonimiteit? Denk dat dat al lang een verloren zaak is ondertussen 🫠
Toen opeens hier een gast kwam met:
Ohja dit is trouwens zijn tiktok maar ik weet niet of ik het mag vertellen
Was het idd verloren zaak :roflol:
Benieuwd hoe het met hem is trouwens na z'n wilde kuur plannen

• #4.506
  • #4.508
Acne progressie nu:
1670597059767.png

Begin me nu pas te realiseren hoe erg het was.
Omdat ik er natuurlijk elke dag naar keek viel het niet meer erg op voor mij.
Moet zeggen dat onderrug nu alsnog wel heftig is en dat ik hier en daar nog wel af en toe actieve acne heb
Maar merendeels is het gewoon litteken nu
Alsnog fucking lelijk, maar als ik straks weer kan zonnebanken en m'n huid weer wat donkerder is dan valt het ook een stuk minder op denk ik

Acne progressie nu:
1670597059767.png

Moet zeggen dat onderrug nu alsnog wel heftig is en dat ik hier en daar nog wel af en toe actieve acne heb
Alsnog fucking lelijk, maar als ik straks weer kan zonnebanken en m'n huid weer wat donkerder is dan valt het ook een stuk minder op denk ik
Al een stuk beter man!

Acne progressie nu:
1670597059767.png

Het is al een heel stuk beter, dat is duidelijk. Heb je veel littekens of lijkt het nog mee te vallen?
Weet niet hoe het bij jou is maar als er veel littekens zijn die je blijft zien is het toch ook wel spijtig van je look? Hoop alleszins dat het nog zo veel mogelijk weg trekt!

Acne progressie nu:
1670597059767.png

Gaat echt de goede kant op zeg, wat een verschil :thumb:

• #4.512
Het is al een heel stuk beter, dat is duidelijk. Heb je veel littekens of lijkt het nog mee te vallen?
Weet niet hoe het bij jou is maar als er veel littekens zijn die je blijft zien is het toch ook wel spijtig van je look? Hoop alleszins dat het nog zo veel mogelijk weg trekt!
Heb echt heel veel littekens en is idd zonde van de look, maar volgens mij trekt dat ook wel weg maar duurt gewoon jaren
Ik ga nog wel de dermatoloog tegen die tijd vragen over hoe en wat
Wel zonde maarja kan er nu toch niet veel meer aan doen

Heb echt heel veel littekens en is idd zonde van de look, maar volgens mij trekt dat ook wel weg maar duurt gewoon jaren
Denk dat je wel soort van littekenzalf krijgt voorgeschreven. weet niet of je dat nu al mag gebruiken

Misschien helpt een dermaroller?

• #4.515
Denk dat je wel soort van littekenzalf krijgt voorgeschreven. weet niet of je dat nu al mag gebruiken
Denk het ook ja, maar weet dat ook niet, plus het is nog niet helemaal weg dus ga me er nog niet aan wagen

Misschien helpt een dermaroller?
Geen idee maar heb er wel een liggen dus mocht het helpen ben ik iig al voorzien :p

Na verloop van tijd vervagen ze ja, je kan zalf of shit smeren wat je wil maar dat helpt niet. Enige andere optie is laseren.

Denk het ook ja, maar weet dat ook niet, plus het is nog niet helemaal weg dus ga me er nog niet aan wagen

Geen idee maar heb er wel een liggen dus mocht het helpen ben ik iig al voorzien :p
Doel op je volgende artsbezoek, dan zou je dat kunnen vragen of en wanneer je dit kunt gebruiken.

Genoeg aas gebruiken en je hebt als je geluk hebt zo een aardig matje te pakken op je rug.

• #4.519
Genoeg aas gebruiken en je hebt als je geluk hebt zo een aardig matje te pakken op je rug.
Je bedoelt gewoon zoveel AAS gebruiken dat heel m'n rug acne is en het niet meer opvalt?
Taking notes
Edit: Oh je bedoelt haargroei wss :roflol:
Nou begin al schouderhaar te krijgen dus we zijn goed op weg

• Haha
Waarderingen: vntl
Terug
Naar boven