- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Ergens in een space gezien 't 6 uur 's Ochtends was

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ergens in een space gezien 't 6 uur 's Ochtends was

Oehh moet je niet zeggen, straks word je herkent en verlies je je anonimiteit. Wel cool, volg hun insta accountOverigens ben ik uitgenodigd voor de Sportpoeder podcast, geen idee of dat de meerderheid hier iets zegt gezien het vooral gebaseerd is op jongeren maar goed![]()
Anonimiteit? Denk dat dat al lang een verloren zaak is ondertussen 🫠Oehh moet je niet zeggen, straks word je herkent en verlies je je anonimiteit. Wel cool, volg hun insta account
Toen opeens hier een gast kwam met:Anonimiteit? Denk dat dat al lang een verloren zaak is ondertussen 🫠

Nja anonimiteit boeit me ook niet veel buiten het forum om, maar post gewoon liever niet m'n harses en naam op forums/discords etc.Oehh moet je niet zeggen, straks word je herkent en verlies je je anonimiteit. Wel cool, volg hun insta account
Your Biggest FanToen opeens hier een gast kwam met:
Ohja dit is trouwens zijn tiktok maar ik weet niet of ik het mag vertellen
Was het idd verloren zaak
Benieuwd hoe het met hem is trouwens na z'n wilde kuur plannen

Al een stuk beter man!Acne progressie nu:
![]()
Begin me nu pas te realiseren hoe erg het was.
Omdat ik er natuurlijk elke dag naar keek viel het niet meer erg op voor mij.
Moet zeggen dat onderrug nu alsnog wel heftig is en dat ik hier en daar nog wel af en toe actieve acne heb
Maar merendeels is het gewoon litteken nu
Alsnog fucking lelijk, maar als ik straks weer kan zonnebanken en m'n huid weer wat donkerder is dan valt het ook een stuk minder op denk ik
Het is al een heel stuk beter, dat is duidelijk. Heb je veel littekens of lijkt het nog mee te vallen?Acne progressie nu:
![]()
Moet zeggen dat onderrug nu alsnog wel heftig is en dat ik hier en daar nog wel af en toe actieve acne heb
Alsnog fucking lelijk, maar als ik straks weer kan zonnebanken en m'n huid weer wat donkerder is dan valt het ook een stuk minder op denk ik
Gaat echt de goede kant op zeg, wat een verschilAcne progressie nu:
![]()
Heb echt heel veel littekens en is idd zonde van de look, maar volgens mij trekt dat ook wel weg maar duurt gewoon jarenHet is al een heel stuk beter, dat is duidelijk. Heb je veel littekens of lijkt het nog mee te vallen?
Weet niet hoe het bij jou is maar als er veel littekens zijn die je blijft zien is het toch ook wel spijtig van je look? Hoop alleszins dat het nog zo veel mogelijk weg trekt!
Denk dat je wel soort van littekenzalf krijgt voorgeschreven. weet niet of je dat nu al mag gebruikenHeb echt heel veel littekens en is idd zonde van de look, maar volgens mij trekt dat ook wel weg maar duurt gewoon jaren
Ik ga nog wel de dermatoloog tegen die tijd vragen over hoe en wat
Wel zonde maarja kan er nu toch niet veel meer aan doen
Misschien helpt een dermaroller?Heb echt heel veel littekens en is idd zonde van de look, maar volgens mij trekt dat ook wel weg maar duurt gewoon jaren
Denk het ook ja, maar weet dat ook niet, plus het is nog niet helemaal weg dus ga me er nog niet aan wagenDenk dat je wel soort van littekenzalf krijgt voorgeschreven. weet niet of je dat nu al mag gebruiken
![]()
VSM Calendulan littekencrème 50 gr - Gezondheidsproduct | bol
VSM Calendulan littekencrème 50 gr - Gezondheidsproduct. Gebruik Calendulan Littekencrème voor het verzorgen en verzachten van nieuwe en bestaande...www.bol.com![]()
Biodermal Littekencrème | Verzacht & ondersteunt herstel
Biodermal Littekencrème vermindert de zichtbaarheid van littekens, maakt de huid soepel en vertserkt de huidbarrière. Voor oude en nieuwe littekens.www.biodermal.nl
Geen idee maar heb er wel een liggen dus mocht het helpen ben ik iig al voorzien

Na verloop van tijd vervagen ze ja, je kan zalf of shit smeren wat je wil maar dat helpt niet. Enige andere optie is laseren.Heb echt heel veel littekens en is idd zonde van de look, maar volgens mij trekt dat ook wel weg maar duurt gewoon jaren
Doel op je volgende artsbezoek, dan zou je dat kunnen vragen of en wanneer je dit kunt gebruiken.Denk het ook ja, maar weet dat ook niet, plus het is nog niet helemaal weg dus ga me er nog niet aan wagen
Geen idee maar heb er wel een liggen dus mocht het helpen ben ik iig al voorzien![]()
Je bedoelt gewoon zoveel AAS gebruiken dat heel m'n rug acne is en het niet meer opvalt?Genoeg aas gebruiken en je hebt als je geluk hebt zo een aardig matje te pakken op je rug.

Beroerdste side effect imo, al dat haar. Denk dat je een huis kunt isoleren van wat ik in een jaar afscheer.Genoeg aas gebruiken en je hebt als je geluk hebt zo een aardig matje te pakken op je rug.