Fitness Seller

One Cycle Won't Hurt

  • Topic starter Vypaw
  • Startdatum
  • Reacties 6K
  • Weergaven 354K
  • Volgers 136

Bezoekers in dit topic

Wel bizar dat je 8kg kwijt bent want op die foto’s zie je behalve wat meer cuts in je benen niet heel veel verschil.
Vraag me ook echt af waar dat gewicht heen is
Mn waist is ook helemaal niets afgenomen helaas

Maarja het hoofddoel was voornamelijk honger kickstarten en klein beetje vet verliezen, abs komen net wat beter door nu

Volgende week ff op onderhoud eten want kerst, daarna week bulk op pakken met mealtiming en shit
 
Vraag me ook echt af waar dat gewicht heen is
Mn waist is ook helemaal niets afgenomen helaas

Maarja het hoofddoel was voornamelijk honger kickstarten en klein beetje vet verliezen, abs komen net wat beter door nu

Volgende week ff op onderhoud eten want kerst, daarna week bulk op pakken met mealtiming en shit

Als ik jou was zou ik tot kerst nog doorgaan met dieet. 3 weken is wel erg weinig.
 
3 weken 8 kilo droppen is wel insane veel, ik dropte men gehele prep niet eens 8kg :scratch:
 
Bekijk bijlage 573841
3 weken minicut bijna klaar, 8 kg kwijt nu

Incline DB Row
2x12x30

Lat Pull
2x10x73

High Row
2x12x52

Machine Row
2x8x100

Incline
2x8x40

Flat
1x12x36
1x6x36

Flye
2x12x11
Heb dit een tijd niet meer gevolgd. Veel kracht verloren, ging je meteen heel laag met je cal?
 
Crash diet leef

Ben 0 kracht verloren in deze periode, heb bij sommige oefeningen stap terug gedaan ivm ego
En dat nog op cruise(+)?
 
Vanaf maandag weer begonnen met echt elke lift te tracken

Rebound bulk weer terug naar 77,1kg :roflol:
Dus of m'n weegschaal is stuk, of ik was in een bizar korte tijd depleted (+5,6kg nu in 3 dagen :o )

M'n waist is helaas niets afgenomen, dus zit er maar 1 ding op, en dat is bredere schouders kweken
1671610196110.png


Ook weer eens een fatsoenlijke chest training gehad
Deed eigenlijk afgelopen halfjaar constant random weights/reps en oefeningen, ook tijdje lopen aankloten door m'n schouder
Idem voor schouders, 0 progressive overload toegepast afgelopen half jaar lol, maar desalniettemin hard gegroeid

Eet nu 3800 kcal en denk dat ik dit zo laat en mezelf niet te gretig laat worden voor weight gain

Heb fucking veel zin in deze bulk 🚀
 
Gaat goed ja, roa heeft wel je fysiek minder gemaakt ;)
 
Wijdte in je schouders is wel nice man. Best jaloers op.

Pas wel op dat je bf niet teveel oploopt.
 
Wijdte in je schouders is wel nice man. Best jaloers op.
Thanks man, ben ik ook wel zeer blij mee
Vooral sinds de gear is het echt goed toegenomen
Pas wel op dat je bf niet teveel oploopt.
Nee precies, daarom dat ik mn kcal ook lager inzet nu
Zit al wel aan de hogere kant qua bf nu voor mijn doen maar nog niet té
Heb sowieso altijd gekut met lange bulks, wil dit keer eens wat langer doorzetten want kan de massa wel goed gebruiken
 
Deed eigenlijk afgelopen halfjaar constant random weights/reps en oefeningen, ook tijdje lopen aankloten door m'n schouder
Idem voor schouders, 0 progressive overload toegepast afgelopen half jaar lol, maar desalniettemin hard gegroeid
Consistent zijn levert dus ook op zonder progresive overload :thumb:
 
Zijn je schouders echt zo breed of heb je gewoon zo’n little boy waist?
 
Zijn je schouders echt zo breed of heb je gewoon zo’n little boy waist?
Combi van beide, maar vind dat m'n schouders wel breed zijn voor m'n bouw
Piek ratio waren m'n schouders 131cm omtrek en m'n waist 75cm
Nu alleen door de bulk is m'n waist 80cm
 
Back
Naar boven