AndroidHealthClinic

One Cycle Won't Hurt

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.621
Erg mooi resultaat van de huid, had niet gedacht dat dit zo snel bij je zou verdwijnen
Ja wel echt nog veel littekens maar straks litteken behandeling dan MT2 + Zonnebank knallen paar maanden na roa treatment en dan komt het vast wel goed.
Maar dat laatste is ff aankijken met m'n pigmentatie

90kg? Je bent nu 83 toch? Je wordt moddervet dan man lol

Ja wel echt nog veel littekens maar straks litteken behandeling dan MT2 + Zonnebank knallen paar maanden na roa treatment en dan komt het vast wel goed.
Maar dat laatste is ff aankijken met m'n pigmentatie

Kappen met die chocomel man. Als je ergens acne van krijgt is het wel chocomel.

• #4.625
-

Laatst bewerkt:
  • #4.629
  • #4.630
Overigens voor het trainen heb ik meerdere opties
Kan de grens over en in België trainen, echter doet de eigenaar heel moeilijk (heeft een hekel aan Nederlanders)
Fun fact: Gym eigenaar is aangeklaagd vanwege racisme en heeft de rechtzaak verloren en is dus zijn gym kwijt :roflol:

EIND GOED AL GOED

• #4.632
  • #4.635
1677674314502.png

Ik ga wat lichter liften en wat meer time under tension toepassen
Merk dat m'n gewrichten door de roaccutane de heavy weights echt niet meer zo een pretje vinden

Vandaag 6x42kg shoulder press gedaan en daarna nog 5x42kg, aardig wat steken in m'n schouder nu
Ook m'n linkerpols doet best wel pijn
Knieën doen alleen pijn bij de eerste warm-up set

En dat terwijl ik NPP gebruik, die die pijn toch iets zou moeten maskeren?
Dus nu gewoon wat meer negatives erin gooien en dan zal het vast wel goed komen

Db shoulder press is dan ook een oefening die je schouder aids geeft. Zeker als je dicht bij failure aan traint. De vrijheid die de denkbeeldige bar path heeft is kut.

Ik heb hem al jaren niet meer gedaan en m’n schouders zijn al lang niet meer geblesseerd geraakt.

Db shoulder press is dan ook een oefening die je schouder aids geeft. Zeker als je dicht bij failure aan traint. De vrijheid die de denkbeeldige bar path heeft is kut.

Ik heb hem al jaren niet meer gedaan en m’n schouders zijn al lang niet meer geblesseerd geraakt.
Uitvoering is ook belangrijk mbt schouder aids maar het kan idd aardige aids geven.

Ik doe een sitting DB shoulder press, welke oefening achten jullie dan geschikter?
Ik krijg geen schouder aids maar heb dat wel in het verleden gehad dus zou 't graag voorkomen :o

Uitvoering is ook belangrijk mbt schouder aids maar het kan idd aardige aids geven.
Idd. Als ik dicht tegen failure ging, konden m’n armen en schouders naar achter flaren, alsof ik een behind the neck press deed :o schouders zo wel een aantal keer flink gefucked.
Ik doe een sitting DB shoulder press, welke oefening achten jullie dan geschikter?
Ik krijg geen schouder aids maar heb dat wel in het verleden gehad dus zou 't graag voorkomen :o
Iets met een fixed bar path (smith of machine), bij voorkeur voor je hoofd ipv er achter.

Sommige zullen het vast zonder problemen achter hun hoofd kunnen maar mij niet gezien tbh :o

Of doe een high incline press. Geen schouderpijn, beetje extra chest activatie. Perfect.

Terug
Naar boven