- Waardering
- 2.314
- Lengte
- 1m85
Pff 4800, hoe ziet je voedingsschema eruit?Zat ik ook al te overwegen, maar het gaat al stukken beter nu
Eetlust is net iets beter waardoor ik de 4800 weer aan kan tikken dagelijks
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pff 4800, hoe ziet je voedingsschema eruit?Zat ik ook al te overwegen, maar het gaat al stukken beter nu
Eetlust is net iets beter waardoor ik de 4800 weer aan kan tikken dagelijks
vind ik welNou moeten we niet gaan doen alsof 4800 kcal extreem veel is![]()

Ik dacht dat dat spul juist bedoeld was om je maag/darmen wat tot “rust” te brengen?Ik raakte er enorm van aan de schijt. Echt niet normaal gewoon, kauwgom die ik in heb geslikt als klein kind kwam eruit.
Alles is relatief. Vroeger stond ik al op kotsen als ik m’n 2e bord leeg moest eten op 3000 calorieën per dag, nu is dat cutten/overleven. Vanaf 5000 vind ik het persoonlijk gewoon ronduit vervelend worden, wat ik ook eet. Kan me voorstellen dat 4800 op dit moment voor Vypaw ook vrij taai is.Nou moeten we niet gaan doen alsof 4800 kcal extreem veel is![]()
Deze week echt als een shitshow, zal binnenkort wel even posten

Voor mij welNou moeten we niet gaan doen alsof 4800 kcal extreem veel is![]()

Voor iemand van 1.70m....Nou moeten we niet gaan doen alsof 4800 kcal extreem veel is![]()
Alles is relatief. Vroeger stond ik al op kotsen als ik m’n 2e bord leeg moest eten op 3000 calorieën per dag, nu is dat cutten/overleven. Vanaf 5000 vind ik het persoonlijk gewoon ronduit vervelend worden, wat ik ook eet. Kan me voorstellen dat 4800 op dit moment voor Vypaw ook vrij taai is.
Jij was vroeger ook dik toch?
Dat kan alleen in de Ecto modusVoor mij wel
Geef mij maar 2000 kcal per dag dat vind ik meer dan prima

Ik photoshop mijn kont
Zal hem straks posten
Als je geen vast schema/ritme hebt wordt veel eten alleen maar lastigerZal hem straks posten
Laatste 2 weken is er niets van dat schema terecht gekomen en was het IIFYM tot en met