Fitness Seller

One Cycle Won't Hurt

Ik raakte er enorm van aan de schijt. Echt niet normaal gewoon, kauwgom die ik in heb geslikt als klein kind kwam eruit.
Ik dacht dat dat spul juist bedoeld was om je maag/darmen wat tot “rust” te brengen? :roflol:

Nou moeten we niet gaan doen alsof 4800 kcal extreem veel is :o
Alles is relatief. Vroeger stond ik al op kotsen als ik m’n 2e bord leeg moest eten op 3000 calorieën per dag, nu is dat cutten/overleven. Vanaf 5000 vind ik het persoonlijk gewoon ronduit vervelend worden, wat ik ook eet. Kan me voorstellen dat 4800 op dit moment voor Vypaw ook vrij taai is.

Jij was vroeger ook dik toch?

Laatst bewerkt:
Alles is relatief. Vroeger stond ik al op kotsen als ik m’n 2e bord leeg moest eten op 3000 calorieën per dag, nu is dat cutten/overleven. Vanaf 5000 vind ik het persoonlijk gewoon ronduit vervelend worden, wat ik ook eet. Kan me voorstellen dat 4800 op dit moment voor Vypaw ook vrij taai is.

Jij was vroeger ook dik toch?

Heb het niet over mezelf maar heb bijvoorbeeld klanten met fysiek zwaar werk die op 6000 kcal zitten en niet meer bijkomen. En op werk weinig tijd om te eten dus dan wordt het redelijk moeilijk om zoveel kcal naar binnen te werken.

Zelf heb ik idd een grote eetlust en pas boven 6000 kcal werd het voor mij wat lastiger en dan at ik alles aan "clean" voeding destijds.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.830
12e week van de kuur nu trouwens
Gewicht schommelt nog steeds rond de 84kg maar gaat heeeeeel langzaam omhoog
1678883011555.png
\
Zit nu precies 1 jaar tussen, rechterfoto is wel iets dichterbij de camera dus dat maakt het wel wat lastiger om te vergelijken maar wel duidelijk verschil
Links 76,9kg rechts 84kg

Ff mentale update:

Net zoals ik bij Tren had is mijn empathie weer helemaal de grond in
Aan de andere kant is m'n drive/werk-ethiek wel bizar hoog op het moment
Ik ben nu elke middag in de bibliotheek aan het werken aan verschillende business ideeën en opdrachten en dat voelt wel goed\
Was eerst een beetje depri maar sinds ik niet meer thuis werk gaat het echt zoveel beter

• #4.831
Morgen ff whey, COR en musclemeat bestellen
Afgelopen 2 weken qua dieet was echt shit

F3F434D0-89B5-41B4-972E-AC8C89CABB83.jpeg

Booty gains zijn prima gegaan, heb geen rare deuk meer :roflol:
76 vs 84

Laatst bewerkt:
  • #4.834
Ik ga de blast stop zetten
Mooie 12 weken gehad, ik ga nu rond onderhoud eten en na paar weken cutten

Eetlust is zo slecht dat het geen zin heeft om nog verder te blasten en ik ben zelfs nu 700 gram afgevallen op 4800 kcal dus f**k dit

• #4.835
Het is zo extreem dat ik dan een shake van 1600 kcal weg werk voor het slapen gaan

Dat fucked ook gewoon heel mn slaap op, wat het ook gewoon niet waard is

Heb ook constant stress omdat ik moet eten maar ik er gewoon geen energie voor heb

Post je voedingsschema eens met tijdstippen

• #4.837
  • #4.838
Denk overigens dat mijn roaccutane en aromasin ook niet echt bijdragen aan vertering lol

Zieke p*ssy, 4800 is toch helemaal niet zo veel :roflol:

Terug
Naar boven