AndroidHealthClinic

One Cycle Won't Hurt

1678302445856.png

Niks koken en onzin, water erbij en klaar.

Koop maar eens de COR van XXL Nutrition. Als je die chocolade eens geproefd hebt wil je niks anders meer.

Zou fijn zijn als jij eens niet overal lukraak op reageert om maar iets onzinnigs te kunnen zeggen. Zie je overal op reageren terwijl je geregeld de plank misslaat.
neem jezelf niet zo serieus. Ik maak maar geintje. Haver v Paard.
Ik eet al jaren havermoutpap zoals ik zei en geen last. Rijstebloem is ook een optie net als jij Brinta benoemd. Zoals ik al zei zal de extra havermout in zijn shake de boosdoener zijn, dan kun je wel ineens alle havermout skippen, dan ben je er ook vanaf. Combi van beide kan ook, het enige is uitproberen !

Rijstebloem kun je gewoon koud eten en word zo dik als beton als je daar van houd.:windup:
Hoeveel water voeg je doorgaans toe? Had deze ochtend iets minder dan 300ml voor 100g en het moest eigenlijk niet minder zijn :o

Rijstemeel kan je beter online bestellen. Dan betaal je zo'n € 5,00 voor 2,5 kg.

Nagenoeg hetzelfde als COR. Alleen mis je de smaak en cor wordt sneller pap. Dat komt doordat het al voorgekookt is en normale rijstemeel niet.

Rijstemeel zou je dus langer moeten koken en meer water toevoegen.

Anders is rijstebloem voor baby's nog een optie zoals @vntl zegt.
Waar bestel je het?

Hoeveel water voeg je doorgaans toe? Had deze ochtend iets minder dan 300ml voor 100g en het moest eigenlijk niet minder zijn :o

Waar bestel je het?
100gram rijstebloem zonder whey 300 tot 350ml water ook. Met whey wisselt het per merk, whey maakt het iets dunner soms.

Waar bestel je het?
Meel: https://www.basboernoten.nl/rijstme...L9i-qLu0xHZ6GV547ellI1dra47QZAUUaAvMZEALw_wcB

En anders rijstebloem in groot verpakking googelen en kopen. Misschien dat dat beter gaat.

Bij Aziatische winkels kan je dit vaak vinden.

COR van @XXL Nutrition smaakt goed en een prima prijs. Geen gedoe en meteen een lekkere smaak.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.793
Heb al een week een extra ml test op voorraad :roflol:

C0DF71D1-BB9D-4519-A793-3CBDA6D70E25.png

Hoop dat het wegtrekt, het is steenhard

Massage gun erop na injecteren, scheelt een hoop pip bij mij.

Schermafdruk van 2023-03-09 15-15-33.png

Front delts zijn ook easy om te pinnen.

Terug
Naar boven