- Waardering
- 27.779
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
You‘re not A Horse ?Je kan ook eens Brinta(tarwe) proberen. Zelf ga ik daar beter op dan haver.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
You‘re not A Horse ?Je kan ook eens Brinta(tarwe) proberen. Zelf ga ik daar beter op dan haver.
Zou fijn zijn als jij eens niet overal lukraak op reageert om maar iets onzinnigs te kunnen zeggen. Zie je overal op reageren terwijl je geregeld de plank misslaat.
neem jezelf niet zo serieus. Ik maak maar geintje. Haver v Paard.Zou fijn zijn als jij eens niet overal lukraak op reageert om maar iets onzinnigs te kunnen zeggen. Zie je overal op reageren terwijl je geregeld de plank misslaat.
Prijs dikt wel snel aanKoop maar eens de COR van XXL Nutrition. Als je die chocolade eens geproefd hebt wil je niks anders meer.

Wij bodybuilders roken niet, drinken niet, waar moeten we anders ons geld aan uitgeven

Hoeveel water voeg je doorgaans toe? Had deze ochtend iets minder dan 300ml voor 100g en het moest eigenlijk niet minder zijnRijstebloem kun je gewoon koud eten en word zo dik als beton als je daar van houd.![]()

Waar bestel je het?Rijstemeel kan je beter online bestellen. Dan betaal je zo'n € 5,00 voor 2,5 kg.
Nagenoeg hetzelfde als COR. Alleen mis je de smaak en cor wordt sneller pap. Dat komt doordat het al voorgekookt is en normale rijstemeel niet.
Rijstemeel zou je dus langer moeten koken en meer water toevoegen.
Anders is rijstebloem voor baby's nog een optie zoals @vntl zegt.
KinderenWij bodybuilders roken niet, drinken niet, waar moeten we anders ons geld aan uitgeven![]()

100gram rijstebloem zonder whey 300 tot 350ml water ook. Met whey wisselt het per merk, whey maakt het iets dunner soms.Hoeveel water voeg je doorgaans toe? Had deze ochtend iets minder dan 300ml voor 100g en het moest eigenlijk niet minder zijn
Waar bestel je het?
Idd, die monsterkes kosten veel geld
Meel: https://www.basboernoten.nl/rijstme...L9i-qLu0xHZ6GV547ellI1dra47QZAUUaAvMZEALw_wcBHoeveel water voeg je doorgaans toe? Had deze ochtend iets minder dan 300ml voor 100g en het moest eigenlijk niet minder zijn
Waar bestel je het?
Appeltje voor de dorst zullen we maar zeggen🤡Heb al een week een extra ml test op voorraad
![]()
Hoop dat het wegtrekt, het is steenhard
Als ik in nood zit trek ik gewoon de gear uit mn bult en inject ik het ergens anders 😎
JIj pint wel laag trouwens. Ik zet meestal een cm of 5 schuin naar boven tov jou plek? Is dat de oorzaak niet?Als ik in nood zit trek ik gewoon de gear uit mn bult en inject ik het ergens anders 😎
Vreemde spot om te zetten man. Doet dat niet rete veel pijn zo laag?Heb al een week een extra ml test op voorraad
![]()
Hoop dat het wegtrekt, het is steenhard