XXL Nutrition

One Cycle Won't Hurt

Als je side delts pint kan je beter wat hoger zetten en wat meer naar de front delt toe.

Zo’n lump voor een paar dagen heb ik ook al 100x gehad… Als je het niet rood en warm is en bonst is er niks aan de hand.

Krijg ik ook vaak als ik laag zet. No worries.

-

Laatst bewerkt:
Waar pin je exact? En hoeveel ml kan je in front delt kwijt? Net als side delt ook 3ml?
2ml kon ik er wel in kwijt mss ook wel meer nooit geprobeerd.

Eigenlijk in het midden van de anterior deltoid, even met je arm een front raise doen dan zie je vanzelf hoe je delt loopt.
7fd0da144473f87b4923b8f6e2fe0ae4.jpg

Front-Delt.jpg

-

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.810
JIj pint wel laag trouwens. Ik zet meestal een cm of 5 schuin naar boven tov jou plek? Is dat de oorzaak niet?

Vreemde spot om te zetten man. Doet dat niet rete veel pijn zo laag?

Tijd terug ook dikke infectie van een inject gehad. Denk dat ik er wel 30 of 40 ml aan pus uit heb getrokken 😂
Kreeg juist PIP toen ik het hoger zette maar ik denk dat dat misschien gewoon was omdat het toen virgin muscle was

Ik doe nu ff glutes tot mn delt wat gekalmeerd is en dan ga ik hoger weer zetten

• #4.812
f**k demm oatsss, vertering gaat al stukje beter

Heb ook probiotics gekocht

Heb door dat getyf wel 1800 kcal te weinig deze week gegeten in totaal, wat ik ook mezelf niet meer zie compenseren deze dagen
1678548002934.png

Heb door dat getyf wel 1800 kcal te weinig deze week gegeten in totaal, wat ik ook mezelf niet meer zie compenseren deze dagen
1678548002934.png
1 kapsalon extra en je bent er al bijna.

1678548002934.png
Ik doe 'psylium vezels' van kruidvat door mn oats/brinta/rijstepap. Voegt veel vollume toe en helpt met vertering

• #4.817
Ik doe 'psylium vezels' van kruidvat door mn oats/brinta/rijstepap. Voegt veel vollume toe en helpt met vertering
Zat ik ook al te overwegen, maar het gaat al stukken beter nu
Eetlust is net iets beter waardoor ik de 4800 weer aan kan tikken dagelijks

Ben benieuwd probiotica wat voor je gaat doen, hoor wisselende verhalen

Zat ik ook al te overwegen, maar het gaat al stukken beter nu
Eetlust is net iets beter waardoor ik de 4800 weer aan kan tikken dagelijks
Misschien tarwezemelen of haver zemelen proberen.
Nu bij ah van Smaakt alles 50% korting.
200 gr tarwezemelen voor 0,58 euro.
T proberen waard misschien.

Terug
Naar boven