- Waardering
- 27.779
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Krijg je al kale plekken van Exemestaan ?Denk overigens dat mijn roaccutane en aromasin ook niet echt bijdragen aan vertering lol
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Krijg je al kale plekken van Exemestaan ?Denk overigens dat mijn roaccutane en aromasin ook niet echt bijdragen aan vertering lol
Ja maar heb ook geen haar uitval op mast

Ik heb nog een bos haar alsHaha. Ik heb dat niet zelf verzonnen, he. Haarexpert @th0maz kwam daar mee.
Als hij praat over haar, dan luister je.
Zal mijn GH gebruik misschien wel helpen. maar de één heeft deze bijwerking op dit, en de ander op dat, net als Acne etc etc.Ja fijn, maar dat is een beetje hetzelfde als:
Ik rook al vanaf mijn 10e een pakje per dag, ben nu 80 en heb geen kanker.
Betekent dat dan dat je van roken geen ernstig verhoogde kans hebt op kanker?
Misschien heb jij gewoon goede genetics.
Ik heb de paar jaar dat ik steroids gebruik vrij rustig aan gedaan met doseringen en compounds, maar als ik naar foto’s kijk van 2-3 jaar geleden, zie ik toch een aanzienlijk verschil in hoe dik mijn haar is/was.
Als ik dan de keuze heb uit 2 steroids of aromatase inhibitors die hetzelfde doen, maar van de een heb je een grotere kans op haaruitval en van de andere niet… Dan is mijn keuze snel gemaakt
800 kcals aan muslibollen en 100 gram zuivelspread a 100 kcals en dan slechts 600 gram kalkoenfilet op je bol knallen?Hoe kan je niet genoeg eten, kcal pushen kan zo makelijk
4 mueslibollen van ah met Kalkoenfilet en zuivelspread en je hebt totaal 70g eiwit en 1500 kcal al binnen, zo een voorbeeld

Dan heb je de verkeerde bollen, die ik had van ah zijn 300 per stuk800 kcals aan muslibollen en 100 gram zuivelspread a 100 kcals en dan slechts 600 gram kalkoenfilet op je bol knallen?
Ik snap wel dat je zo 1500 kcals binnen hebt als je hele kalkoenen erop gooit
248 kcal om precies te zijn.Dan heb je de verkeerde bollen, die ik had van ah zijn 300 per stuk
Ik zie daar toch wat inhammen die je probeert te verbergen middels de comb over.
En nu een foto van je eigen lelijke hoofd.
Hey praatjesmaker, Alleen mijn zak is kaal 🤣Ik zie daar toch wat inhammen die je probeert te verbergen middels de comb over.
Overigens raakt die opmerking van jou, zoals gewoonlijk, kant nog wal. Als je meer dan twee hersencellen had gehad dan had je wel even kunnen Googlen en was je wellicht wel tot de conclusie gekomen dat die fucking shit DHT verhoogt. Meer DHT betekent meestal meer haar op je lichaam en minder op je lelijke hoofd. Tenzij je haarfollikels niet gevoelig zijn voor DHT. Wat wellicht in jouw geval aan de orde is.
Op mn rechterkant na zie ik oprecht niksIk zie daar toch wat inhammen die je probeert te verbergen middels de comb over.
Overigens raakt die opmerking van jou, zoals gewoonlijk, kant nog wal. Als je meer dan twee hersencellen had gehad dan had je wel even kunnen Googlen en was je wellicht wel tot de conclusie gekomen dat die fucking shit DHT verhoogt. Meer DHT betekent meestal meer haar op je lichaam en minder op je lelijke hoofd. Tenzij je haarfollikels niet gevoelig zijn voor DHT. Wat wellicht in jouw geval aan de orde is.
Man man man, weer zo'n constructieve treffende opmerking. Elke keer als ik een post van jou zie denk ik telkens dat het niet erger kan, maar weet je op wonderlijke wijze jezelf toch elke keer te overtreffen. Dat alleen is al een prestatie op zich. En waarschijnlijk ook de enige noemenswaardige prestatie in jouw lelijke proleten bestaan.Hey praatjesmaker, Alleen mijn zak is kaal 🤣
Kut dat komt van Primo en Mast natuurlijk🫡
maar nu even serieus, zou eerder uitkijken met oestrogeen remmers ivm. dan mogelijk wat haar verliezen. Alle DHT roids kunnen ook haarverlies veroorzaken.
![]()
Ik kan overduidelijk aan beide kanten inhammen zien.Op mn rechterkant na zie ik oprecht niks
That being said moet ik alsnog die shampoo wel bestellen want better safe than sorry
Je probeert alleen mensen onzeker te maken, en zielige is dat mensen je nog voor 100% aanzien ookMan man man, weer zo'n constructieve treffende opmerking. Elke keer als ik een post van jou zie denk ik telkens dat het niet erger kan, maar weet je op wonderlijke wijze jezelf toch elke keer te overtreffen. Dat alleen is al een prestatie op zich. En waarschijnlijk ook de enige noemenswaardige prestatie in jouw lelijke proleten bestaan.
En dan na een paar uur als een onzekere mong**l je post weer aanpassen met iets wat totaal niet relevant is aan het onderwerp en wat ik recentelijk nog hier heb gepost.
Ik kan overduidelijk aan beide kanten inhammen zien.
Met die shit kun je niet wachten. Als de norwood reaper je eenmaal in het vizier heeft is het al bijna te laat. Voorkomen is beter dan genezen breh.