AndroidHealthClinic

One Cycle Won't Hurt

Wat is jouw mening over Essengen6 (minoxidil met topische finasteride) tegenover alleen minoxidil?
Het probleem is dat veel topical fin overdosed is waardoor je nog steeds sides riskeert (topical heb je veel minder nodig dan oral). Ben zelf ook van MinoxidilMax (producent) afgestapt omdat het niet volledig legaal is dus in feite UL kwaliteit kan zijn. Gebruik nu combi oral minox en fina, geen sides en super makkelijk 2 pilletjes per dag.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.883
Had al tijdje last van mn chest
Nu net knapte het tijdens flat presses
Raar genoeg voelde het wel als een opluchting maar pressen gaat nu niet meer

Even rust houden met push aankomende week, misschien dat ik wel een deload pak want dat is sowieso even geleden

Slaap is echt stukken beter nu ik 3K kcal eet

Had al tijdje last van mn chest
Nu net knapte het tijdens flat presses
Raar genoeg voelde het wel als een opluchting maar pressen gaat nu niet meer

Even rust houden met push aankomende week, misschien dat ik wel een deload pak want dat is sowieso even geleden

Slaap is echt stukken beter nu ik 3K kcal eet
Tip om dan ook een sportmassage te pakken in je deload. Werkt voor mij echt ideaal als ik voel dat last heb van opkomende blessures etc.

• #4.885
  • #4.888
Ben je nou gestopt met blasten en direct 1800 kcal gezakt?
Ik wil uiteindelijk gewoon 3,6K kcal eten ofzo, denk dat dat redelijk rond onderhoud is, maar ben een beetje ziek dus daarom nu 3K kcal

Heb vandaag alleen al bijna 2x moeten overgeven

Het is niet mn plan om gelijk te cutten, wil eerst 2-4 weken maintainen

Ik wil uiteindelijk gewoon 3,6K kcal eten ofzo, denk dat dat redelijk rond onderhoud is, maar ben een beetje ziek dus daarom nu 3K kcal

Heb vandaag alleen al bijna 2x moeten overgeven

Het is niet mn plan om gelijk te cutten, wil eerst 2-4 weken maintainen
Zou 4/6 weken doen

Ik zou niet maintainen maar gewoon gelijk drastisch calorieën verlagen. Je zal een paar kg vocht verliezen en that’s it. Je hebt nog voor een maand aan gear in je lijf rond circuleren. Je gaat 10000% zeker geen spieren verliezen door ff wat minder te eten en je lichaam eens tegemoet te komen.

En iedereen die anders beweert kan mijn lul likken.

• #4.891
Ik zou niet maintainen maar gewoon gelijk drastisch calorieën verlagen. Je zal een paar kg vocht verliezen en that’s it. Je hebt nog voor een maand aan gear in je lijf rond circuleren. Je gaat 10000% zeker geen spieren verliezen door ff wat minder te eten en je lichaam eens tegemoet te komen.

En iedereen die anders beweert kan mijn lul likken.
Helemaal mee eens met die gear die nog in mn systeem zit
Wil alleen kijken of ik beetje recomp effect voor elkaar kan krijgen

Ik vind maintainen normaal echt een meme namelijk, maar toch best wat mensen op dit forum gelezen die na een blast toch maintainen

Normaliter zou ik van bijv 4800 kcal nu naar 2400 gaan ofzo

• #4.892
Ben oprecht wel benieuwd hoe jullie daar allen instaan

In dat onderhoud kcal na blast verhaal

Ikzelf eet 6 weken op onderhoud momenteel 4500 kcal pd (bulk 5300). Gewicht stabiel houden en na die 6 weken langzaam de cut beginnen en niet direct drastisch de kcal verlagen. Ben bang dat ik met die aanpak kracht ga verliezen en kracht is massa. Bedoeling zal zijn straks rond de 4k pd beginnen en indien ik gemiddelde niet 0.5kg/1kg max pw afval de kcal met 200/300 pd verlagen. Hopelijk haal ik dan de 10%bf met nog voldoende aantal kcal dat het geen lijdensweg is en behoud ik zoveel mogelijk kracht/massa in de cut.

Cut overigens geheel op cruise dosis 150mg test pd.

Ben oprecht wel benieuwd hoe jullie daar allen instaan

In dat onderhoud kcal na blast verhaal
Cutten of onder onderhoud gaan zitten of welke naam je er aan wilt geven direct na je blast of imo überhaupt in je cruise is doei grootste deel van je gemaakte gains. Zelf in 't begin ook gedaan hoor en pas achteraf beseft dat je gewoon 't gros weer inlevert.

Ikzelf eet 6 weken op onderhoud momenteel 4500 kcal pd (bulk 5300). Gewicht stabiel houden en na die 6 weken langzaam de cut beginnen en niet direct drastisch de kcal verlagen. Ben bang dat ik met die aanpak kracht ga verliezen en kracht is massa. Bedoeling zal zijn straks rond de 4k pd beginnen en indien ik gemiddelde niet 0.5kg/1kg max pw afval de kcal met 200/300 pd verlagen. Hopelijk haal ik dan de 10%bf met nog voldoende aantal kcal dat het geen lijdensweg is en behoud ik zoveel mogelijk kracht/massa in de cut.

Cut overigens geheel op cruise dosis 150mg test pd.
Dat valt reuze mee op 160kg BW :D

• #4.896
Cutten of onder onderhoud gaan zitten of welke naam je er aan wilt geven direct na je blast of imo überhaupt in je cruise is doei grootste deel van je gemaakte gains. Zelf in 't begin ook gedaan hoor en pas achteraf beseft dat je gewoon 't gros weer inlevert.
Je bent dus niet de eerste waar ik dit van lees, maar dit is meer anekdotisch bewijs toch
Want als jij net van een blast terug komt dan heb je nog aardig wat shit in je lijf lopen, lijkt me sterk dat dan een groot stuk van je gains opeens na een maand foetsie zijn

Maar wat @ak zegt over kracht is dan wel weer idd een goed punt

Dit.

Je bent dus niet de eerste waar ik dit van lees, maar dit is meer anekdotisch bewijs toch
Want als jij net van een blast terug komt dan heb je nog aardig wat shit in je lijf lopen, lijkt me sterk dat dan een groot stuk van je gains opeens na een maand foetsie zijn

Gewoon 6-8 weken op rond onderhoud. Je gaat niet voor Jan Lul kuren en bulken. gear gaat met paar weken alweer omlaag

Mja als er een heleboel enorm ervaren gasten (doel ik dus niet op mezelf) dit ervaren en een studie zegt dat 't niet zo is, wie geloof je dan?

Aan de andere kant, probeer 't. Kijk kritisch naar hoe 't gaat, dus shape en kracht. Gaat kracht achteruit en wordt shape softer weet je dat je vvm aan 't inleveren bent.

• #4.900
Mja als er een heleboel enorm ervaren gasten (doel ik dus niet op mezelf) dit ervaren en een studie zegt dat 't niet zo is, wie geloof je dan?

Aan de andere kant, probeer 't. Kijk kritisch naar hoe 't gaat, dus shape en kracht. Gaat kracht achteruit en wordt shape softer weet je dat je vvm aan 't inleveren bent.
Oh nee ik ga het ook zeker wel proberen, alleen was meer benieuwd naar de logica erachter

Terug
Naar boven