MuscleMeat

One Cycle Won't Hurt

Bezoekers in dit topic

Oh nee ik ga het ook zeker wel proberen, alleen was meer benieuwd naar de logica erachter
Mij is altijd geleerd vanuit Cut kun je wel bulken maar niet andersom, of je moet er de nodige gear bij nemen. 150mg Test is dan niet voldoende als je aardig wat massa hebt.
 
Oh nee ik ga het ook zeker wel proberen, alleen was meer benieuwd naar de logica erachter
Je kan wel direct cutten als je de dosis flink omhoog schroeft maar wil je dat.

Beste naar mijn mening en persoonlijke ervaring is dat je beter 8-10 weken kunt door 'bulken' of iig op gewicht/kracht te blijven.
 
Ik wil uiteindelijk gewoon 3,6K kcal eten ofzo, denk dat dat redelijk rond onderhoud is, maar ben een beetje ziek dus daarom nu 3K kcal

Heb vandaag alleen al bijna 2x moeten overgeven

Het is niet mn plan om gelijk te cutten, wil eerst 2-4 weken maintainen
Ik snap niet hoe je bij 3600 komt als je onderhoud als je op 4800kcal afvalt?

Overgingens ben ik het 100% eens met het laten wennen van je lichaam aan een bepaald gewicht en geleidelijk aan je kcal naar beneden bijstellen.

Ik zelf van start prep tot eind prep van 91.6kg naar 86ish~ lowest weight. Terwijl veel gasten 20kg droppen in prep, dit is volgend mij mede door het niet behouden van gewicht en het te snel schakelen van bulk>cut(prep).
 
Vypaw na 6 maanden minoxidil
1679456314000.jpg
 
Ik snap niet hoe je bij 3600 komt als je onderhoud als je op 4800kcal afvalt?

Overgingens ben ik het 100% eens met het laten wennen van je lichaam aan een bepaald gewicht en geleidelijk aan je kcal naar beneden bijstellen.

Ik zelf van start prep tot eind prep van 91.6kg naar 86ish~ lowest weight. Terwijl veel gasten 20kg droppen in prep, dit is volgend mij mede door het niet behouden van gewicht en het te snel schakelen van bulk>cut(prep).
Omdat ik nu ga cruisen + de verteringsissues met 4800 maken de 4800 ook niet helemaal reeel misschien

Heb altijd het idee dat als ik blast ik ook een stuk meer moet eten namelijk

3600 is wel wat aan de lage kant, sowieso even kijken wat mn gewicht doet gezie ik vocht ga verliezen etc
 
Op mn rechterkant na zie ik oprecht niks
That being said moet ik alsnog die shampoo wel bestellen want better safe than sorry
Is dat die ketoconazol shampoo?
 
246 paginas deep in een mk-677 experimentje, lekker gap.
 
Leg pressen met 1 been?
Ja doe ik ook 1x per week idd
Moet zeggen dat ik hem met 2 benen en erg negatief heel erg fijn vind voorderest, ookal is de ROM niet persé top
 
Ohja werd net gebeld, roaccutane behandeling is klaar
Heb nog wel even gevraagd voor een bloedtest volgende week
 
Ja doe ik ook 1x per week idd
Moet zeggen dat ik hem met 2 benen en erg negatief heel erg fijn vind voorderest, ookal is de ROM niet persé top
Doe m ook als laatste pump oefening. Tenen helemaal beneden en supersetten met sissy squats. :bow2:
 
Laatst bewerkt:
Doe m ook als laatste pump oefening. Tenen helemaal benen en supersetten met sissy squats. :bow2:
Ja heerlijk
Voel m'n quads gewoon uit elkaar trekken
29e296ba-dcfd-4535-98fe-651ef0243121.png


En desondanks de kut apparatuur in m'n gym vind ik de gains in een jaar best prima :p
 
Wat je ook kan doen is leg pressen op je tenen, en dan voor 20-30 reps. Dan heb je echt niet veel gewicht nodig en gaan je quads helemaal naar de tyfus
 
Wat je ook kan doen is leg pressen op je tenen, en dan voor 20-30 reps. Dan heb je echt niet veel gewicht nodig en gaan je quads helemaal naar de tyfus
Heb dat op mn tenen geprobeerd maar had juist minder ROM op de een of andere manier ???
 
Heb dat op mn tenen geprobeerd maar had juist minder ROM op de een of andere manier ???
Doubt, maar indien het zo is. Het gaat om de hoeveelheid stretch/knee flexie waardoor je quads zo hard trekken op je tenen.

Zelfde principe bij sissy squats
 
Back
Naar boven