Fitness Seller

One Cycle Won't Hurt

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.922
DC4D01EA-4EE6-4568-B45B-B129101FF965.jpeg

Heb hem toentertijd gefilmd
Had ik mn tenen misschien nog meer naar onderen moeten doen dan?

Als je dieper zakt dan hierboven komen je hielen nog meer los en sta je nog meer op je tenen. Dat bedoelen ze denk ik

• #4.926
En de eigenaar van de gym wilt het liefst ook gewoon meer fatsoenlijke apparatuur

Maar hij zit een beetje vastgenageld aan het assortiment van de franchise waardoor hij alles van 1 lijn moet hebben

Daarbij zijn de levertijden ook fucking lang

De gym is 24/7 open, 5 min loopafstand en is gewoon een hele relaxte sfeer en rustig

• #4.927
6 maanden aan roaccutane (40mg per dag):
1680004860186.png

Mag 1 jaar lang niet zonnebanken i.v.m pigmentatie die opgefucked kan raken
Had nog zo een mooi plan om MT2 erin te fl*kkeren en me dood te gaan zonnebanken, maar denk eigenlijk bij nader inzien dat dat juist helemaal de verkeerde kant op gaat werken :p

Sides die ik de afgelopen 6 maanden ervaren heb:
Droge lippen
Droge handen alleen de eerste maand, geen last van overigens
Gevoeligere huid, sneller sneeën maar ook niet persé last van
Ik denk dat het mij mentaal wel een beetje heeft aangepakt maar door de combinatie met gear durf ik dat echt niet 100% te zeggen
Gewrichten waren op en aan wel een issue als het heel erg koud was

Nu nog even een gebedje doen dat m'n IGF-1 weer er bovenop klimt
Het spul werkt wel echt beter dan dat ik in eerste instantie voor ogen had

• #4.929
Wat is er mis met die legpress dan?

Ja doe ik ook 1x per week idd
Moet zeggen dat ik hem met 2 benen en erg negatief heel erg fijn vind voorderest, ookal is de ROM niet persé top
Als je m sowieso als accessorie pakt na echte squats (of een goed beladen variatie) ofzo dan kan t met weinig gewicht een puike finisher zijn.

• #4.932
Wat is er mis met die legpress dan?
Gewoon kut met overloaden
Zit nu op max gewicht 8-12 reps zelfs met pre-fatigue, 3 sec negative, 1 sec pause en 3 bands toegevoegd
Ik doe hem ook 1 dag met 1 been en daar valt nog genoeg winst te behalen, maar bilateraal is het gewoon niks

• #4.933
Als je m sowieso als accessorie pakt na echte squats (of een goed beladen variatie) ofzo dan kan t met weinig gewicht een puike finisher zijn.
Ja ben sowieso weer langzaam nu highbar squats aan het toevoegen want de acne is gefixt
Vandaag ff setje met 100 gedaan en dat ging prima, alleen moet ik gewoon echt even mn bracing fixen

Ja ben sowieso weer langzaam nu highbar squats aan het toevoegen want de acne is gefixt
Vandaag ff setje met 100 gedaan en dat ging prima, alleen moet ik gewoon echt even mn bracing fixen
En anders gewoon Bulgarians. Maar dat is wel fijn ja.

Ik vind heavy walking lunges altijd heerlijk, heb er nog nooit geen spierpijn van gehad in 3 jaar tijd🤣

• #4.937
  • #4.939
Niks imo. Als 't om stack loaded legpress gaat heb ik 1000x liever dit model dan dat h**ren ding van Matrix wat nu overal waar ik train staat. Lekker single leg doen, werkt perfect wat mij betreft.
Die van Matrix ziet er helemaal kut uit ja t*ring
Maar wat ik zeg, ik vind het niet persé een kut legpress qua mechanics maar gewoon voor overloaden met beide benen is het niks
Want de quads trekken echt uit elkaar bij de negatieve beweging en dat voelt heerlijk

Train zelf op de matrix leg press (plateloaded) en vind die eigenlijk gewoon goed. Geen idee wat beter zou kunnen aan een leg press van een ander merk.

Terug
Naar boven