AndroidHealthClinic

One Cycle Won't Hurt

  • Topic starter Vypaw
  • Startdatum
  • Reacties 6K
  • Weergaven 354K
  • Volgers 136

Bezoekers in dit topic

Hoe dieper je gaat, hoe meer je pakt straks. 2k kcal pd is wel intens, vooral als je daarnaast zoveel stappen zet en cardio.
 
Hoe dieper je gaat, hoe meer je pakt straks. 2k kcal pd is wel intens, vooral als je daarnaast zoveel stappen zet en cardio.
Ja vind 2K kcal per dag nog best te doen eigenlijk :o
Eetlust is nog steeds niet terug aan het komen
Wel wat cravings hier en daar

Maar misschien dat 2,2K kcal iets beter is voor mn herstel/energie gedurende dag
 
Ja vind 2K kcal per dag nog best te doen eigenlijk :o
Eetlust is nog steeds niet terug aan het komen
Wel wat cravings hier en daar

Maar misschien dat 2,2K kcal iets beter is voor mn herstel/energie gedurende dag
Wat doet je gewicht wekelijks, zou daarop sturen. Net die paar kg nu in juni eraf halen kan wellicht betekenen dat je 2 maanden langer kunt bouwen. Begin toevallig zelf ook 1 juli aan de bulk 😜
 
Wat doet je gewicht wekelijks, zou daarop sturen. Net die paar kg nu in juni eraf halen kan wellicht betekenen dat je 2 maanden langer kunt bouwen. Begin toevallig zelf ook 1 juli aan de bulk 😜
Ja lastig, ben 2 weken hetzelfde gewicht geweest en toen plots een drop van 1,5kg

Dat was op 2,2K en 120 min cardio +10k+ stappen per dag

Dus prima weight loss eigenlijk al daarop, maar wat je zegt, hoe langer ik kan bouwen hoe beter

Zou wel eens een goede pushfase zonder problemen kunnen gebruiken namelijk :roflol:
 
Hoe dieper je gaat, hoe meer je pakt straks. 2k kcal pd is wel intens, vooral als je daarnaast zoveel stappen zet en cardio.
Hij weegt maar 75 kilo he dus opzich prima, zeker als honger nog wel meevalt wat hij zegt
 
Lekker je cut doortrekken en droger worden. Als de variable goed zijn knalt Daan je de push fase in. Komt wel goed schatje
 
Vind zelf -200kcal +150min cardio + 5000 stappen wel een grote stap. Zeker als je aangeeft nu al weinig energie te hebben.

Laat die extra cardio dan zitten zou ik zeggen.
 
Ben trouwens benieuwd naar de stack die Daan gaat voorstellen. Ik gok test + mast én primo. Zie dat namelijk ook veel bij atleten van Calum Raistrick terugkomen. Doe het zelf nu ook
 
Ben trouwens benieuwd naar de stack die Daan gaat voorstellen. Ik gok test + mast én primo. Zie dat namelijk ook veel bij atleten van Calum Raistrick terugkomen. Doe het zelf nu ook
Vast iets met test, deca, of welke andere aas je ook maar hebt.

Snap niet wat de waarde is van een stack willen weten van een ander alsof het hokus pokus is.
 
Vast iets met test, deca, of welke andere aas je ook maar hebt.

Snap niet wat de waarde is van een stack willen weten van een ander alsof het hokus pokus is.
Nee je hebt gelijk. Laten we die lijn gelijk doortrekken en het hele forum opheffen.
De hele sport is namelijk geen hocus pocus dus erover praten heeft geen meerwaarde.
 
Nee je hebt gelijk. Laten we die lijn gelijk doortrekken en het hele forum opheffen.
De hele sport is namelijk geen hocus pocus dus erover praten heeft geen meerwaarde.
Nou graag, heb het liever eens over trainen en eten ipv die tering gear.
 
Niet om al jullie illusie's te verpesten verklap ik toch dit geheimpje, er is geen magische aas stack.
 
Ben trouwens benieuwd naar de stack die Daan gaat voorstellen. Ik gok test + mast én primo. Zie dat namelijk ook veel bij atleten van Calum Raistrick terugkomen. Doe het zelf nu ook
Ik denk, test, npp, primo
Ken meerdere gasten die onder hem zitten en dat als push stack hebben
 
Niet om al jullie illusie's te verpesten verklap ik toch dit geheimpje, er is geen magische aas stack.
Shit man, je gooit nu echt veel dromen in duigen
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Daarbij, hoop ik in ieder geval primo :roflol:
Echt wel de beste look op dat spul gehad, leek zo vol daar op laag bodyweight erdoor
 
sowieso primo, en vrij hoog ook de primo
 
Kan aan mij liggen(denk het wel) waarom én Mast én Primo ?

Test, NPP,Primo is een lekker kuurtje
 
sowieso primo, en vrij hoog ook de primo
Hoogste wat ik gerund heb met primo was 200mg

Hoorde van iemand die op 500 zat, lekker halve vial per week erdoor :roflol:

Kan aan mij liggen(denk het wel) waarom én Mast én Primo ?

Test, NPP,Primo is een lekker kuurtje
ik zie vaker mast én primo voorbij komen
Snap ik ook niet zo
 
Hoogste wat ik gerund heb met primo was 200mg

Hoorde van iemand die op 500 zat, lekker halve vial per week erdoor :roflol:


ik zie vaker mast én primo voorbij komen
Snap ik ook niet zo
Zou dan 200mg/ml kopen op hoge dosis Primo EW
 
Hoogste wat ik gerund heb met primo was 200mg

Hoorde van iemand die op 500 zat, lekker halve vial per week erdoor :roflol:


ik zie vaker mast én primo voorbij komen
Snap ik ook niet zo
ik zit op 400 primo ook idd, wel niet via Daan maar zijn wel dezelfde kuur modellen allemaal die gebruiken ;)
Black Save Models van Victor Black gebruiken ze allemaal
 
Back
Naar boven