- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Was jij toevallig ook dronken in de jumbo?Mooi akward momentje om te vermelden dat ik ook een pool ben.
😀

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was jij toevallig ook dronken in de jumbo?Mooi akward momentje om te vermelden dat ik ook een pool ben.
😀

Had niet veel hoeven doen voor hij op de grond lag denk ik gezien hij zelf al moeite had om op z'n benen te staan
Aan de andere kant steken hier dagelijks Polen elkaar neer dus had de uitkomst waarschijnlijk toch niet helemaal fraai geweest![]()

Ik dacht dat Polen niet zo van het steken waren.Had niet veel hoeven doen voor hij op de grond lag denk ik gezien hij zelf al moeite had om op z'n benen te staan
Aan de andere kant steken hier dagelijks Polen elkaar neer dus had de uitkomst waarschijnlijk toch niet helemaal fraai geweest![]()
Klopt meer van het stoken

Dacht ik eigenlijk ook niet maar zie het nu toch wel heel vaak voorbij komen in de buurt
Tenzij t asperges zijn
Al wijkt je weegschaal 1kg af maakt niets uit indien je altijd dezelfde weegschaal gebruikt. Spendeer die 3 tientjes voor een bloeddruk meter. ✌️Ohja, ochtendgewicht 71,4 trouwens
Maar ik wil een nieuwe weegschaal, vertrouw dit ding soms niet
Iemand aanraders?
Nouja tis meer dat ik in 5 seconden tijd 1kg zwaarder of lichter kan zijnAl wijkt je weegschaal 1kg af maakt niets uit indien je altijd dezelfde weegschaal gebruikt. Spendeer die 3 tientjes voor een bloeddruk meter. ✌️

Nee niets man op body dysmorphia na dan
en toevallig wel eergisteren ofzo stukje chocola op en gelijk heel m'n gezicht vol met puistenJa maar je huidige fysiek was dus wel natty haalbaarOverigens kwam iemand naar me toe (totaal wild vreemde guy) en zei: Je zit aan de kuur of niet
Ik zei ja, hij zei is te zien
Blij dat mensen het iig wel opvalt![]()

Tuurlijk, is ook helemaal niet zo speciaal ofzoJa maar je huidige fysiek was dus wel natty haalbaar![]()