AndroidHealthClinic

One Cycle Won't Hurt

• Topic Starter Topic Starter
Ochtendgewicht opeens terug gezakt naar 70.1
Kracht was vandaag echt behoorlijk toegenomen plotseling

BOR
2x10x62,5

Rack Pull
1x8x210
1x8x230

Shrugs
1x6x100
2x6x140

Close Grip Lat Pulldown

2x10x80
1x4x90

Low Row 2 sec hold

2x8x77

Machine Row
2x8x102,5

Bicep curl
2x10x12

Hammer
2x11x12

High cable curl
2x12x9

Laatst bewerkt:
Overigens voor het trainen heb ik meerdere opties
Kan de grens over en in België trainen, echter doet de eigenaar heel moeilijk (heeft een hekel aan Nederlanders) wat ik heb gehoord, maar ik sta gewoon in mijn recht gezien ik daar mag sporten.
Hij staat bekend erom dat hij zijn eigen regels maakt, mocht hij mij niet toelaten mail ik gewoon naar het hoofdkantoor
Ik kan evt ook bij mattie van me in z'n homegym trainen, worden wel wat primitievere trainingen dan

Zware rack pulls voor je bodyweight

Idd goeie rackpulls man!

Hoop dat gyms in België openblijven
Lekkerste legday ooit gehad
Ze hebben zowel plate loaded legpress als hacksquat

Wegens tijd tekort/deadlines ff kapsalon naar binnen gewerkt voor de kcals, was niet eens lekker terwijl ik er wel lang naar cravede :o

Leg Press
Iets van 5 setjes van 12 met opbouwend gewicht, was ff uitvogelen
1x12x205
1x12x235
Kan stuk zwaarder nog volgende keer

Hack Squat
1xFaalx100
2x8x75

Leg Ext
1x10x91
1x10x95

Adductor
2x15x84

SLDL
2x12x95

LLC
1x12x50
1x10x50

Unilateral Calf Raise
3x12x5

Ja geen idee, heb het idee alsof alles wat bij ons gebeurt ook bij jullie gebeurt, maar dan later en milder
Heb het zelfde idee. Moeten ook een stok achter de deur hebben voor de derde prik. Zijn zelf al bezig over een vierde :o

Zou flink t*fus zijn als je je eerste cycle zou moeten stoppen vanwege een lockdown. Ik was helemaal para geworden, pff

Zou flink t*fus zijn als je je eerste cycle zou moeten stoppen vanwege een lockdown. Ik was helemaal para geworden, pff
Deze hele lockdown situatie geeft me zoveel stress, ik bid echt dat de gyms in België open blijven
Anders moet ik bij een vriend van mij in z'n homegym trainen, opzich niet super verkeerd maar het is niet echt heel efficiënt gezien de equipment

Heb je in de buurt misschien niet wat schimmige, kleinere gyms waar je met de eigenaar het eea kan afspreken? Zo heb ik het al 2 keer weten te fixen om tijdens een algehele lockdown alsnog te blijven trainen. Meestal laten die gym owners toch altijd een paar van hun vertrouwelingen gewoon komen ondanks dat ze “dicht” zijn. Als je een goed verhaal ophangt over hoe belangrijk bodybuilding voor je is en dat jullie allemaal brothers in iron zijn en je betaalt 50 euro ofzo moet dat toch wel goed komen lijkt me.

Heb je in de buurt misschien niet wat schimmige, kleinere gyms waar je met de eigenaar het eea kan afspreken? Zo heb ik het al 2 keer weten te fixen om tijdens een algehele lockdown alsnog te blijven trainen. Meestal laten die gym owners toch altijd een paar van hun vertrouwelingen gewoon komen ondanks dat ze “dicht” zijn. Als je een goed verhaal ophangt over hoe belangrijk bodybuilding voor je is en dat jullie allemaal brothers in iron zijn en je betaalt 50 euro ofzo moet dat toch wel goed komen lijkt me.
Ja eigenaar wilde misschien dus 0 uren contract voor me opstellen zodat ik er "werk" als schoonmaker ofzo en dat ik dan kan trainen onder het mom van dat ik daar aan het werk ben maar in hoeverre dat gaat werken weet ik niet
Ik heb morgen iig om 12 uur afspraak staan met hem in de gym dus ga het dan even navragen
Voorderest hebben we niet echt schimmige kleine gyms want de gyms die we hebben zijn al klein

Hopelijk kan die gym eigenaar iets voor je regelen, lijkt me inderdaad echt kut dit gezeik erbij aan je kop van die lockdown tijdens je 1e kuur

Is het een idee trouwens om die hack squats met m'n squat schoenen te doen? En hoe narrow gaan jullie meestal staan?
Ik had nu ook een best hoge voetpositionering

Terug
Naar boven