- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Mentaal niets man
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mentaal niets man
Ja gaat erg lekker moet ik zeggen, ROM is wel kleiner dan een normale rackpull gezien ik geen hamstring activatie erbij heb

Ohja, ochtendgewicht 71,4 trouwens
Maar ik wil een nieuwe weegschaal, vertrouw dit ding soms niet
Iemand aanraders?
Wel een mooi ding ook ja
Ook een top ding, wel relatief prijzig.
, maar ga wel voor eentje die wat minder kost Vast niet.
Ik heb deze zonder de lichaamsanalyse.
Ook een top ding, wel relatief prijzig.
Ja geen idee, heb het idee alsof alles wat bij ons gebeurt ook bij jullie gebeurt, maar dan later en milder
Heb het zelfde idee. Moeten ook een stok achter de deur hebben voor de derde prik. Zijn zelf al bezig over een vierdeJa geen idee, heb het idee alsof alles wat bij ons gebeurt ook bij jullie gebeurt, maar dan later en milder

Deze hele lockdown situatie geeft me zoveel stress, ik bid echt dat de gyms in België open blijvenZou flink t*fus zijn als je je eerste cycle zou moeten stoppen vanwege een lockdown. Ik was helemaal para geworden, pff
Ja eigenaar wilde misschien dus 0 uren contract voor me opstellen zodat ik er "werk" als schoonmaker ofzo en dat ik dan kan trainen onder het mom van dat ik daar aan het werk ben maar in hoeverre dat gaat werken weet ik nietHeb je in de buurt misschien niet wat schimmige, kleinere gyms waar je met de eigenaar het eea kan afspreken? Zo heb ik het al 2 keer weten te fixen om tijdens een algehele lockdown alsnog te blijven trainen. Meestal laten die gym owners toch altijd een paar van hun vertrouwelingen gewoon komen ondanks dat ze “dicht” zijn. Als je een goed verhaal ophangt over hoe belangrijk bodybuilding voor je is en dat jullie allemaal brothers in iron zijn en je betaalt 50 euro ofzo moet dat toch wel goed komen lijkt me.
Jup... maarja als gyms in België open blijven ook meer dan prima voor nuHopelijk kan die gym eigenaar iets voor je regelen, lijkt me inderdaad echt kut dit gezeik erbij aan je kop van die lockdown tijdens je 1e kuur