MuscleMeat

One Cycle Won't Hurt

Hands down ziekste pomp vandaag die ik ooit heb gehad

Liep in de jumbo en er liep een dronken pool bijna tegen me aan, hierna bleef hij ook een staarcontest met mij houden, heb rustig tot 10 geteld maar dit triggerde me zo moeilijk hard dat ik het echt ff ergens kwijt moet
En nee dit is niet om de stoere jongen uit te hangen ofzo maar dit maakte me oprecht echt heel kwaad, had hem op dat moment echt het liefst een schap willen in duwen
Ben nog steeds pissed tbh :o

BOR
1x10x50
2x10x62,5

Rack Pull
2x8x200

Shrug
1x6x110
2x6x140

Lat Pulldown Close Grip
1x10x80
1x8x80

Low Row 2 sec hold
2x8x72

Machine Row
2x8x95

Bicep Curl (3 sec negatief)
1x8x10
2x8x14

Hammer Curl (2 sec hold)
2x10x12

High Cable Curl (1 sec hold)
2x10x9
Maar wie blinkte het eerste in the staar contest en zei die pool toevallig ook paar keer “kurwa”?

• Topic Starter Topic Starter
  • Like
Waarderingen: AK
1639487638163.png

Jij geluk dat je geen klappen van hem hebt gehad :D

Jij geluk dat je geen klappen van hem hebt gehad :D
Had niet veel hoeven doen voor hij op de grond lag denk ik gezien hij zelf al moeite had om op z'n benen te staan
Aan de andere kant steken hier dagelijks Polen elkaar neer dus had de uitkomst waarschijnlijk toch niet helemaal fraai geweest :o

Houd je inmiddels je bloeddruk beetje in de gaten trouwens?

Beter f**k je niet met oostblok boys. Loopt slecht af meestal

Houd je inmiddels je bloeddruk beetje in de gaten trouwens?
Helemaal vergeten man, moet m'n pa nog even spreken hierover gezien hij nog zo'n meter heeft liggen maar niet meer aan gedacht
Ja klopt man, ik ga hier niet de steekpartijen opnoemen want dan weet iedereen gelijk waar ik woon
Maar je zou denken dat ze de nieuwsartikel titels gewoon verzinnen hier hoe geschift ze hier met elkaar omgaan

Je laat je toch niet terroriseren door iemand. Als iemand je bijna omver loopt in de supermarkt en die blijft je nog achterlijk aankijken, zal ik ook niet als lulletje rozenwater doorlopen.

Hands down ziekste pomp vandaag die ik ooit heb gehad

Liep in de jumbo en er liep een dronken pool bijna tegen me aan, hierna bleef hij ook een staarcontest met mij houden, heb rustig tot 10 geteld maar dit triggerde me zo moeilijk hard dat ik het echt ff ergens kwijt moet
En nee dit is niet om de stoere jongen uit te hangen ofzo maar dit maakte me oprecht echt heel kwaad, had hem op dat moment echt het liefst een schap willen in duwen
Ben nog steeds pissed tbh :o

BOR
1x10x50
2x10x62,5

Rack Pull
2x8x200

Shrug
1x6x110
2x6x140

Lat Pulldown Close Grip
1x10x80
1x8x80

Low Row 2 sec hold
2x8x72

Machine Row
2x8x95

Bicep Curl (3 sec negatief)
1x8x10
2x8x14

Hammer Curl (2 sec hold)
2x10x12

High Cable Curl (1 sec hold)
2x10x9
En wanneer staat je tren cycle/blast gepland?

Je laat je toch niet terroriseren door iemand. Als iemand je bijna omver loopt in de supermarkt en die blijft je nog achterlijk aankijken, zal ik ook niet als lulletje rozenwater doorlopen.
Ik snap wel wat ie bedoeld hoor, sowieso laat ik me niet omver lopen, maar tegenwoordig kan je sowieso niet meer met iemand op de vuist gaan voor er een mes in je ribben zit :o

En wanneer staat je tren cycle/blast gepland?
Nog een paar cycles verder :D

Helemaal vergeten man, moet m'n pa nog even spreken hierover gezien hij nog zo'n meter heeft liggen maar niet meer aan gedacht
Echt werk van maken, als je jezelf druk maakt om beetje acne in een kuur is niets vergeleken met een hoge bloeddruk. Punt is je merkt of ziet het niet en daarom denken vele “boeien”.

Uiteindelijk ga jij ook vaker kuren en moet je jezelf vanaf je eerste kuur dit aanleren om wekelijks paar keer je bloeddruk te controleren. Kleine moeite, maar je lichaam gaat je dankbaar zijn over x aantal jaar. 🤝

Mij is zoiets nog nooit overkomen. Maar in de supermarkt een gevecht aangaan met een dronken Pollack lijkt me wel iets wat je beter kan vermijden.

Ik snap wel wat ie bedoeld hoor, sowieso laat ik me niet omver lopen, maar tegenwoordig kan je sowieso niet meer met iemand op de vuist gaan voor er een mes in je ribben zit :o

Klopt dat is ook zeker waar. Als je de situatie kan vermijden kan je het ook beter doen inderdaad. Maar blijft wel lastig

Zorgen dat je eerder bent als diegene en niet twijfelen of afwachten, afstand tussen jou en diegene tot 0 brengen zodat ie geen momentum kan maken met een mes , als eerste voor de gewapende hand gaan , disarm, mes buiten handbereik houden ,wegschoppen oid

5d aanhouden: Deflect, Dominate, Distract, Disarm, Disable

Laatst bewerkt:
Zorgen dat je eerder bent als diegene en niet twijfelen of afwachten, afstand tussen jou en diegene tot 0 brengen zodat ie geen momentum kan maken met een mes , als eerste voor de gewapende hand gaan , disarm, mes buiten handbereik houden ,wegschoppen oid

5d aanhouden: Deflect, Dominate, Distract, Disarm, Disable
Allemaal vet stoer en super cool op papier, maar je kan gewoon beter een gevecht uit de weg gaan wanneer het kan. Zeker als het om zoiets debiels gaat als een dronken Pool die tegen je aanloopt in een supermarkt. Je hoeft toch niet je 'mannelijkheid' te bewijzen tegenover zo iemand? Het heeft ook echt 0 meerwaarde om het gevecht aan te gaan en je komt er bijna altijd alleen maar slechter uit. In b4 boksersfractuur en je eerste kuur naar de kloten geholpen.

Tuurlijk heb je helemaal gelijk in!

Maar er zijn ook mensen neergestoken die weg wouden lopen, in zo een situatie bedoel ik.
Dan MOET je wel handelen, en in deze apenmaatschappij kun je er maar beter wel op voorbereid zijn

Mooi akward momentje om te vermelden dat ik ook een pool ben.

😀

Terug
Naar boven