XXL Nutrition

One Cycle Won't Hurt

Probeer anders eens high dose magnesium te nemen. 600-800mg pd. Werkt vochtafdrijvend. Heeft mij goed geholpen toen ik aan de deca zat.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.383
  • Haha
Waarderingen: AK
  • #5.384
Motivatie is beetje weg laatste tijd, desondanks doe ik wel gewoon wat ik moet doen

Gisteren Krachtig Fit Cup geweest, wil nu wel echt aimen om volgend jaar daar classic te doen

Denk dat ik prima mee kan komen als ik deze off-season goed doe

Heb ook wat goede posing coaches gevonden, wil dat wel graag nailen puur omdat ik zelf goede posing echt heel leuk vind om naar te kijken

Tijd voor:

IMG_6147.jpeg

Zonder gein als je motivatie wat afneemt kan wellicht ook te maken hebben dat je niet genoeg hersteld vd sessies. Wellicht vaker een rustdag erin gooien zodat je elke sessie fris en fruitig kan beginnen en motivatie om te pushen weer terug komt.

• #5.389
Zonder gein als je motivatie wat afneemt kan wellicht ook te maken hebben dat je niet genoeg hersteld vd sessies. Wellicht vaker een rustdag erin gooien zodat je elke sessie fris en fruitig kan beginnen en motivatie om te pushen weer terug komt.
Kom net af van een rustweek :p

Heb eens in de zoveel tijd dit soort dipjes, is gewoon irritant

Normaal kijk je uit naar een sessie en nu voelt het gewoon als iets dat moet gebeuren

Motivatie is iets dat komt en gaat. Vaak is het een soort opwelling. Niemand is 365 dagen per jaar gemotiveerd.
100% zo

• Like
Waarderingen: Onit

Normaal kijk je uit naar een sessie en nu voelt het gewoon als iets dat moet gebeuren

100% zo
Dan zeg ik vaak kom op een half uurtje gaan. Vaak als je er toch ben komt het wel goed.

Niemand heeft denk zin in elke sessie, maar rustdagen worden vaak onderschat en soms is 1 deload week niet genoeg van maanden pushen. Weet je split niet, maar ik doe momenteel bv op een split van 12 dagen 5 dagen rust en nooit meer dan 2 dagen achter mekaar trainen. Die “oude”’ tijden van 4/5 dagen achter mekaar trainen gaat hem gewoon niet meer worden als je elke sessie alles geeft.

Niemand heeft denk zin in elke sessie, maar rustdagen worden vaak onderschat en soms is 1 deload week niet genoeg van maanden pushen. Weet je split niet, maar ik doe momenteel bv op een split van 12 dagen 5 dagen rust en nooit meer dan 2 dagen achter mekaar trainen. Die “oude”’ tijden van 4/5 dagen achter mekaar trainen gaat hem gewoon niet meer worden als je elke sessie alles geeft.

Dit is wel waar ja. 2-1-2-1 werkt voor mij na 839473837374 verschillende configuraties geprobeerd te hebben het beste.

En soms zelfs 1-1-1, dus vóór en na benen / back een rustdag.

Als ik eens wegens omstandigheden of me eigen domheid 3 dagen achterelkaar train ben ik gewoon helemaal naar de t*fus voor een week.

Dit is wel waar ja. 2-1-2-1 werkt voor mij na 839473837374 verschillende configuraties geprobeerd te hebben het beste.

En soms zelfs 1-1-1, dus vóór en na benen / back een rustdag.

Als ik eens wegens omstandigheden of me eigen domheid 3 dagen achterelkaar train ben ik gewoon helemaal naar de t*fus voor een week.
Idem dito hier voor/na leg day en arms altijd rustdag.

Motivatie komt en gaat, discipline is het gene waarvan je het moet hebben ook op gebied van voeding. We zijn ook allemaal maar mensen en geen robots 🤖

Soms heb ik geen zin om te trainen, maar als ik dan ga trainen is het toch een goed training geweest.

Soms heb ik geen zin om te trainen, maar als ik dan ga trainen is het toch een goed training geweest.

Ik had laatst om 5 uur sochtends echt een motivatie van -1000000 en ik wilde stoppen met botjebuilden. Uiteindelijk toch gegaan en de beste back workout evahh gehad en die training gaf zoveel motivatie dat ik sindsdien alleen maar zin heb in trainen. Bizar hoe dat werkt soms.

• #5.398
Dan zeg ik vaak kom op een half uurtje gaan. Vaak als je er toch ben komt het wel goed.
Ja ik ga sowieso altijd, ik doe mn cardio, stappen, eet mn meals

Alleen die shit is gewoon een stuk kutter als je er niet lekker in zit hahaha

En mn shape gaat ook gewoon goed dus mag echt niet klagen

Ik doe nu trainen-trainen-rust-trainen-trainen-rust

Maar komt helaas niet altijd uit

• #5.399
Ik doe nu een paar maanden gewoon dezelfde meals eten om dezelfde tijdstippen en het is duizend maal beter dan IIFYM

0 stress om wat ik moet eten om m'n macro's te halen, ik hoef niet nog 1500 kcal voor slapen gaan te proppen omdat ik m'n eten uitstel

Ik eet nu op trainingsdagen circa 3800 kcal:

M1 (pre-workout meal):
100g rijst
200g kip
100g banaan
15g pindakaas
Teriyaki zero saus

M2 (post-workout meal):
140g coco pops
50g whey
4 snack-a-jacks chocola

M3:
2 eieren
250ml eiwit (meestal met bbq zero of ketchup zero)
100g COR
150g blauwe bessen

M4:
80g volkoren pasta
200g rundertartaar
110ml frito
Beetje groenten

M5:
100g rijst
200g kip
15g cashew
Teriyaki zero saus
Beetje groenten

--
Ik merk dat m'n vertering hier goed op gaat, dus het enige wat ik doe is als ik m'n kcals up is gewoon ergens hoeveelheid verhogen

Alleen wordt ik soms een beetje gassy van de rundertartaar dus zit nog te twijfelen om daar witvis oid voor te pakken

• #5.400
Gewicht begint eindelijk weer een beetje te zakken
Gisteren 84,1 | Vandaag 83,7

Gisteren echt een lekkere training gehad en dat op m'n minst favoriete dag :p

M'n bloedglucose is nu door de metformine (500mg) iets verlaagd en zit rond de range van circa 5
Alleen krijg ik dus maagzuur van de metformine

Nu is m'n bloed glucose gewoon mooi in range maar mocht hij toch een stuk hoger gaan wellicht dat ik dan Lantus toe voeg en metformin eruit gooi

Terug
Naar boven