MuscleMeat

One Cycle Won't Hurt

"HGH and insulin play antagonistic roles, so you don't want them both stimulated simultaneously. You can become insulin resistant if that happens and that's the reason some may acquire type 2 diabetes using growth."
Daarom zetten veel er ook insuline bij op hogere dosis gh

"HGH and insulin play antagonistic roles, so you don't want them both stimulated simultaneously. You can become insulin resistant if that happens and that's the reason some may acquire type 2 diabetes using growth."
Dan was ik ondertussen diabeet.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.363
Dat er nog geen oudjes k.o. zijn gegaan in deze hitte van de gym

Hoop dat het snel winter is want geen airco is echt heel taai :roflol:

90EC4F72-6B3D-4F09-9826-F4C5D3F5BF47.jpeg

• #5.364
7DC60338-7C4E-4FD6-92DA-15ABB9E2CC9B.jpeg

What is this kind of sorcery 💀

Denk dat het de GH is icm dit warme weer
719FD814-6660-4254-9DED-410203CF0405.jpeg

Rechts was door het warme weer :o

• Wow
Waarderingen: AK
Laatst bewerkt:
  • #5.366
  • Like
Waarderingen: AK
  • #5.369
Vanochtend 85,5kg lol

Weegschaal is niet stuk
Amper zout gehad gisteren

Maagvulling is het ook niet want die is altijd consistent

Ik neem deze week ook een rustweek van de gym, heel fatigued vorige week zelfs met veel slaap, dus ga alleen wat cardio deze week doen en volgende week weer krachttraining

Gek genoeg krijg ik nu elke dag best veel spierpijn alsof het allemaal opgebouwd is en er nu eindelijk uit komt

Komt door die hitte en hoge luchtvochtigheid.

Vanochtend 85,5kg lol

Weegschaal is niet stuk
Amper zout gehad gisteren

Maagvulling is het ook niet want die is altijd consistent

Ik neem deze week ook een rustweek van de gym, heel fatigued vorige week zelfs met veel slaap, dus ga alleen wat cardio deze week doen en volgende week weer krachttraining

Gek genoeg krijg ik nu elke dag best veel spierpijn alsof het allemaal opgebouwd is en er nu eindelijk uit komt
Houd je zout gewoon constant/hoog en je hebt nergens last van.

• #5.372
Ja bedoel normaliter, alleen wilde het gisteren uittesten of dat verschil ging maken
Als je een aanpassing maakt heeft het in mijn ervaring wel iets langer dan een dag nodig om te settelen.

Recent zelf wat meer zout gaan eten en duurde een dag of 2 voor het settelde. Nu een dag weinig zout gegeten en weer soft af :o

Hoe gaat het nu met je qua voeding? Tevens zou ik je bulk net zo serieus nemen als je cut. Persoonlijk zou ik een coach ook houden in je off season en zeker als je in de toekomst wedstrijd plannen hebt. Toch belangrijk om iemand te hebben die je objectief bekijkt en continue aanpassen maakt in voeding/training om je progessie zo optimaal mogelijk te houden.

• #5.377
Hoe gaat het nu met je qua voeding? Tevens zou ik je bulk net zo serieus nemen als je cut. Persoonlijk zou ik een coach ook houden in je off season en zeker als je in de toekomst wedstrijd plannen hebt. Toch belangrijk om iemand te hebben die je objectief bekijkt en continue aanpassen maakt in voeding/training om je progessie zo optimaal mogelijk te houden.
Ja gaat wel prima met voeding, de rest van je opmerking duid dat je voorgaande pagina’s niet gelezen hebt

• #5.378
Wat cardio gedaan deze week en 2 fun trains/pomp sessies, volgende week weer normale trains op pakken

Gewicht nog steeds 85ish

0C0AF5F7-5D76-4736-ADB1-D2AEA90BDAA3.jpeg
E7521A91-E032-4029-B42C-69AE386553A4.jpeg

Hou wel echt stuk meer vocht vast als ik mn bloeddruk moet geloven, zie er veel softer uit maar mn vascularity is wel hetzelfde gebleven

Wat cardio gedaan deze week en 2 fun trains/pomp sessies, volgende week weer normale trains op pakken

Gewicht nog steeds 85ish

0C0AF5F7-5D76-4736-ADB1-D2AEA90BDAA3.jpeg
E7521A91-E032-4029-B42C-69AE386553A4.jpeg

Hou wel echt stuk meer vocht vast als ik mn bloeddruk moet geloven, zie er veel softer uit maar mn vascularity is wel hetzelfde gebleven
Ben je dus die 5kg gains niet kwijtgeraakt afgelopen week?

Terug
Naar boven