MuscleMeat

One Cycle Won't Hurt

Waarom probeer je eerst niet berberine?

Nou weet ik het niet zeker maar dacht dat berberine en methformine pas na 3 maanden piekt qua werking, zelfde als GH daarbij merk je ook vrijwel niets de eerste weken/maanden.

Ik zou het zelf beide echt 3 maanden proberen en vanuit daar anticiperen hoe of wat zodat je zeker alle opties de tijd geeft en wegstreept indien het niet aanslaat.

Je metformine dosis halveren wil ook nog wel eens helpen. Qua bloedsuiker doet 250 mg misschien niet genoeg maar zo kun je er wel aan wennen.

Lantus moeten nemen op 3iu hgh en een paar 100 gram carbs om je bloedsuiker in check te houden is nogal een heftige oplossing imo.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.406
Combineer je nu dan methformine en berberine als ik het goed begrijp?
Ho excuus, nam***
Nou weet ik het niet zeker maar dacht dat berberine en methformine pas na 3 maanden piekt qua werking, zelfde als GH daarbij merk je ook vrijwel niets de eerste weken/maanden.

Ik zou het zelf beide echt 3 maanden proberen en vanuit daar anticiperen hoe of wat zodat je zeker alle opties de tijd geeft en wegstreept indien het niet aanslaat.
Heb berberine net aan 3 maanden gebruikt, ik dacht dat het piekte na 1 maand namelijk, in het begin werkte het wel een beetje naar m'n idee maar ik denk dat door de bulk + GH de BG harder steeg dan de berberine het kon verlagen.
Nu werkt metformine wel gelijk als ik zo de data moet geloven

• #5.407
Je metformine dosis halveren wil ook nog wel eens helpen. Qua bloedsuiker doet 250 mg misschien niet genoeg maar zo kun je er wel aan wennen.

Lantus moeten nemen op 3iu hgh en een paar 100 gram carbs om je bloedsuiker in check te houden is nogal een heftige oplossing imo.
Dat is ook wel een goede ja, dat maagzuur is helemaal kut namelijk, echt het gevoel alsof er lava door m'n keel gaat :roflol:

Dat is ook wel een goede ja, dat maagzuur is helemaal kut namelijk, echt het gevoel alsof er lava door m'n keel gaat :roflol:
Maagzuur lijkt me niks inderdaad, gelukkig geen last van. Je kunt ook nog de extended/slow release metformine proberen. Dat werkt voor de meeste ook prima. Is in principe nog beter ook pre bed.

• Like
Waarderingen: Onit
Skip metformine en kijk wat 2x 500mg Berberine doet. ik neem het in de ochtend en avond, met 200mcg chromium picolinaat

Heb je al naar de oorzaak gezocht? Bij mij was het het bosfruit mix uit de diepvries bij de appie.

• #5.413
E47D3CCA-2C97-4360-892A-23DA8A5E7150.jpeg

Ongeveer 2 maanden verschil nu

Gewicht schommelt nu rond de 83kg wat al een stuk reëler is dan de 85

Bij best veel oefeningen aardig wat stappen terug gedaan ivm uitvoering en ego

Gyno is ook bijna helemaal verdwenen weer door de raloxifeen

Nu gek genoeg geen maagzuur

• #5.414
  • #5.417