- Waardering
- 39.175
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Berberine neem ik ook, maar maakte helaas niet het verschil
Combineer je nu dan methformine en berberine als ik het goed begrijp?Berberine neem ik ook, maar maakte helaas niet het verschil
Ho excuus, nam***Combineer je nu dan methformine en berberine als ik het goed begrijp?
Heb berberine net aan 3 maanden gebruikt, ik dacht dat het piekte na 1 maand namelijk, in het begin werkte het wel een beetje naar m'n idee maar ik denk dat door de bulk + GH de BG harder steeg dan de berberine het kon verlagen.Nou weet ik het niet zeker maar dacht dat berberine en methformine pas na 3 maanden piekt qua werking, zelfde als GH daarbij merk je ook vrijwel niets de eerste weken/maanden.
Ik zou het zelf beide echt 3 maanden proberen en vanuit daar anticiperen hoe of wat zodat je zeker alle opties de tijd geeft en wegstreept indien het niet aanslaat.
Dat is ook wel een goede ja, dat maagzuur is helemaal kut namelijk, echt het gevoel alsof er lava door m'n keel gaatJe metformine dosis halveren wil ook nog wel eens helpen. Qua bloedsuiker doet 250 mg misschien niet genoeg maar zo kun je er wel aan wennen.
Lantus moeten nemen op 3iu hgh en een paar 100 gram carbs om je bloedsuiker in check te houden is nogal een heftige oplossing imo.

Maagzuur lijkt me niks inderdaad, gelukkig geen last van. Je kunt ook nog de extended/slow release metformine proberen. Dat werkt voor de meeste ook prima. Is in principe nog beter ook pre bed.Dat is ook wel een goede ja, dat maagzuur is helemaal kut namelijk, echt het gevoel alsof er lava door m'n keel gaat![]()
Zet je leesbril eens op.Skip metformine en kijk wat 2x 500mg Berberine doet. ik neem het in de ochtend en avond, met 200mcg chromium picolinaat
Heb je al naar de oorzaak gezocht? Bij mij was het het bosfruit mix uit de diepvries bij de appie.
Oh

Fluister het zorgeloos naar meNu nog de geile George Michael oorbel er uit en het ziet er een stuk beter uit
Dan zegt je; wat zei je nu ? En moet ik toch weer harder praten 😉
Moet dat dan ?Nee elkaar fashion advies geven is lekker hetero masculine.