Fitness Seller

One Cycle Won't Hurt

Nu heb je honger en over 10/20 weken zit je met blender te spelen. Ik zou echt met zo min mogelijk kcal zolang mogelijk pushen, want er komt een punt dat je 6x pd moet schijten en tegen je zin in moet eten en elke week die “easy” loopt en je toch paar gram aankomt is er een meegenomen.

Rijst vervangen met aardappels, elke meal blikje zero, 200/300gr groente per bakje, rijstwafels eten, etc etc allemaal om die honger te verminderen.

Nu is het moment om te groeien en het verschil te maken, zonde als je weken weggooit doordat mac donalds te lekker is 😜

Dit gewoon.

Add 500mg manthefuckupbolone aan je stack.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.342
Ik snap die cravings wel bro maar laat die shit gewoon staan is gewoon discipline uiteindelijk. Niet eens dat het zo slecht voor je shape zou zijn ofzo, maar 200 per maand betalen om een plan niet te volgen gaat helemaal nergens over. Dan kan je beter zelf je voedingsschema maken en af en toe er wat vanaf wijken.
Ben even tijdelijk gestopt bij Daan, wil wel weer bij hem terug, maar die 200 per maand moest ik even besparen

Dat ben ik met je eens, maar er zit wel een verschil in de standaard bro meals en je meals gewoon lekker maken..

Ik zou die standaard kale meals ook niet lang volhouden lmao
Ik maak mn eten best lekker en geniet van bijna elke meal wel

Alleen op chocolade en ijs ga ik gewoon nat
En ja, zo n kut 500ml bakkie magnum ijs is al 1K kcal en heb je binnen 10 min weg :o

• #5.343
Also;

Ik zet volledige GH dose nu pwo

Niks meer pre-bed

Alleen tintelende handen beetje overdag maar geen knellende pijnen meer

Waarom start je überhaupt een coachtraject op als je er niet voor een heel jaar geld voor klaar hebt liggen. Lange termijn visie is ver te zoeken.

• #5.345
Waarom start je überhaupt een coachtraject op als je er niet voor een heel jaar geld voor klaar hebt liggen. Lange termijn visie is ver te zoeken.
Ja werkte het maar zo makkelijk hahaha, ik heb zeker wel het geld klaar liggen voor een jaar coachtraject maar wegens prive omstandigheden is het voor nu handiger dat ik wat meer bestedingsruimte heb en dat geld aan shit besteed zoals een vloer in mn huis etc. :roflol:

• #5.346
Het leven kan

0A6524AC-DB01-4631-9AD5-901ACC6A264C.jpeg

• Like
Waarderingen: Boca
Ben benieuwd hoe je deze bulk er vanaf gaat brengen solo. Jammer van je prive situatie en dat je daans coaching moest annuleren, maja “life”.

Dus je vindt die paar iu gh meer waard dan Daan zijn kennis, daar komt het op neer toch:trollface:

Ja werkte het maar zo makkelijk hahaha, ik heb zeker wel het geld klaar liggen voor een jaar coachtraject maar wegens prive omstandigheden is het voor nu handiger dat ik wat meer bestedingsruimte heb en dat geld aan shit besteed zoals een vloer in mn huis etc. :roflol:
Je bewijst eigenlijk alleen maar mijn punt.
Het is inderdaad zo makkelijk.
Van te voren had je toch kunnen bedenken dat het misschien wat onhandig is om een coachtraject te starten en voor een kapitaal aan gh uit te geven als er ook plannen liggen om van woning te wisselen.
Je moet nooit je laatste geld uitgeven aan iets. Behalve als het een kwestie is van leven en dood. Zorg voor een buffer.

Dus je vindt die paar iu gh meer waard dan Daan zijn kennis, daar komt het op neer toch:trollface:
Snap je🤡

• #5.350
Ben benieuwd hoe je deze bulk er vanaf gaat brengen solo. Jammer van je prive situatie en dat je daans coaching moest annuleren, maja “life”.
Misschien zou je het jezelf ook niet zo moeilijk moeten maken en je doelen hier en daar aanpassen, het geeft ook weer stress en gedoe..

En er is ook veel te behalen zonder coach en met wellicht wat info/kennis van mensen oa van het forum zou je een heel eind kunnen komen.

En je gaat of ging toch ook goed zonder GH?

Laatst bewerkt:
Je kunt makkelijk zonder coach in deze fase, je zit niet in wedstrijdprep.

Je bewijst eigenlijk alleen maar mijn punt.
Het is inderdaad zo makkelijk.
Van te voren had je toch kunnen bedenken dat het misschien wat onhandig is om een coachtraject te starten en voor een kapitaal aan gh uit te geven als er ook plannen liggen om van woning te wisselen.
Je moet nooit je laatste geld uitgeven aan iets. Behalve als het een kwestie is van leven en dood. Zorg voor een buffer.

Snap je🤡
Life happens ouwe. En hoe super serieus we hier op DBB ook allemaal zijn, dat plan je soms niet. Heb al meerdere kuren afgebroken/plannen gewijzigd omdat dingen anders gingen dan gepland. Doe je niks aan. En helemaal iets simpels als coaching in een off season zou bij mij ook als 1e wijken indien t nodig is.

• #5.355
Misschien zou je het jezelf ook niet zo moeilijk moeten maken en je doelen hier en daar aanpassen, het geeft ook weer stress en gedoe..

En er is ook veel te behalen zonder coach en met wellicht wat info/kennis van mensen oa van het forum zou je een heel eind kunnen komen.

En je gaat of ging toch ook goed zonder GH?
Ging zeker goed zonder GH ook, maar daar heb ik nog wel een voorraad van :p

Valt inderdaad ook genoeg kennis te behalen her en der
Je kunt makkelijk zonder coach in deze fase, je zit niet in wedstrijdprep.
Yes zeker, alleen extra stok achter de deur is wel fijn plus ik leerde elke week wel weer wat van zn feedback

ik ga in ieder geval 100% terug bij hem als het weer wat meer rendabel is
Life happens ouwe. En hoe super serieus we hier op DBB ook allemaal zijn, dat plan je soms niet. Heb al meerdere kuren afgebroken/plannen gewijzigd omdat dingen anders gingen dan gepland. Doe je niks aan. En helemaal iets simpels als coaching in een off season zou bij mij ook als 1e wijken indien t nodig is.
Ja dit dus, mijn plan was om een jaar lang off season onder hem te draaien maar loopt even wat anders

In principe gaat het nu wel prima, ik houd het dieet, de cardio en stappen gewoon aan

Ik verhoog langzaam met de tijd de kcal, maar kom nu 250-500 per week aan wat prima is, zolang ik niet te gek ga doen met cheatmeals of weer terug naar IIFYM moet t wel goedkomen

Also;

Ik zet volledige GH dose nu pwo

Niks meer pre-bed

Alleen tintelende handen beetje overdag maar geen knellende pijnen meer
Wat is de reden erachter dan je pwo zet? En hoe doe je dat met je Carb inname rond die tijd?

• #5.357
Wat is de reden erachter dan je pwo zet? En hoe doe je dat met je Carb inname rond die tijd?
Ik heb het idee dat mn pump er beter door is, ik ontbijt om half 7 sochtends, ga gym rond 8-9

Dan heb ik 40g cyclic dextrine en eaa’s als intra

Maar mn reden erachter vooral is, dat ik het pre workout niet vergeet en ook geen pijn heb als ik het dan zet

Denk dat die carbs niet veel uitmaken met alleen hgh

Ik heb het idee dat mn pump er beter door is, ik ontbijt om half 7 sochtends, ga gym rond 8-9

Dan heb ik 40g cyclic dextrine en eaa’s als intra

Maar mn reden erachter vooral is, dat ik het pre workout niet vergeet en ook geen pijn heb als ik het dan zet

Denk dat die carbs niet veel uitmaken met alleen hgh
"HGH and insulin play antagonistic roles, so you don't want them both stimulated simultaneously. You can become insulin resistant if that happens and that's the reason some may acquire type 2 diabetes using growth."

• #5.360
"HGH and insulin play antagonistic roles, so you don't want them both stimulated simultaneously. You can become insulin resistant if that happens and that's the reason some may acquire type 2 diabetes using growth."
Probleem is een beetje dat elke studie over HGH weer iets anders beweert, dus ben zo doende maar gewoon gaan kijken wat ik het fijnste vind

Terug
Naar boven