- Waardering
- 4.316
- Lengte
- 2m01
Waarom?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom?
ik niet
Ik zou eerder test op 350mg houden, en winstrol er uit gooien
okeeOmdat het de beste mass builder is van alle steroids mits fatsoenlijk gedoseerd. Wat heb je aan 600mg mast naast dat je er kaal en (tijdelijk) een beetje rond van wordt? Goed voor een prep maar in een bulk levert het bijna tot niks op.
Idd, en elke twee weken verhogen met 500mg. Gains gegarandeerd
750 sust 300 deca toch? Is iig wat ik ff zo snel vond van 8 juli. Dus, waarom zou jij 600 mast hebben gezet maar heb je toch besloten dit niet te doen?
sust? weet niet waar jij heb gekeken? dat was vorig jaar 8 juli denk ik?750 sust 300 deca toch? Is iig wat ik ff zo snel vond van 8 juli. Dus, waarom zou jij 600 mast hebben gezet maar heb je toch besloten dit niet te doen?

Yes, sides waren echt niet te harden, die 2 dagen extra rust zorgt ervoor dat eigenlijk nagenoeg niks voel
Zit al tijdje niet meer bij Daan, hele goede vraag wanneer dat er om vraagt, ik ga binnenkort bij 12 weken een bloedtest doen, vanuit daar kijk ik verderVanaf wanneer zou dat er om vragen? Met die winny zal je cholesterol profiel niet te best zijn denk ik zo, de mast nog buiten beschouwing gelaten.
Is die winny een idee van Daan of van je zelf? Meende dat je het hiervoor ook al sporadisch nam omdat je t lekker vond.
Progress is wel duidelijk overigens. Hoeveel kg weeg je nu?
Zit dus te denken dat mn mast fake is want ik heb 0,0 haarverlies ervaren tot nu toeOmdat het de beste mass builder is van alle steroids mits fatsoenlijk gedoseerd. Wat heb je aan 600mg mast naast dat je er kaal en (tijdelijk) een beetje rond van wordt? Goed voor een prep maar in een bulk levert het bijna tot niks op.

Ik verdenk de mast enanth die ik van de zomer had ook van fake. Van het bekende merk hier.Zit dus te denken dat mn mast fake is want ik heb 0,0 haarverlies ervaren tot nu toe
Haar groei daarentegen![]()
Vraag me alleen heel erg af wat het dan wel isIk verdenk de mast enanth die ik van de zomer had ook van fake. Van het bekende merk hier.

Test het zou ik zeggen
Yes, sides waren echt niet te harden, die 2 dagen extra rust zorgt ervoor dat eigenlijk nagenoeg niks voel
Zit al tijdje niet meer bij Daan, hele goede vraag wanneer dat er om vraagt, ik ga binnenkort bij 12 weken een bloedtest doen, vanuit daar kijk ik verder
Winny is een idee van mezelf, maakt het sense, nope hahaha
Weeg nu stabiel 85kg, hoop tot stabiel 90 te kunnen bulken, hoe het er nu uit ziet met eetlust moet dat wel lukken, al mn meals eet ik namelijk nog, vorige bulk pleurde ik alles in de blender
Zit dus te denken dat mn mast fake is want ik heb 0,0 haarverlies ervaren tot nu toe
Haar groei daarentegen![]()
Hoor ook vaker dat deze serieus ondergedoseerd lijken te zijn. Aangezien half België hier op zit, zal ik het wel zien als de helft van de kasten begint leeg te lopen :')Ik begin blauw/wit in ieder geval steeds minder te vertrouwen lol
HGH zorgt voor "betere haargroei'
Ja heb het voorheen wel gehad van mast maar dat waren ook maar een paar haren uiteindelijk dus viel wel meeZou natuurlijk ook best kunnen dat jij niet prone bent voor hair loss. Hoeft niet per se te betekenen dat het geen masteron is. Ben je rond, vol, hard? De look die Masteron geeft is imo vrij goed te herkennen, vooral als je lean bent.

Waarin heb je geen zin, het trainen/ eten of de “lifestyle”?Al 2 weken echt 0 plezier in trainen
Vanaf vandaag maar ff besloten m'n logbook te ditchen en gewoon net zo lang te gaan trainen waar ik zin in heb tot het plezier weer terug komt
Laatst weer even gekickboxed en daar haalde ik veel plezier uit, dus misschien dat ik dat wat meer ga doen, maar dat is planning technisch helaas lastig
Gewicht:
Week 4: 83,7
Week 5: 84,1
Week 6: 84,9
Week 7: 84,6
Week 8: 85,2
Week 9: 84,8 (nu)