XXL Nutrition

One Cycle Won't Hurt

• Topic Starter Topic Starter
Ik wacht woensdag ff persconferentie in België af anders ga ik basic-fit abonnement nemen

Ik wacht woensdag ff persconferentie in België af anders ga ik basic-fit abonnement nemen
Nederlandse abonnementen zijn bevroren, daar kan je niet mee in het buitenland trainen. Ik zou ff andere gym dichtbij in België zoeken
3C23D79B-EDC9-4720-B6F5-49D6EFA99750.png

Nederlandse abonnementen zijn bevroren, daar kan je niet mee in het buitenland trainen. Ik zou ff andere gym dichtbij in België zoeken
3C23D79B-EDC9-4720-B6F5-49D6EFA99750.png
Klopt maar daarom ga ik een Belgisch abonnement afsluiten :p
Ik ga via de belgische website een abbo nemen

Ik heb gisteren gewoon in België getraind bij Basic, ookal was abbo bevroren

Back to the gulag it is

Ochtendgewicht 71,4

Screenshot_20211221-173721__01.jpg
Screenshot_20211221-173727__01.jpg

Flat Dumbell Press
1x10x35
1x9x35
1x8x35

Gietijzeren weights hit different

Incline
3x8x22,5

Shoulder Press 3 sec n
3x10x25

Side Raise 2 sets 3 sec n 2 sets 3 sec c
4x12x5

Face Pulls PL
2x12x20

Tricep pushdown
Alles 20kg

Cable skullcrusher
2x12x25

Laatst bewerkt:
Back to the gulag it is

Ochtendgewicht 71,4

Screenshot_20211221-173721__01.jpg
Screenshot_20211221-173727__01.jpg

Flat Dumbell Press
1x10x35
1x9x35
1x8x35

Gietijzeren weights hit different

Incline
3x8x22,5

Shoulder Press 3 sec n
3x10x25

Side Raise 2 sets 3 sec n 2 sets 3 sec c
4x12x5

Face Pulls PL
2x12x20

Tricep pushdown
Alles 20kg

Cable skullcrusher
2x12x25
Hoezo hoe je eigenlijk rear delts bij push Day? Is het niet veel logischer die mee te pakken met pull omdat het een meewerkende spier met rug is en een pull beweging?

Hoezo hoe je eigenlijk rear delts bij push Day? Is het niet veel logischer die mee te pakken met pull omdat het een meewerkende spier met rug is en een pull beweging?
Veel logischer op een pull day vind ik het niet persé, de naam zegt het al, rear *delt*
In mijn ogen is het sowieso logischer om het dan gewoon tijdens de dag te pakken dat ik schouder train
En ik heb dit schema niet zelf geschreven nogmaals

• Like
Waarderingen: Onit
Ochtendgewicht: 72,3kg
Pre met DMAA klapte er vandaag lekker in
Denk dat de homegym tijd mij wel goed gaat doen, het is allemaal best primitief en oldschool, alles gaat ook lekker stroef
Morgen praktijk rij-examen maar ga hem niet halen denk ik, zoveel shit aan m'n hoofd nu, rijles dinsdag ging ook echt fuckiiing slecht door alle stress
Voel me wel elke dag groeien nu
Zie er ook eindelijk uit alsof ik een beetje fitness in kleding

BOR
2x12x63

Rack Pull (TuT + net niet wegleggen voor constante spanning)
2x15x123

Shrugs
2x15x123

Lat Pulldown Close Grip
2x12x50

Low Row 2 sec hold
2x12x50

One handed row
1x6x20
1x12x15

Bicep curl
3x12x12

Hammer curl
2x12x12

Rope curl
3x12x25

Quick tip, traag-ish rijden. Zeker wanneer je een straat inslaat.
Ja heb ADD maar expres niet aangegeven want dan moet je allemaal met psychologen enzo gaan praten vanuit het CBR, zelfs kans dat je je rijbewijs niet mag halen las ik ergens
Maar merk wel dat ik er oprecht last van heb soms tijdens het auto rijden :o

Precies. Zoveel spiegelen dat je last krijgt van je nek. Je naderingssnelheid zo ver verlagen dat je praktisch stil staat. Als je een weg of iets voorbij rijdt waar de examinator wilde dat je in ging? Boeit geen hol. De examinator verzint wel een andere route en minpunten krijg je er niet voor.

Ja heb ADD maar expres niet aangegeven want dan moet je allemaal met psychologen enzo gaan praten vanuit het CBR, zelfs kans dat je je rijbewijs niet mag halen las ik ergens
Ik mocht na m’n eerste kans niet meer rijden omdat m’n voorlopig rijbewijs verlopen was. Kon pas een volgend examen plannen 3 maand nadien. Op m’n tweede beurt zei die dat hij zag dat ik geoefend had terwijl ik eigenlijk al drie maanden geen wagen bestuurd had :roflol: reed gewoon super traag en zo kan je alles goed zien/ op tijd in grijpen/ zelf rustiger zijn.

Slim! Had zelf mijn ADHD wel aangegeven, dat was in de tijd dat het CBR enorme vertragingen had. Mijn rijschool kwam met de gezondheidsverklaring aan 3 weken voor mijn examen.
Werd die gezondheidsverklaring afgekeurd natuurlijk, moest ik eerst langs een psycholoog (100 euro) om aan te tonen dat ik mentaal in staat was auto te rijden, daarna moest ik langs de keuringsarts (100 euro) om aan te tonen dat ik er fysiek toe in staat was. Daarna nog een rijtest met een zelf-gehuurde auto + instructeur (200 euro) moeten rijden om nog eens te laten zien dat auto rijden veilig kon.

Totaal duurde het14 maanden voordat mijn gezondheidsverklaring goedgekeurd was. Compleet opnieuw kunnen beginnen met lessen daarna aangezien ik al minstens 12 maanden niet gereden had. Dat kleine gezondheidsverklaring grapje + de vertraging kostte me 2200 euro. Ik heb zelf ondertussen nog heel wat rijbewijzen meer gehaald (C & CE) en iedere keer weer is het maanden kutten met het CBR over die gezondheidsverklaring. Het is door de jaren heen wel beter geworden schijnbaar, maar als je niet exceptioneel gehandicapt bent zou ik zeker niks aangeven bij het CBR.

Succes met je examen morgen 🚀

Slim! Had zelf mijn ADHD wel aangegeven, dat was in de tijd dat het CBR enorme vertragingen had. Mijn rijschool kwam met de gezondheidsverklaring aan 3 weken voor mijn examen.
Werd die gezondheidsverklaring afgekeurd natuurlijk, moest ik eerst langs een psycholoog (100 euro) om aan te tonen dat ik mentaal in staat was auto te rijden, daarna moest ik langs de keuringsarts (100 euro) om aan te tonen dat ik er fysiek toe in staat was. Daarna nog een rijtest met een zelf-gehuurde auto + instructeur (200 euro) moeten rijden om nog eens te laten zien dat auto rijden veilig kon.

Totaal duurde het14 maanden voordat mijn gezondheidsverklaring goedgekeurd was. Compleet opnieuw kunnen beginnen met lessen daarna aangezien ik al minstens 12 maanden niet gereden had. Dat kleine gezondheidsverklaring grapje + de vertraging kostte me 2200 euro. Ik heb zelf ondertussen nog heel wat rijbewijzen meer gehaald (C & CE) en iedere keer weer is het maanden kutten met het CBR over die gezondheidsverklaring. Het is door de jaren heen wel beter geworden schijnbaar, maar als je niet exceptioneel gehandicapt bent zou ik zeker niks aangeven bij het CBR.
Ja ik zat dus over de helft van m'n lessen, maar had geen theorie, toen kwam die lockdown, theorie verschoven met 9 maanden ofzo
Had iets van 20 lessen gedaan, 9 maanden niets kunnen doen, was alles weer verleerd :roflol:
Enige probleem is, normaal kun je best snel op voor een herexamen, maar door covid is dit ook allemaal extra vertraagd
Vind er ook echt geen zak aan heel dat rijden niet, maarja op een gegeven moment moet je wel

Succes ouwe

Terug
Naar boven