XXL Nutrition

One Cycle Won't Hurt

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.621
Denk trouwens dat ik mijn iliotibiale band heb overbelast, ik hou deze week even rust van been trainingen en (kick)boxen.
Heb geprobeerd te boxen maar door dat je alsnog je knie gebruikt ook bij bijv slip & slides had ik erna weer veel last.
Traplopen is nog steeds lastig maar kan wel weer bijna 100% lopen

Ja lichaam moet even omschakelen weer rustig aandoen ook in trainingen.

Houd het maar beter bij botjebuilden want dit wordt niks zo

• #5.625
Aan het cutten, kcal track ik niet echt volop maar is rond de 2700
-6,4kg sinds piek bulk
79,9 kg

Switch volgende week naar Upper/Lower

• #5.626
Goede voornemens zijn trouwens meer lezen, meer omzet met eigen bedrijf

200g groente minimaal (met 2 variaties) & 2 varianten fruit per dag
Ook elke dag lezen (minimaal 300 pagina's per kwartaal) (voor nu Noorse Mythologie, maar heb wat meer mindset-achtige boeken liggen die ik wil gaan lezen, alleen wil eerst het als gewoonte krijgen)
Koude douche 's ochtends (deed ik al maar nu opbouwend)

Gaat voor nu allemaal meer dan prima

• #5.627
Ben wel echt op een heel rap tempo aan het shrinken

Fucking ondankbare sport jeh :roflol:

Ben wel echt op een heel rap tempo aan het shrinken

Fucking ondankbare sport jeh :roflol:
Valt wel mee, lijkt vooral zo voor jezelf. Ik heb dat ook altijd als ik helemaal off ga/ben. Ex vriendinnetjes hadden het vaak helemaal niet door als ik begonnen was met een kuur, ja totdat ik ze de tieves sloeg natuurlijk toen zagen ze t wel.

Ik heb dat al als ik ga cutten, na een week leek ik wel uit een concentratiekamp te komen voor mijn gevoel

Goodlife

denk je dat je bodybuilding nog wel wilt oppakken of gewoon gaat combineren met vechtsport? In de UFC heb je ook wel genoeg beesten rondlopen.

Je moet sowieso ook doen waar jij voldoening uit haalt en gelukkig van word 💪🏼

• #5.632
  • #5.634
denk je dat je bodybuilding nog wel wilt oppakken of gewoon gaat combineren met vechtsport? In de UFC heb je ook wel genoeg beesten rondlopen.
Ik wil bodybuilding nog wel oppakken merk ik toch
Ik train nu Upper/Lower gewoon 4x per week, vind het echt een hele relaxte split
Daarna doe ik nog 30 min gewoon kickboxen tegen de zak
Heb dan 1x per week 1-op-1 PT, had ook een groepsles bijgewoond maar vond dat toch niks omdat de aandacht dan echt bij heel de groep is, ik wil gewoon gelijk weten of ik iets goed doe of niet en waar nodig aanpassen
Vind het vooral leuk om conditioneel heavy bag sparring te doen nu en m'n techniek te oefenen + mobiliteit te fixen

Ik kijk het komende halfjaar even aan waar mn hart meer naar toe neigt :p

Ik train nu Upper/Lower gewoon 4x per week, vind het echt een hele relaxte split
Heb dan 1x per week 1-op-1 PT, had ook een groepsles bijgewoond maar vond dat toch niks omdat de aandacht dan echt bij heel de groep is, ik wil gewoon gelijk weten of ik iets goed doe of niet en waar nodig aanpassen
Vind het vooral leuk om conditioneel heavy bag sparring te doen nu en m'n techniek te oefenen + mobiliteit te fixen

Gezien je toch een eigen bedrijf hebt is het misschien een tip om te kijken naar 2 weken - 1 maand Thailand. Kost oprecht geen drol.
Een basis leggen tijdens een intensief kamp zorgt ervoor dat je daarna gewoon makkelijk in groepen / sparsessies mee kan.

PS: vergeet niet off tren te gaan voordat je met een ladyboy meegaat

Gezien je toch een eigen bedrijf hebt is het misschien een tip om te kijken naar 2 weken - 1 maand Thailand. Kost oprecht geen drol.
Een basis leggen tijdens een intensief kamp zorgt ervoor dat je daarna gewoon makkelijk in groepen / sparsessies mee kan.

PS: vergeet niet off tren te gaan voordat je met een ladyboy meegaat
Of zet wat extra tren :D

Jaa snap ik maat, ik doe zelf 5x per week up/low echt heerlijk man.

Terug
Naar boven