- Waardering
- 4.316
- Lengte
- 2m01
Wat doe je voor acne nu? Weer terug op de roa?![]()
Acne nog steeds niet gefixt, zal wel ff duren
9 weeks out nu voor fotoshoot
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat doe je voor acne nu? Weer terug op de roa?![]()
Acne nog steeds niet gefixt, zal wel ff duren
9 weeks out nu voor fotoshoot
Zal wel moeten
Heb wel een stuk verharding in mn schouder wat daar niet hoort te zitten iigIk pin m’n delts eigenlijk ook te veel maar het ziet er niet zo uit zoals bij jou. Had het eigenlijk nog niet opgemerkt voor je het zei maar valt idd wel goed op. Zit je nog met wat depots daar?
Lats lijkt me ook lastig en die PIP lijkt me helemaal kut, zie chest/quads ook nog wel zittenQaads, triceps, front delt, chest zijn prima plekken naast side delts, lats kom ik echt niet zelf bij.

Ik wil daar wel naar toe ja, of in ieder geval zo dichtbij mogelijk60 dagen is 8.5 week. 1 week, miss 2 om “rusten”. Heb je nog 6/7 weken om echt te cutten. Moeilijk om via een foto het in te schatten, maar ik zou zeggen op schema maar iig niet voor op schema.
Ligt er ook beetje aan wat je eigen goal is. Wil je wedstrijd shredded zijn?
Moeilijk om te zeggen op basis van deze foto's. Heb je geen foto's waar je van top tot teen op staat van de voor-, zij- en achterkant?![]()
![]()
![]()
60 dagen tegaan voor fotoshoot
Wat denken jullie? Op schema, loop ik voor of achter?
Vind het moeilijk te beoordelen omdat ik nooit tot shoot ready ben gegaan
Nee zal die binnenkort eens op lege maag maken, dat geeft idd een beter beeldMoeilijk om te zeggen op basis van deze foto's. Heb je geen foto's waar je van top tot teen op staat van de voor-, zij- en achterkant?
Ja mn beste shape is altijd 2-4 weken na het cutten eigenlijk omdat je dan zo vol zit maar nog lean bentJe moet er ook rekening mee houden dat je voor een fotoshoot niet maximaal droog en shredded wil zijn maar eerder fucking vol en misschien zelfs een beetje spilt over. Zou dus een kleine week oid gebruiken om weer stapsgewijs carbs te verhogen.
Zou gewoon de voeding nemen wat je al eet normaal. Waarom zou je opeens wat anders doen? En mocht je nou echt nog te plat staan de dag voor de shoot eet je een pizza of burger met friet. Dat helpt meestal ook wel.Ja mn beste shape is altijd 2-4 weken na het cutten eigenlijk omdat je dan zo vol zit maar nog lean bent
Alleen even kijken of ik die carbload ga doen gedurende week met voeding die ik al neem of juist snel verteerbare shit zoals coco pops, rijstwafels etc
Omdat mn enige carb sources fruit, groente en boterhammen zijnZou gewoon de voeding nemen wat je al eet normaal. Waarom zou je opeens wat anders doen? En mocht je nou echt nog te plat staan de dag voor de shoot eet je een pizza of burger met friet. Dat helpt meestal ook wel.