Fitness Seller

One Cycle Won't Hurt

• Topic starter Vypaw
  • Startdatum
  • Reacties 6K
  • Weergaven 354K
  • Volgers 137

Bezoekers in dit topic

• Bekijk bijlage 614073

Iemand nog tips voor rug dikte? Posing is shit maar geeft wel ff een beeld

Ben nu sowieso meer barbell werk aan het doen om te kijken of dat zn ding doet gezien er velen bij zweren
    Heb barbells voor rug altijd geskipt voor oefeningen met externe stabiliteit
    Ekte Kickbokser

Gewicht al 3 weken hetzelfde maar shape begint wel steeds beter te worden

Denk een beetje recomp van de verwaarlozing de afgelopen 2 maanden

Fotoshoot in april maar heb een challenge om in 8 weken zo diep mogelijk te gaan, dit is nu begin week 3

8F3BDD00-CE13-4C87-BD35-D24D48863583.jpeg
    25BC7BB5-50B9-4BFA-8305-584B09F32B96.jpeg

Die taille van jouw ook. kom ik aan met 89cm penske

2x per week benen doin’ it’s thing
    Idd ! Fuck Yeah.
    als je BB gericht traint eigenlijk elke spiergroep tenminste 2x in de week trainen. spierpijn weg of bijna weg en voelt het goed, dan gaan :whip:

Is het niet zozeer dat je droger word en het visueel gewoon beter oogt.
    Wellicht, wellicht

Al met al wel nice dat ik een stuk droger oog en nog steeds hetzelfde weeg als 3 weken terug tho’

Lekkere quads hoor. Weet nog goed dat in het begin van deze log je legs echt een beetje kak waren.

Idd ! Fuck Yeah.
    als je BB gericht traint eigenlijk elke spiergroep tenminste 2x in de week trainen. spierpijn weg of bijna weg en voelt het goed, dan gaan :whip:

Sorry maar je hoeft toch niet spierpijn te hebben voor spiergroei?

Idd ! Fuck Yeah.
    Wat een onzin

Als je nog spierpijn hebt en je voelt je niet lekker op die spiergroep, zou ik nog dagje overslaan

Als je nog spierpijn hebt en je voelt je niet lekker op die spiergroep, zou ik nog dagje overslaan
    Ik heb nooit spierpijn in mijn schouders dus ik kan ze gewoon elke dag trainen?

Ik heb nooit spierpijn in mijn schouders dus ik kan ze gewoon elke dag trainen?
    Had jij niet vaak je arm of schouder uit de kom of heb ik het mis ?
    Het gaat om de normale rustperiode, én bij spierpijn !

Lekkere quads hoor. Weet nog goed dat in het begin van deze log je legs echt een beetje kak waren.
    Ja waren echt jackshit, hamstrings nog steeds shit tho'

Hoe lang ben je dat nu aan het doen dan?
    Nu 3 a 4 weken, maar gezien ik mijn shape nogal verwaarloosd had 2 maanden lang zie ik zelf wel dat 2x per week consistent trainen ze een goede boost naar niveau pre-verwaarlozing heeft gegeven

Back
    Naar boven