AndroidHealthClinic

One Cycle Won't Hurt

• Topic starter Vypaw
  • Startdatum
  • Reacties 6K
  • Weergaven 354K
  • Volgers 137

Bezoekers in dit topic

• Ik merk oprecht 0 dalen in m'n energie meer gedurende de dag en aan het eind van de dag ben ik ook niet meer total los
    Heel nice
    ja ik ook, tot voor ik echt aan het cutten was ook merkbaar helderder in mijn hoofd.

324A6423-637E-4908-A367-C355827D3D38.jpeg

Maand aan weer fatsoenlijk trainen en eten

5 dagen lang last gehad van echt obsessieve werkhouding
    17 uur per dag aan werk gezeten, kon nergens anders aan denken
    Werd na 3 uur slapen wakker denkend aan welke Excel formules ik kon toepassen om m'n coaching nog beter te maken

That being said, wel hele lijpe sheets nu voor elkaar getoverd die ook nog eens niet zomaar gekopieerd kunnen worden omdat dan alle codes en verwijzingen instant vervallen en niemand bij de verwijzingen kan

Gisteren even wellness gepakt en de cafeine voor 2 dagen links laten liggen en ik voel me echt 2000x beter weer
    Heb dit nog nooit gehad, ben aan de andere kant ook nog nooit zo productief geweest :p
    Vrijdag rond 2900 kcal gegeten gisteren rond de 2500
    Gewicht dropt juist na deze 2 meals nu rond de 77kg
    Aankomende week zaterdag nog 1 cheat meal vanuit daar ga ik mn kcals verder droppen naar 2000 kcal met 2 2500 high days

Vandaag als het goed is ook m'n nieuwe rebranding/huisstijl binnen, oude website weggedonderd en straks met een nieuwe start de wereld in

Goed bezig. Hoe gaat het met de cliënten aanwerving?

Goed bezig. Hoe gaat het met de cliënten aanwerving?
    Ja echt lekker
    Stabiel 2-3 klanten per week erbij zonder enige vorm van marketing
    Dus heel tof 👌🏻

F64C1570-F6E9-4EDB-8D3F-7C9E8B3B98E4.jpeg

Ook sinds vandaag eigenaar van een zonnebank dus die tan gaat helemaal goed komen :p

Acne en zonnebank is een slechte combo he

Acne en zonnebank is een slechte combo he
    Ja dat zegt iedereen maar ik merk daar dus het averechtse van

Heb juist dat mn acne meer uitdroogt en minder wordt

Ja dat zegt iedereen maar ik merk daar dus het averechtse van

Heb juist dat mn acne meer uitdroogt en minder wordt
    Meen dat zonnebank de acne tijdelijk verbloemt, maar op langer termijn erger word. Je droogt de huid uit waardoor die meer talg zal aanmaken. Eenmalig zou ik ook zeggen boeien, maar als je een eigen zonnebank hebt ga je er wekelijks onder en dat zou ik dan niet doen.

Zonnebank is sowieso echt super slecht voor je huid 🫣

Icm roa wel maar dat gebruikt hij nu niet

BBF81A27-FDCA-41DA-A620-388B9D9D7F67.jpeg

Nieuwe huisstijl en logo zijn binnen
    Fucking tevreden mee

10B7F51E-ACF5-4250-B4A4-0A9EE920F9BA.jpeg

Laatste dagen echt flat en 0 pump

Vandaag aardig wat kracht verlies

Voorderest alles prima te doen, twijfel alleen of ik wel lager in kcal moet vanaf volgende week, denk er zelfs aan om kcal iets hoger te doen op mn back focused day & 1 legday ivm fatigue

Progressie gaat wel prima zo, blijf rond zelfde bodyweight maar wordt steeds iets leaner

Die 150 carbs per dag hakken er wel in lol

Vandaag ff 2700 kcal, als ik elke keer vergelijk met m'n vorige cuts zie ik dat ik elke cut steeds sneller lager in kcal ga + activiteit ophoog
    Vorige cut woog ik 5kg lichter op deze activiteit + kcal lol

Vind het nog steeds lastig dit voor mezelf uit te vogelen soms
    De afweging tegen te snel gassed out vs niet op tijd klaar

Alhoewel ik altijd wel lean ben eind cut

2E5D1803-8BAE-4F62-9358-24D3FA29AC4E.jpeg

Besloten mezelf gisteren wat extra kcal te gunnen, vandaag en morgen ook nog

Hele lekkere pump vandaag

Vanaf volgende week 6 weken gas erop en dan laatste week voor de fotoshoot rond onderhoud eten

Ben al wel aardig tevreden met de shape en al zou de fotoshoot nu zijn zou het er al prima uit zien voor mn site

Lekker bezig man! Ik volg je al een tijdje, en vindt t ziek hoe uitgebreid je alles post.
    Tip: Koop een nieuwe telefoon waardoor de kwaliteit van je foto's omhoog gaat hahha :D!

Ga zo door maat

Lekker bezig man! Ik volg je al een tijdje, en vindt t ziek hoe uitgebreid je alles post.
    Tip: Koop een nieuwe telefoon waardoor de kwaliteit van je foto's omhoog gaat hahha :D!

Ga zo door maat
    Thanks man
    Ik maak meestal foto’s met snapchat of screenshots van video’s daarom is kwaliteit slecht hahaha

Back
    Naar boven