AndroidHealthClinic

One Cycle Won't Hurt

• Topic starter Vypaw
  • Startdatum
  • Reacties 6K
  • Weergaven 354K
  • Volgers 137

Bezoekers in dit topic

• 7C5F2C36-858C-46C8-9D24-22D93B663488.jpeg

3 dagen 3-4K doet me echt goed qua energie/mood en performance

Vandaag wel wat cheats ivm bday vriendin dus wat taart en vnv Chinees

Voorderest komen mn overige kcal uit volkoren crackers, rookvlees, pindakaas en kwark
    (En een beetje kruidenkaas dan :p)

Gaat wel dikke shape zijn over 7 weken denk ik

Iemand in de gym zat constant te staren ik dacht wat moet je maar hij liep naar me toe om te zeggen dat ik echt goed lean aan het worden was lol

1708768343228.png

Nou is er niet aan af te zien, lekkere pump
    Vanaf nu vol gas
    80,2kg vanochtend weer, helemaal niks afgevallen deze cut :p

Bekijk bijlage 616056

Nieuwe huisstijl en logo zijn binnen
    Fucking tevreden mee
    It’s giving Fiverr en dat is niet persé slecht, maar dat portret links is het meest gebruikte standaard ‘fitness’ stock beeld wat ik ken binnen die hoek. Coaching is juist het persoonlijke aspect toch? Dit straalt eigenlijk alles behalve persoonlijk uit, zeker door die lege, zwarte hoodie.

It’s giving Fiverr en dat is niet persé slecht, maar dat portret links is het meest gebruikte standaard ‘fitness’ stock beeld wat ik ken binnen die hoek. Coaching is juist het persoonlijke aspect toch? Dit straalt eigenlijk alles behalve persoonlijk uit, zeker door die lege, zwarte hoodie.
    Dit is gewoon wat concept werk samen gevoegd en een voorbeeld hoe het er in de praktijk uit zou kunnen zien

Voorderest totaal niet eens met wat je zegt ook :roflol:

Dit is gewoon wat concept werk samen gevoegd en een voorbeeld hoe het er in de praktijk uit zou kunnen zien

Voorderest totaal niet eens met wat je zegt ook :roflol:
    Een mening mag er zijn, al zijn dingen als connotatie in samenhang met de kleurentheorie op feiten gebaseerd. Net als hoe mensen stockbeelden interpreteren, zijn genoeg studies over gedaan :o maar hey, ik lever m’n BSc wel in want blijkbaar heb ik er geen kennis van.

Een mening mag er zijn, al zijn dingen als connotatie in samenhang met de kleurentheorie op feiten gebaseerd. Net als hoe mensen stockbeelden interpreteren, zijn genoeg studies over gedaan :o maar hey, ik lever m’n BSc wel in want blijkbaar heb ik er geen kennis van.
    720542F7-376D-47F3-8240-B4A9DCFF256E.jpeg

Dit is een van de logo formats
    Snap niet waarom je de noodzaak voelt om die BSc te vermelden lol

Het werkt iig prima, alleen al door de rebranding een mooie stijging aan volgers, bezoekers etc ;)

Hij draagt ook vaak nagellak en oorbellen, dat helpt toch wel een beetje mee ?

Snap niet waarom je de noodzaak voelt om die BSc te vermelden lol
    In welk vakgebied denk je dat ik ben afgestudeerd :o Helemaal dikke prima dat je 't mooi vind, maar het zijn wel echt vrij basic designs wat voor een ander willekeurig logo ook zo neergezet had kunnen worden. Het heeft niks authentieks, zeker wanneer je met stock gaat werken en daarnaast is een logo iets wat spreekt waar je voor staat. Niet duizend in één dozijn wat (aanname, maar gok dat het wel in de juiste richting zit) elke willekeurige Fiverr gebruiker voor 5 euro van het web kan aftrekken met een ander logo erop.

In welk vakgebied denk je dat ik ben afgestudeerd :o Helemaal dikke prima dat je 't mooi vind, maar het zijn wel echt vrij basic designs wat voor een ander willekeurig logo ook zo neergezet had kunnen worden. Het heeft niks authentieks, zeker wanneer je met stock gaat werken en daarnaast is een logo iets wat spreekt waar je voor staat. Niet duizend in één dozijn wat (aanname, maar gok dat het wel in de juiste richting zit) elke willekeurige Fiverr gebruiker voor 5 euro van het web kan aftrekken met een ander logo erop.
    Jeetje..

Goed bezig gozer, Liefde voor de sport is weer helemaal terug zo te lezen. Ik ken het gevoel :)

Hoe ziet je abb routine er uit?
    Train ik eigenlijk niet, wilde vanaf volgende week rope crunches toevoegen 2x per week voor de extra touch

Maar dat gaat 1 week goed wss en dan skip ik t weer

Maak je er toch next breed van? Vypaw

Als dat kan..
    Haha nee joh, heb geen correlatie met een merk uit een ander land

Ga al die moeite er niet voor doen :p

Cravings naar carbs zijn wel echt insane
    Zoveel trek in crackers met pindakaas

Back
    Naar boven