Seth_fit
Huge Freak
- Waardering
- 7.757
Gewoon niet janken en water drinken als je honger krijgt hahaCravings naar carbs zijn wel echt insane
Zoveel trek in crackers met pindakaas
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon niet janken en water drinken als je honger krijgt hahaCravings naar carbs zijn wel echt insane
Zoveel trek in crackers met pindakaas
Ja shape gaat goed maar heb constant zin om te eten hahahahaGewoon niet janken en water drinken als je honger krijgt haha
Misschien dan kcal nog wat droppen? Meer cardio? Zou inderdaad nog even doorzetten, wetende wat voor lijpe shape je gaat neerzetten.Ja shape gaat goed maar heb constant zin om te eten hahahaha
Ben ook al best tevreden met mn shape maar ik moet geen kleine b*ch zijn en ff doorzetten want ik heb er nog niet alles uitgehaald
Gewicht blijft alleen al 6 weken hetzelfde 💀
Hoort er helaas ook bij gelukkig had ik zelf met mijn shoot hier pas 2 weken voor mijn shoot last van ook mega vermoeid.Libido is trouwens ook helemaal naar de maan al, best kut gezien ik nog 6-7 weken moet
Doe nu 7x45 min cardio, 15k steps en 2200 kcalMisschien dan kcal nog wat droppen? Meer cardio? Zou inderdaad nog even doorzetten, wetende wat voor lijpe shape je gaat neerzetten.
Dan gaat opgegeven moment echt nog wel een kantelpunt komen, dat je gaat droppen in gewicht omdat je verbranding ook behoorlijk aan de hoge kant is.Doe nu 7x45 min cardio, 15k steps en 2200 kcal
Ik zou kcal verder kunnen droppen nog maar ik denk dat ik heel fatigued ga raken met de activiteiten die ik nu al doe
Enige wat ik anders doe is nu hogere hartslag bij cardio
Ja zolang shape goed gaat vind ik het prima maar heb nog niet eerder gehad dat ik zolang hetzelfde gewicht benDan gaat opgegeven moment echt nog wel een kantelpunt komen, dat je gaat droppen in gewicht omdat je verbranding ook behoorlijk aan de hoge kant is.
Ja zolang shape goed gaat vind ik het prima maar heb nog niet eerder gehad dat ik zolang hetzelfde gewicht ben
Zeg ook altijd dat mensen zich niet moeten dood staren op bodyweight, maar op een gegeven moment een drop is wel aannemelijk
Of cola zero (tip)Gewoon niet janken en water drinken als je honger krijgt haha

)Wat zou jij categoriseren als een high day dan?2500 is niet echt een high day als je baseline diet 2000 is.
Het altijd koud hebben is wel herkenbaar, fucked up.
Wat zou jij categoriseren als een high day dan?
De gedachte om gewoon 6 weken rond onderhoud te eten pakt mij ook wel tbh maar dat is de kleine b*ch in me
220 eiwit