Fitness Seller

One Cycle Won't Hurt

• Topic starter Vypaw
  • Startdatum
  • Reacties 6K
  • Weergaven 360K
  • Volgers 136

Bezoekers in dit topic

Gewoon niet janken en water drinken als je honger krijgt haha
Ja shape gaat goed maar heb constant zin om te eten hahahaha

Ben ook al best tevreden met mn shape maar ik moet geen kleine bitch zijn en ff doorzetten want ik heb er nog niet alles uitgehaald

Gewicht blijft alleen al 6 weken hetzelfde 💀

Libido is trouwens ook helemaal naar de maan al, best kut gezien ik nog 6-7 weken moet

Ja shape gaat goed maar heb constant zin om te eten hahahaha

Ben ook al best tevreden met mn shape maar ik moet geen kleine bitch zijn en ff doorzetten want ik heb er nog niet alles uitgehaald

Gewicht blijft alleen al 6 weken hetzelfde 💀
Misschien dan kcal nog wat droppen? Meer cardio? Zou inderdaad nog even doorzetten, wetende wat voor lijpe shape je gaat neerzetten.

Libido is trouwens ook helemaal naar de maan al, best kut gezien ik nog 6-7 weken moet
Hoort er helaas ook bij gelukkig had ik zelf met mijn shoot hier pas 2 weken voor mijn shoot last van ook mega vermoeid.

Misschien dan kcal nog wat droppen? Meer cardio? Zou inderdaad nog even doorzetten, wetende wat voor lijpe shape je gaat neerzetten.
Doe nu 7x45 min cardio, 15k steps en 2200 kcal

Ik zou kcal verder kunnen droppen nog maar ik denk dat ik heel fatigued ga raken met de activiteiten die ik nu al doe

Enige wat ik anders doe is nu hogere hartslag bij cardio

Doe nu 7x45 min cardio, 15k steps en 2200 kcal

Ik zou kcal verder kunnen droppen nog maar ik denk dat ik heel fatigued ga raken met de activiteiten die ik nu al doe

Enige wat ik anders doe is nu hogere hartslag bij cardio
Dan gaat opgegeven moment echt nog wel een kantelpunt komen, dat je gaat droppen in gewicht omdat je verbranding ook behoorlijk aan de hoge kant is.

Dan gaat opgegeven moment echt nog wel een kantelpunt komen, dat je gaat droppen in gewicht omdat je verbranding ook behoorlijk aan de hoge kant is.
Ja zolang shape goed gaat vind ik het prima maar heb nog niet eerder gehad dat ik zolang hetzelfde gewicht ben

Zeg ook altijd dat mensen zich niet moeten dood staren op bodyweight, maar op een gegeven moment een drop is wel aannemelijk

Augurken en komkommers waren mijn grootste v
Ja zolang shape goed gaat vind ik het prima maar heb nog niet eerder gehad dat ik zolang hetzelfde gewicht ben

Zeg ook altijd dat mensen zich niet moeten dood staren op bodyweight, maar op een gegeven moment een drop is wel aannemelijk

Lichaam is in gekke dingen toe in staat hahah!! Maar gewoon lekker zo door blijven gaan man en Miss je fotoshoot toch wat eerder inplannen als je nu al bijna ready bent! Als dat mogelijk is. You can do it 💪🏼

Vanaf morgen 2000 kcal en 2 dagen van 2500

Vandaag nog even 1 “highday” van 3,5K kcal weggetikt (de snack a jacks waren te lekker)

Gisteren weer een binge sessie gehad
Ik heb dit nog nooit eerder in mn leven gehad wtf :roflol:

Denk voornamelijk ook dat het komt omdat ik de laatste tijd slecht slaap en daardoor veel honger heb

Vanochtend even de wekker niet om 05:00 gezet en heb nu geen intens honger gevoel

2000 kcal bikini bitch diet as of yesterday
43 dagen te gaan

Vet zit voornamelijk op mn onderrug/rug
7CF1219C-502C-479C-9B90-B1A6FDCAE2EA.jpeg
B4AA91A4-710F-40A6-B3E9-237104052877.jpeg

Laatst bewerkt:
Die verhouding schouders- taille is al helemaal top :thumb:

Rustdagen start ik pas rond 12:00 met eten
TD's alleen 's Ochtends 1 scoop whey > trainen > 12:00 eten

Heb gemerkt dat ik op deze manier goed m'n eetlust kan onderdrukken

Heb ook een meal bewaard voor na werk, meestal cravede ik eten na werk, heb er nu gewoon een volledige meal neergezet

Heb het wel fuuucking koud de hele dag door (nu al :o)
Deze week besloten elke dag 2K te eten, vanaf volgende week wel 1 of 2 highdays met 2500

2500 is niet echt een high day als je baseline diet 2000 is.

Het altijd koud hebben is wel herkenbaar, fucked up.
Wat zou jij categoriseren als een high day dan?

De gedachte om gewoon 6 weken rond onderhoud te eten pakt mij ook wel tbh maar dat is de kleine bitch in me

Back
Naar boven