Fitness Seller

One Cycle Won't Hurt

Succes man.

Succes je kan het💪🏼

Ja heb ADD maar expres niet aangegeven want dan moet je allemaal met psychologen enzo gaan praten vanuit het CBR, zelfs kans dat je je rijbewijs niet mag halen las ik ergens
Maar merk wel dat ik er oprecht last van heb soms tijdens het auto rijden :o
Gebruik je geen meds voor die ADD? Anders ben je volgens mij fucked als je dat niet aangeeft.

Heb trouwens zelf ook geen ADD, maar wel de ADD meds gebruikt tijdens lessen en examen. YOLO. ALLES KAPOT.

Eerste keer laten ze je sowieso zakken, i.v.m. quota enzo. Zeker nu met corona. Dus zou mij er niet zo druk over maken.

• Topic Starter Topic Starter
Gebruik je geen meds voor die ADD? Anders ben je volgens mij fucked als je dat niet aangeeft.

Heb trouwens zelf ook geen ADD, maar wel de ADD meds gebruikt tijdens lessen en examen. YOLO. ALLES KAPOT.

Eerste keer laten ze je sowieso zakken, i.v.m. quota enzo. Zeker nu met corona. Dus zou mij er niet zo druk over maken.
Nee ik gebruik zeker geen meds voor ADD
Heb ik 2-3 jaar gebruikt heb me nog nooit zo vertyfd, depressief en constant gespannen/zenuwachtig gevoeld
Ik raak sindsdien geen medicatie meer aan eigenlijk

Ik was gelijk geslaagd de eerste keer. En dat met russian driving genes, moet je nagaan.

Lengte: 172cm
Gewicht: 66,6kg

Hahaha misschien moet jij nog gewoon natty doortrainen, ik ken chicks die meer wegen dan dit man

Ja joh, succes met je eenmalige 8 weekse kuur doelen kind...
Nou zal ik het voor jou even toelichten gezien je niet weet hoe je moet lezen
Tuurlijk had ik natty nog jaren kunnen trainen en massa kunnen pakken maar dat is gewoon zonde van de tijd gezien mijn doelen
Snap ook niet waar je dat "eenmalige" vandaan haalt, of je moet niet begrijpen wat ironie is
Daarbij gaat jouw mening geen invloed hebben op mijn keuzes, snap ook niet wat je ermee wilt bereiken
Kusjes

Nou zal ik het voor jou even toelichten gezien je niet weet hoe je moet lezen
Tuurlijk had ik natty nog jaren kunnen trainen en massa kunnen pakken maar dat is gewoon zonde van de tijd gezien mijn doelen
Snap ook niet waar je dat "eenmalige" vandaan haalt, of je moet niet begrijpen wat ironie is
Daarbij gaat jouw mening geen invloed hebben op mijn keuzes, snap ook niet wat je ermee wilt bereiken
Kusjes
Bla bla bla wil je pro worden oid? Newsflash gaat em niet worden als je bij 66 kilo moet gaan kuren hahahah. Dit is gewoon trieste luiheid/gemakszucht

als je ooit van plan bent 1 x te kuren doe je dat toch best zo vroeg mogelijk? op voorwaarde dat je een basis van kennis trainen en voeding hebt.

Laatst bewerkt:
Lengte: 172cm
Gewicht: 66,6kg

Hahaha misschien moet jij nog gewoon natty doortrainen, ik ken chicks die meer wegen dan dit man
Lol klassieke member die hier al meer dan tien jaar lid is en nog steeds niet doorheeft dat gewicht geen f**k zegt.

77kg, en ik denk dat hij al wel tien kilotjes on is ;) Onder de x kg mag je egt niet kuren!!!

Lol klassieke member die hier al meer dan tien jaar lid is en nog steeds niet doorheeft dat gewicht geen f**k zegt.

77kg, en ik denk dat hij al wel tien kilotjes on is ;) Onder de x kg mag je egt niet kuren!!!

Weegt die gast 77kg? No fucking way.

Bedoelen ze misschien 77kg waist up?

Weegt die gast 77kg? No fucking way.

Bedoelen ze misschien 77kg waist up?
@1.57...

Terug
Naar boven