Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gebruik je geen meds voor die ADD? Anders ben je volgens mij fucked als je dat niet aangeeft.Ja heb ADD maar expres niet aangegeven want dan moet je allemaal met psychologen enzo gaan praten vanuit het CBR, zelfs kans dat je je rijbewijs niet mag halen las ik ergens
Maar merk wel dat ik er oprecht last van heb soms tijdens het auto rijden![]()
Nee ik gebruik zeker geen meds voor ADDGebruik je geen meds voor die ADD? Anders ben je volgens mij fucked als je dat niet aangeeft.
Heb trouwens zelf ook geen ADD, maar wel de ADD meds gebruikt tijdens lessen en examen. YOLO. ALLES KAPOT.
Eerste keer laten ze je sowieso zakken, i.v.m. quota enzo. Zeker nu met corona. Dus zou mij er niet zo druk over maken.
Gebruik je geen meds voor die ADD? Anders ben je volgens mij fucked als je dat niet aangeeft.
Heb trouwens zelf ook geen ADD, maar wel de ADD meds gebruikt tijdens lessen en examen. YOLO. ALLES KAPOT.
Eerste keer laten ze je sowieso zakken, i.v.m. quota enzo. Zeker nu met corona. Dus zou mij er niet zo druk over maken.
dus jij maakt van een 3 baans 4 baans in een ouwe lada niva ?Ik was gelijk geslaagd de eerste keer. En dat met russian driving genes, moet je nagaan.
Dankjewel voor je bijdrage, doen we niets meeLengte: 172cm
Gewicht: 66,6kg
Hahaha misschien moet jij nog gewoon natty doortrainen, ik ken chicks die meer wegen dan dit man
Ja leuk maar tis gewoon triest dat je op 66 kilo gaat kuren...
Jij bent ook een helder licht of nietAls je gewoon goed vreet en hard trained kan je makkelijk massa pakken
Ja joh, succes met je eenmalige 8 weekse kuur doelen kind...
Nou zal ik het voor jou even toelichten gezien je niet weet hoe je moet lezenJa joh, succes met je eenmalige 8 weekse kuur doelen kind...
Bla bla bla wil je pro worden oid? Newsflash gaat em niet worden als je bij 66 kilo moet gaan kuren hahahah. Dit is gewoon trieste luiheid/gemakszuchtNou zal ik het voor jou even toelichten gezien je niet weet hoe je moet lezen
Tuurlijk had ik natty nog jaren kunnen trainen en massa kunnen pakken maar dat is gewoon zonde van de tijd gezien mijn doelen
Snap ook niet waar je dat "eenmalige" vandaan haalt, of je moet niet begrijpen wat ironie is
Daarbij gaat jouw mening geen invloed hebben op mijn keuzes, snap ook niet wat je ermee wilt bereiken
Kusjes
En wat voor impact heeft dat op jouw leven?Bla bla bla wil je pro worden oid? Newsflash gaat em niet worden als je bij 66 kilo moet gaan kuren hahahah. Dit is gewoon trieste luiheid/gemakszucht

Maak jij je even lekker drukBla bla bla wil je pro worden oid? Newsflash gaat em niet worden als je bij 66 kilo moet gaan kuren hahahah. Dit is gewoon trieste luiheid/gemakszucht
Lol klassieke member die hier al meer dan tien jaar lid is en nog steeds niet doorheeft dat gewicht geen f**k zegt.Lengte: 172cm
Gewicht: 66,6kg
Hahaha misschien moet jij nog gewoon natty doortrainen, ik ken chicks die meer wegen dan dit man
Onder de x kg mag je egt niet kuren!!!
www.instagram.com
Lol klassieke member die hier al meer dan tien jaar lid is en nog steeds niet doorheeft dat gewicht geen f**k zegt.
77kg, en ik denk dat hij al wel tien kilotjes on isOnder de x kg mag je egt niet kuren!!!
![]()
IFBB Pro Shaun Clarida op Instagram : "#TBT One week post Olympia & 9 days out from the Legion Pro. The plan going into the Legion Pro was to come in even better than we did at the Olympia, so that week @mattjansen8 and I pushed hard and the resu
41K likes, 572 comments - shaunclarida op November 11, 2021: "#TBT One week post Olympia & 9 days out from the Legion Pro. The plan going into the Legion Pro was to come in even better than we did at the Olympia, so that week @mattjansen8 and I pushed hard and the results were exactly what...www.instagram.com
Lol klassieke member die hier al meer dan tien jaar lid is en nog steeds niet doorheeft dat gewicht geen f**k zegt.
77kg, en ik denk dat hij al wel tien kilotjes on isOnder de x kg mag je egt niet kuren!!!
![]()
IFBB Pro Shaun Clarida op Instagram : "#TBT One week post Olympia & 9 days out from the Legion Pro. The plan going into the Legion Pro was to come in even better than we did at the Olympia, so that week @mattjansen8 and I pushed hard and the resu
41K likes, 572 comments - shaunclarida op November 11, 2021: "#TBT One week post Olympia & 9 days out from the Legion Pro. The plan going into the Legion Pro was to come in even better than we did at the Olympia, so that week @mattjansen8 and I pushed hard and the results were exactly what...www.instagram.com
@1.57...Weegt die gast 77kg? No fucking way.
Bedoelen ze misschien 77kg waist up?
Verklaard een hoop 💁♂️