AndroidHealthClinic

One Cycle Won't Hurt

Weegt die gast 77kg? No fucking way.

Bedoelen ze misschien 77kg waist up?
Nope. Heet niks voor niks de Giant killer. Is 2012 olympain winnaar en heeft dus nog heel wat kilo's te gainen. Laatst een open show debut gedaan en gewonnen tegen lui die 270lbs on stage zijn.
No shit. Maar dat neemt niet weg dat gewicht geen f**k zegt. Ik heb een absurd smalle bot structuur waardoor m'n als je me van de achterkant ziet je me veel meer kilo's zou geven dan de voorkant. Lengte zegt bij zonder weinig als je goede insertions, bellys en botstructuur hebt.

• Topic Starter Topic Starter
Nope. Heet niks voor niks de Giant killer. Is 2012 olympain winnaar en heeft dus nog heel wat kilo's te gainen. Laatst een open show debut gedaan en gewonnen tegen lui die 270lbs on stage zijn.

No shit. Maar dat neemt niet weg dat gewicht geen f**k zegt. Ik heb een absurd smalle bot structuur waardoor m'n als je me van de achterkant ziet je me veel meer kilo's zou geven dan de voorkant. Lengte zegt bij zonder weinig als je goede insertions, bellys en botstructuur hebt.
Mensen kijken ook best vaak verbaasd als ik zeg dat ik 72kg weeg
Ik ken iemand die 19kg zwaarder is dan ik, wel iets van 5cm langer, hij is misschien echt net iets breder maar veel scheelt het niet
Geen idee waar zijn gewicht vandaan komt tbh

Gewicht icm cijfers zoals vetpercentage, lengte, vocht zegt juist heel veel. Wat een vreemde opmerking. Maar goed, er spelen meer factoren een rol waardoor je groter kunt ogen.

Als ik uit mijn eigen ervaring mag spreken dan heeft het me echt achterlijk veel tijd gekost om van 54kg naar 75kg te gaan.
Als je een smalle botstructuur hebt dan kost het gewoon moeite om een bepaald gewicht te bereiken. De andere kant is wel dat ik op dat gewicht al een stuk zwaarder uit zag.

Na x aantal kg is de rek er gewoon uit. Je kunt niet altijd maar verwachten dat persoon A en B op hetzelfde gewicht uit komen als ze een totaal verschillende basis hebben.

Wanneer is het dan het juiste moment om de kuur te beginnen

Als jij dat vindt. Ik had ook niet de juiste stats om te kuren de eerste keer. Mijn BF was te hoog zogezegd volgens alle pro's hier. En mijn
eetgewoontes en drinkgewoontes waren niet goed. So what? Ik trainde al jaren non stop. En nu nog steeds.

Mijn uiteindelijk doel was 100kg op 12% En mijn eetgewoontes en drinkgewoonstes zijn nog steeds niet goed volgens de pro's hier.
Maar mijn doel heb ik wel lekker gehaald. Je moet mikken op een doel. En dan gewoon kuren naar dat doel toe. En dan onderhouden.

En dat gezeik hier naast je neer leggen. Alsof iedereen hier altijd 100% dedicated is.

Als jij dat vindt. Ik had ook niet de juiste stats om te kuren de eerste keer. Mijn BF was te hoog zogezegd volgens alle pro's hier. En mijn
eetgewoontes en drinkgewoontes waren niet goed. So what? Ik trainde al jaren non stop. En nu nog steeds.

Mijn uiteindelijk doel was 100kg op 12% En mijn eetgewoontes en drinkgewoonstes zijn nog steeds niet goed volgens de pro's hier.
Maar mijn doel heb ik wel lekker gehaald. Je moet mikken op een doel. En dan gewoon kuren naar dat doel toe. En dan onderhouden.

En dat gezeik hier naast je neer leggen. Alsof iedereen hier altijd 100% dedicated is.

Tja, als je ervoor kiest om je gezondheid om zeep te helpen dan moet je idd gewoon lekker rommel eten, altijd moddervet zijn en lekker zuipen. Boeien.

Laat eens een foto zien dan van je 100kg op 12%

Tja, als je ervoor kiest om je gezondheid om zeep te helpen dan moet je idd gewoon lekker rommel eten, altijd moddervet zijn en lekker zuipen. Boeien.

:thumbs:

Rommel eten en zuipen -> bloedwerk is perfect
Moddervet -> tussen de 12 & 18% year round

Ja man... mister dedicated professional met je shows die je wint en je sponsorships. Jij bent de expert.

• Like
Waarderingen: 6am
Wanneer je dat zelf vind mits je een fatsoenlijk paar hersens hebt :p

Eens. Indien je weet hoe het spelletje werkt (cutten, bulken) en je een redelijk gezonde levensstijl hebt ben je good 2 go ook al zit je niet op je max. Helaas schort het vaak aan kennis bij gasten die met weinig spiermassa beginnen met kuren, wat ook logisch is.

:thumbs:

Rommel eten en zuipen -> bloedwerk is perfect
Moddervet -> tussen de 12 & 18% year round

Ja man... mister dedicated professional met je shows die je wint en je sponsorships. Jij bent de expert.

Ja daaroM gaat het zo perfect met je gezondheid.

Kerel je bent altijd moddervet, je weet je vetpercentage niet eens in te schatten. Daarnaast sta je al weet ik veel hoelang stil.

Jij bent een goed voorbeeld van hoe het niet moet.

Ja daaroM gaat het zo perfect met je gezondheid.

Kerel je bent altijd moddervet, je weet je vetpercentage niet eens in te schatten. Daarnaast sta je al weet ik veel hoelang stil.

Jij bent een goed voorbeeld van hoe het niet moet.

Is goed man... ik moet mij hier niet bewijzen.

Nou update mbt rij examen
Examinator kwam niet opdagen :roflol:
Dus nu gaat het weer t*ring lang duren voor ik op mag
Ben bijna 2 jaar bezig met dat kut papiertje te halen door die kut pandemie
Kan net zo goed gewoon illegaal gaan rijden want dit schiet echt niet op

Eens. Indien je weet hoe het spelletje werkt (cutten, bulken) en je een redelijk gezonde levensstijl hebt ben je good 2 go ook al zit je niet op je max. Helaas schort het vaak aan kennis bij gasten die met weinig spiermassa beginnen met kuren, wat ook logisch is.
Amen

De eeuwige wiemagwanneerkuren-discussie slaat sowieso nergens op. Wat mij betreft is de hamvraag voor wel of niet kuren: ben je serieus?

Als het antwoord daarop volmondig ja is, dan kan je wat mij betreft na 1 jaar trainen beginnen of na 10 jaar trainen beginnen, who cares?

Waar ik niet goed tegen kan is mensen die bodybuilding, trainen en eten niet serieus nemen en alsnog steroids gaan gebruiken. Die mensen mogen echt dood van mij. Zij zijn ook degenen die bodybuilding en steroids doorgaans een slechte reputatie geven en het een beetje verpesten voor de rest in zekere zin.

Nou update mbt rij examen
Examinator kwam niet opdagen :roflol:
Dus nu gaat het weer t*ring lang duren voor ik op mag
Ben bijna 2 jaar bezig met dat kut papiertje te halen door die kut pandemie
Kan net zo goed gewoon illegaal gaan rijden want dit schiet echt niet op

Ja bro zo deed ik het ook. Gewoon zelf lessen ;)

Terug
Naar boven