Bewust worden welke voeding wel werkt en niet (maar dat is best logisch natuurlijk

)
Skip nu alles wat haver / havervlokken bevat of polyol (bepaalde zoetstof), dit waren 2 major triggers waar ik echt 3 dagen last van kon hebben en eigenlijk alles opfuckte,
die zoetstof zit soms echt in simpele dingen
Maar voornamelijk niet meer grote meals eten voor het slapen, ik skip nu liever een meal dan dat ik nog n uur van te voren 800+ kcal moet wegwerken bijv. (Is niet t geval nu maar voorheen wel)
Ten eerste fuckte dat mn slaap en ten tweede werd ik de dag erna altijd wakker met 0 honger en moest ik heel de dag forcefeeden
Digestive steps na elke meal zijn ook wel een gamechanger, scheelt dat ik een hond heb die het wat meer forceert want rond 6 uur sochtends vrijwillig een rondje na mn meal lopen zou ik niet zo snel doen
Cream of Rice verteert echt super goed dus dat eet ik ook wel redelijk veel, ook al vind ik het niet zo lekker
Ga binnenkort ook eens sushi rijst proberen tov normale rijst kijken hoe dat bevalt
Meal order is nu:
06:30 meal 1
08:30 intra
10:30 meal 2
13:00 meal 3 (grootste meal)
Tussen 14:00 en 20:00 eet ik meal 4 gedurende die uren (door PT’s soms dat ik maar paar happen kan nemen)
22:00 slapen
Zit nu op ~4200 kcal gemiddeld afgelopen week, benieuwd wanneer ik meer ga eten of het dan een probleem wordt