AndroidHealthClinic

One Cycle Won't Hurt

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.021
6 maanden cruisen pff ben je gek ofzo
Vicieuze cirkel

Cruisen > jeukt om te blasten > blasten > dikke brainfog/constant opgejaagd gevoel > cruisen > besef hoe relaxt cruisen is > jeukt om te blasten

Maar goed volgende blast wil ik dan ook echt eens flink gaan doen. Alsin alles erop en eraan

• #6.022
Afgelopen weken 120 min cardio minder gedaan
21k stappen minder op werkbasis
3800 kcal gegeten

En 1,5kg afgevallen, androgenen load is ook niet dusdanig verminderd dat ik denk dat het daardoor komt

Zit nu op 4000, eet alles met gemak weg

Eetlust is iig echt top, heb nog nooit deze fatboy appetite ervaren, denk dat goede vertering ook wel een rol speelt

• #6.023
Vandaag cardio fitness beverwijk geweest

De tandjes wat een grote gym, alles vol panatta

Super netjes op lijn, zelfde kleurenpallet

• #6.026
Elke dag vanaf maandag 200 gram lichter geworden nu, zelfs met gisteren All You Can Eat
Ik ga maar op ballet denk

Overigens nu die guidebooks van Vigorous Steve aan het doorlezen over insuline, groeihormoon, bio-identical cycle designs enzo
Is wel fijn om alle info in 1 bestand te hebben, voorderest kijk ik z'n zooi niet

Afgelopen weken 120 min cardio minder gedaan
21k stappen minder op werkbasis
3800 kcal gegeten

En 1,5kg afgevallen, androgenen load is ook niet dusdanig verminderd dat ik denk dat het daardoor komt

Zit nu op 4000, eet alles met gemak weg

Eetlust is iig echt top, heb nog nooit deze fatboy appetite ervaren, denk dat goede vertering ook wel een rol speelt

Zijn er bepaalde zaken die je radicaal anders bent gaan doen dat je zo’n goede vertering hebt?

• #6.028
Zijn er bepaalde zaken die je radicaal anders bent gaan doen dat je zo’n goede vertering hebt?
Bewust worden welke voeding wel werkt en niet (maar dat is best logisch natuurlijk :p)

Skip nu alles wat haver / havervlokken bevat of polyol (bepaalde zoetstof), dit waren 2 major triggers waar ik echt 3 dagen last van kon hebben en eigenlijk alles opfuckte, die zoetstof zit soms echt in simpele dingen

Maar voornamelijk niet meer grote meals eten voor het slapen, ik skip nu liever een meal dan dat ik nog n uur van te voren 800+ kcal moet wegwerken bijv. (Is niet t geval nu maar voorheen wel)

Ten eerste fuckte dat mn slaap en ten tweede werd ik de dag erna altijd wakker met 0 honger en moest ik heel de dag forcefeeden

Digestive steps na elke meal zijn ook wel een gamechanger, scheelt dat ik een hond heb die het wat meer forceert want rond 6 uur sochtends vrijwillig een rondje na mn meal lopen zou ik niet zo snel doen

Cream of Rice verteert echt super goed dus dat eet ik ook wel redelijk veel, ook al vind ik het niet zo lekker

Ga binnenkort ook eens sushi rijst proberen tov normale rijst kijken hoe dat bevalt

Meal order is nu:

06:30 meal 1
08:30 intra
10:30 meal 2
13:00 meal 3 (grootste meal)
Tussen 14:00 en 20:00 eet ik meal 4 gedurende die uren (door PT’s soms dat ik maar paar happen kan nemen)
22:00 slapen

Zit nu op ~4200 kcal gemiddeld afgelopen week, benieuwd wanneer ik meer ga eten of het dan een probleem wordt

Bewust worden welke voeding wel werkt en niet (maar dat is best logisch natuurlijk :p)

Skip nu alles wat haver / havervlokken bevat of polyol (bepaalde zoetstof), dit waren 2 major triggers waar ik echt 3 dagen last van kon hebben en eigenlijk alles opfuckte, die zoetstof zit soms echt in simpele dingen

Maar voornamelijk niet meer grote meals eten voor het slapen, ik skip nu liever een meal dan dat ik nog n uur van te voren 800+ kcal moet wegwerken bijv. (Is niet t geval nu maar voorheen wel)

Ten eerste fuckte dat mn slaap en ten tweede werd ik de dag erna altijd wakker met 0 honger en moest ik heel de dag forcefeeden

Digestive steps na elke meal zijn ook wel een gamechanger, scheelt dat ik een hond heb die het wat meer forceert want rond 6 uur sochtends vrijwillig een rondje na mn meal lopen zou ik niet zo snel doen

Cream of Rice verteert echt super goed dus dat eet ik ook wel redelijk veel, ook al vind ik het niet zo lekker

Ga binnenkort ook eens sushi rijst proberen tov normale rijst kijken hoe dat bevalt

Meal order is nu:

06:30 meal 1
08:30 intra
10:30 meal 2
13:00 meal 3 (grootste meal)
Tussen 14:00 en 20:00 eet ik meal 4 gedurende die uren (door PT’s soms dat ik maar paar happen kan nemen)
22:00 slapen

Zit nu op ~4200 kcal gemiddeld afgelopen week, benieuwd wanneer ik meer ga eten of het dan een probleem wordt
Zoals in wat?

• #6.030
  • #6.031
Bloeddruk loopt lekker op zonder cardio zo

140/70
Heb wel telmi liggen maar geen zin om overige meuk te nemen als ik t zonder kan fixen, ff blijven aan kijken volgende week

852B67FB-93E6-4DAD-8A77-252E126BC20E.jpeg

Laatst bewerkt:
Ik mis de logica

Bloeddruk loopt op maar je verandert niks en blijft het lekker aankijken terwijl je gewoon medicatie hebt liggen

Oke

• #6.033
Ik mis de logica

Bloeddruk loopt op maar je verandert niks en blijft het lekker aankijken terwijl je gewoon medicatie hebt liggen

Oke
Ja indien het niet hoger op loopt dan dit zie ik de noodzaak niet

Vanochtend weer 120/65 gemiddeld

Neem gewoon het liefst zo min mogelijk meds als het niet echt nodig is

Zorg voor een goede meting en moment. 140/70 en 120/65 de volgende dag lijkt me iets niet goed. net als wegen kun je bloeddruk ook beter om zelfde omstandigheid doen.
oa in de ochtend tussen 06-09 en in de avond ook.

• #6.035
Zorg voor een goede meting en moment. 140/70 en 120/65 de volgende dag lijkt me iets niet goed. net als wegen kun je bloeddruk ook beter om zelfde omstandigheid doen.
oa in de ochtend tussen 06-09 en in de avond ook.
Ja meet het altijd zelfde tijd en manier, maar zout inname dag ervoor kan ook invloed hebben.

• #6.036
1715231613785.png

BG wonderbaarlijk fasted 4,6mmol, vorige push had ik metformine nodig om daar op te blijven op iets lager gewicht
Kracht gaat nog steeds in 1 hele mooie lijn omhoog, plus nog steeds op oefeningen
Morgen tattoo afmaken dus dat wordt de week erna weer ff kut met trainen

Ook echt veel last van backpumps maar snap niet waar het vandaan komt want run geen orals, dus misschien elektrolyten balans oid?

Ook echt veel last van backpumps maar snap niet waar het vandaan komt want run geen orals, dus misschien elektrolyten balans oid?
Was je niet redelijk snel bijgekomen in gewicht? Dat kan bij mij namelijk de oorzaak zijn. Enige oplossing is dan of afvallen of in elk geval even niet meer bijkomen.

vocht door teveel natrium en weinig kalium. Ook je bloeddruk was gestegen

• #6.039
Was je niet redelijk snel bijgekomen in gewicht? Dat kan bij mij namelijk de oorzaak zijn. Enige oplossing is dan of afvallen of in elk geval even niet meer bijkomen.
Ja klopt inderdaad, 3 weken stagnatie/regressie en opeens +2kg

Hoop dat t wat stabiliseert want dit is niet te doen :o

vocht door teveel natrium en weinig kalium. Ook je bloeddruk was gestegen
Hmm ja, kalium inname moet voldoende zijn met de hoeveelheid groenten en fruit die ik binnen krijg, zou ik denken dan

Teveel natrium zou wel kunnen gezien ik veel brood eet nu

• #6.040
86kg gemiddeld ochtendgewicht, zwaarste gemiddelde tot heden

Backpumps zijn iets minder gelukkig, denk dat ik ook maar eens moet gaan kijken naar een nieuw goed matras en kussen, heb ook het gevoel dat dat niet bijdraagt aan mn rug op t moment

Terug
Naar boven