Thiko
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 196
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is naar mijn weten een beetje het idee, om zo een optische illusie van een kleinere waist tov schouder ratio te krijgen maar kan zijn dat ik te ver leunVolgens mij leun/hang je een beetje te ver naar achteren bij de lat spread...toch?

Jawel jawel maar wel hoger dan een 125mg cruise

Omega 3 - Eieren - Tartaar/Duits biefstuk - Olijfolie spray
Heel herkenbaar...zweet jij je ook de t*fus?Met de hitte in m’n gym wil ik eigenlijk zo snel mogelijk weer buiten staan
En heb überhaupt geen zin om langer dan een uur in de gym te zijn
![]()
Ben op t moment bezig om echt het minimale effectieve volume te draaien op elke spiergroep
Met de hitte in m’n gym wil ik eigenlijk zo snel mogelijk weer buiten staan
En heb überhaupt geen zin om langer dan een uur in de gym te zijn
Ja snap ik helemaal, en in de winter vind ik wat langere workouts zeker ook prima, dan moet je toch nog eerst goed warm draaienHeb heel lekkere gains gemaakt op Dorian yates zn trainingsstijl
Is je opgevoerde stofwisseling. Als ik met gewichten train heb ik ook 's zomers een trainingspak aan.Ja snap ik helemaal, en in de winter vind ik wat langere workouts zeker ook prima, dan moet je toch nog eerst goed warm draaien
Maar nu ben ik al zeiknat voor ik überhaupt m'n water heb gevuld
Ja sowieso meer sinds PED's maar ik heb geen eens een airco in m'n gym dusjaHeel herkenbaar...zweet jij je ook de t*fus?
Ik denk dat de PEDs daar ook wel aan bijdragen maar de airco in de sportschool is ook shit...
No Pain No Gain

Heb ik ook ja hahahaIk merk dat ik opvliegers krijg doordat ik mijn kcal verhoogt heb. Zweet breekt me tijdens een maaltijd soms uit.