MuscleMeat

One Cycle Won't Hurt

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.981

Deed dit soort shit voorheen, unilaterale dingen duren me te lang, en onze cable stations laten bilateraal niet toe

Haal echt 0 plezier uit unilaterale movements en plezier is wel echt mn prio 1 geworden nu

Wil ook max 45-60 min bezig zijn met mn trainingen

Kan je foto voor/na laden droppen ben wel benieuwd hoeveel verschil er is te zien.
Hoe lean was je exact, want denk dat laden en water manipulatie vrij weinig zin heeft als je niet echt shredded bent, wellicht popt er een addertje meer maar denk dat het niet echt visueel merkbaar is als je simpelweg niet shredded bent en dagen vooraf ook helemaal “leeg/plat” bent.

Deed dit soort shit voorheen, unilaterale dingen duren me te lang, en onze cable stations laten bilateraal niet toe

Haal echt 0 plezier uit unilaterale movements en plezier is wel echt mn prio 1 geworden nu

Gaat me meer om stretch, dan unilateraal. Ook goed te doen in armtraining, bi-triceps.
Ben je echt wel binnen uur klaar.

Zo eens hiermee, unilateraal zuigt echt anus :roflol:

Uur bezig om 3 sets te doen

• #5.986
Kan je foto voor/na laden droppen ben wel benieuwd hoeveel verschil er is te zien.
Hoe lean was je exact, want denk dat laden en water manipulatie vrij weinig zin heeft als je niet echt shredded bent, wellicht popt er een addertje meer maar denk dat het niet echt visueel merkbaar is als je simpelweg niet shredded bent en dagen vooraf ook helemaal “leeg/plat” bent.
Heb geen voor/na foto helaas

En ik denk ook niet dat het een aanzienlijk verschil is hoor

Meer in het kader van alle kleine beetjes helpen, uiteindelijk wil je die supercompensatie triggeren en dat is niet aan de hand als je al goed verzadigd bent natuurlijk

Ik heb de foto’s binnen, ga zelf morgen even een selectie maken, mag ze alle 155 houden en deze zijn al licht ge edit, daarna nog een selectie van 10 die ik extra ge edit wil

Zoals ik al zei, ben niet heel lean meer,
4-5 weken geleden was ik echt piek shreds, maar gewoon lompe timing/in het begin te hard gegaan

• Like
Waarderingen: AK

Heb geen voor/na foto helaas

En ik denk ook niet dat het een aanzienlijk verschil is hoor

Meer in het kader van alle kleine beetjes helpen, uiteindelijk wil je die supercompensatie triggeren en dat is niet aan de hand als je al goed verzadigd bent natuurlijk

Ik heb de foto’s binnen, ga zelf morgen even een selectie maken, mag ze alle 155 houden en deze zijn al licht ge edit, daarna nog een selectie van 10 die ik extra ge edit wil

Zoals ik al zei, ben niet heel lean meer,
4-5 weken geleden was ik echt piek shreds, maar gewoon lompe timing/in het begin te hard gegaan
Benieuwd naar de fotos!

• #5.988
F6977784-DE26-41CA-96A4-CC20B99F6DCA.jpeg

Dit is in ieder geval wel een van mn favorieten

Maar geen spray tan meer voor mij want ik heb sinds gisteren al 5 mee eters erbij ofzo :roflol:

F6977784-DE26-41CA-96A4-CC20B99F6DCA.jpeg

Dit is in ieder geval wel een van mn favorieten

Maar geen spray tan meer voor mij want ik heb sinds gisteren al 5 mee eters erbij ofzo :roflol:
Mooi resultaat maat. Maar die mee-eters is niet goed, dan moet jezelf nog meer eten.
#flauw 🤣

• #5.991
Gisteren Korean BBQ gehad, vanochtend 86,6kg :roflol:

Nog nooit zo zwaar geweest, aankomende weken circa 3200-3500 eten, even kijken wat dat met mn gewicht doet

• #5.992
Trouwens deze week van compleet vreemdelingen complimenten gehad over mn fysiek

In de supermarkt, in een restaurant, in de mcdonalds

Dus we doen iets goed, zit nu wat ik denk voor mij het meest comfortabele vet %

Libido is weer waar het moet zijn ook, echt bizar hoe dood dat kan gaan in een cut

• #5.993
Tas kwijt met mn straps en logboek, beetje kut, had hele fijne lange gorilla wear straps, niet van die padded kut zooi

Maar goed nieuw begin I guess

Deze week cruise, wil eigenlijk fysiek-wise nog wel verder pushen want het gaat echt heel lekker, maar voel me ook ongezond (denk ook door de rappe weight gain)

Kcal inname circa 3350-3500
30 min cardio op td’s
10k steps per dag minimum

Gisteren & eergisteren 86,6kg
Vandaag 85,5kg

Als het beetje rond dit stabiliseert ben ik meer dan tevreden

Zometeen meetlint kopen want ben die ook kwijt

Adductoren schaven constant langs elkaar tijdens het lopen, heeft iemand daar tips voor?

Tas kwijt met mn straps en logboek, beetje kut, had hele fijne lange gorilla wear straps, niet van die padded kut zooi

Deze week cruise, wil eigenlijk fysiek-wise nog wel verder pushen want het gaat echt heel lekker, maar voel me ook ongezond (denk ook door de rappe weight gain)

30 min cardio op td’s

Vandaag 85,5kg

Adductoren schaven constant langs elkaar tijdens het lopen, heeft iemand daar tips voor?
Geen string dragen.

30 min cardio op td’s

Vandaag 85,5kg

Volgensmij had @Wengstertje laatst een tip voor goede boxers ergens

Boxers een maat te groot kopen dat ze loser zitten en je moet ook die iets langere variant wellicht keer proberen. Calvin klein heeft 3 lengtes ikzelf pak de medium. Die korte is standaard boxer lengte en die iets langere is denk 2/3 langer en die nog langere is net een zwembroek dat vind ik weer niet fijn.

Under armour korte loopleggings worden hier al jaren gebruikt als boxxers.
Is top en alst het warm is in de gym oid lange trainingsbroek uit en direct g2g ook👌.

• #5.999
Boxers een maat te groot kopen dat ze loser zitten en je moet ook die iets langere variant wellicht keer proberen. Calvin klein heeft 3 lengtes ikzelf pak de medium. Die korte is standaard boxer lengte en die iets langere is denk 2/3 langer en die nog langere is net een zwembroek dat vind ik weer niet fijn.
Ah ja ik heb idd ook die korte van calvin klein maar is me nu echt te kort aan het worden

Vooral in spijkerbroek doet het gewoon zeer

Under armour korte loopleggings worden hier al jaren gebruikt als boxxers.
Is top en alst het warm is in de gym oid lange trainingsbroek uit en direct g2g ook👌.
Top man, klinkt goed, ik ga het checken

Is die site waar Wesley het over had

Terug
Naar boven