MuscleMeat

One Cycle Won't Hurt

Nou update mbt rij examen
Examinator kwam niet opdagen :roflol:
Dus nu gaat het weer t*ring lang duren voor ik op mag
Ben bijna 2 jaar bezig met dat kut papiertje te halen door die kut pandemie
Kan net zo goed gewoon illegaal gaan rijden want dit schiet echt niet op
Je rij examinator is wel een homo met zon streek, maar het domste wat je nu kunt doen is zelf gaan rijden.

Indien betrokken raakt bij een ongeval ben je niet verzekerd en betaal je alles uit eigen zaak. Maakt niets uit als je nu niks hebt dan komen ze het wel met bijkomende rente over 5/10/20 jaar halen.

Nu auto rijden is de deur op een kier zetten voor een persoonlijk faillisiment. Begint er niet aan!

Nou update mbt rij examen
Examinator kwam niet opdagen :roflol:
Dus nu gaat het weer t*ring lang duren voor ik op mag
Ben bijna 2 jaar bezig met dat kut papiertje te halen door die kut pandemie
Kan net zo goed gewoon illegaal gaan rijden want dit schiet echt niet op
Wtf. Je kan geen vervroeging afdwingen? Kost dit grapje je naast tijd ook weer geld door lessen. Kansloos.

Ben zelf ook bijna 2 jaar bezig geweest door lockdowns. Achterlijk land.

• Topic Starter Topic Starter
Wtf. Je kan geen vervroeging afdwingen? Kost dit grapje je naast tijd ook weer geld door lessen. Kansloos.

Ben zelf ook bijna 2 jaar bezig geweest door lockdowns. Achterlijk land.
Ja krijg sowieso wel voorrang, maarja feestdagen komen eraan
Dus zal wss wel januari zijn en ook dan weer kans dat examinator kan uitvallen
Maar kost me idd wel lekker veel geld zo

Je rij examinator is wel een homo met zon streek, maar het domste wat je nu kunt doen is zelf gaan rijden.

Indien betrokken raakt bij een ongeval ben je niet verzekerd en betaal je alles uit eigen zaak. Maakt niets uit als je nu niks hebt dan komen ze het wel met bijkomende rente over 5/10/20 jaar halen.

Nu auto rijden is de deur op een kier zetten voor een persoonlijk faillisiment. Begint er niet aan!
Huh? Dus zonder rijbewijs met je dronken kop in een onverzekerde voertuig stappen om daarmee plankgas de grens over te rijden om naar de h**ren te gaan is geen goed idee?

Het juiste moment om een kuur te beginnen is in mijn optiek wanneer je van A tot Z weet hoe voeding/suppletie werkt en daarnaast wanneer je weet hoe je daadwerkelijk hard moet trainen. Vaak na een jaartje of 2 bepaalde stijlen uit te hebben geprobeerd heb je het spelletje wel door. Of je fysiek dan bagger is of niet, als alle overige variabelen on point zijn mag je prima kuren imo.

In een ideale wereld melk je natty zijn zo lang mogelijk uit en denk dat de meeste achteraf liever nooit waren begonnen met kuren. Maar met zo'n natty fysiek als Vyp heb je imo groen licht om te gaan kuren, geen idee hoe z 'n training verder is.

Tempo squats
3x8x102
Hierna nog iets van 4 sets met bredere stance en wat andere cues

Leg Ext
3x12x40

LLC Staand
3x12x15
Hiervoor misschien assisted nordic curls doen

SLDL
3x15x90
Misschien rdls gaan doen ipv sldls

Uni Calf Raise
3x12x20

Ik was een beetje te hard, wat ik probeerde te zeggen was je had nog veel ruimte om te groeien, zeker als je er al goed uitziet. Het is zonde als je te vroeg begint want daarna kan je alleen maar achteruit gaan, zonder te kuren ga je die massa nooit vasthouden. Terwijl als je nu natty nog meer massa pakt is het veel makkelijker om dat vast te houden.

Dat van dat je geen pro kan worden was onzin van mijn kant natuurlijk, je fysiek was pre kuur en natty al goed dus je hebt sowieso potentie.

Ik was een beetje te hard, wat ik probeerde te zeggen was je had nog veel ruimte om te groeien, zeker als je er al goed uitziet. Het is zonde als je te vroeg begint want daarna kan je alleen maar achteruit gaan, zonder te kuren ga je die massa nooit vasthouden. Terwijl als je nu natty nog meer massa pakt is het veel makkelijker om dat vast te houden.

Dat van dat je geen pro kan worden was onzin van mijn kant natuurlijk, je fysiek was pre kuur en natty al goed dus je hebt sowieso potentie.
Ben ik me ook zeker van bewust dat ik meer ruimte had om te groeien, maar kan je vertellen dat het echt een weloverwogen beslissing is
Heb er toch wel dik een jaar over nagedacht en research gedaan
Maar zover ik weet, alles boven je natty potentieel houd je sowieso niet vast, dus nu is het eigenlijk gewoon zo snel mogelijk naar m'n natty max toewerken (en dan nog relatief-gezien zo "gezond mogelijk")
Ben nu 24, vond dat ook wel een mooie leeftijd om te beginnen, was ook wel een meespelende factor voor mijn keuze

Je zal altijd achteruitgaan als je stopt met kuren en je boven je natty limit zit. Alles daaronder is redelijk goed te behouden mits je training/voeding op orde is.

Ben ik me ook zeker van bewust dat ik meer ruimte had om te groeien, maar kan je vertellen dat het echt een weloverwogen beslissing is
Heb er toch wel dik een jaar over nagedacht en research gedaan
Maar zover ik weet, alles boven je natty potentieel houd je sowieso niet vast, dus nu is het eigenlijk gewoon zo snel mogelijk naar m'n natty max toewerken (en dan nog relatief-gezien zo "gezond mogelijk")
Ben nu 24, vond dat ook wel een mooie leeftijd om te beginnen, was ook wel een meespelende factor voor mijn keuze
Het is een slippery slope dat kuren, maar 24 is idd wel oke. Ik had je jonger ingeschat. Blijf je bloedwaarden goed in de gaten houden iig. Verder ben je sowieso in goede handen.

Je zal altijd achteruitgaan als je stopt met kuren en je boven je natty limit zit. Alles daaronder is redelijk goed te behouden mits je training/voeding op orde is.
Dat wil ik best geloven. Maar is het probleem niet dat je niet weet wat voor stimulans je nodig hebt om die massa te behouden als je nooit in de buurt bent geweest van je natty limiet. Als je dan dus weer gaat trainen zoals je altijd deed toen je eronder zat gaat je lichaam never die massa vast kunnen houden. Lijkt mij.

Het is hetzelfde met iemand die net een jaar trained en die dan gaat kuren, als die met zijn kuur massa behaalt boven zijn natty limiet gaat hij dat echt niet kunnen vast houden aangezien hij niet weet hoe hij moet trainen om die massa vast te houden zonder de stimulans van anabolen.

Misschien zie ik het verkeerd hoor, ik blast en cruise gewoon haha.

Dat wil ik best geloven. Maar is het probleem niet dat je niet weet wat voor stimulans je nodig hebt om die massa te behouden als je nooit in de buurt bent geweest van je natty limiet. Als je dan dus weer gaat trainen zoals je altijd deed toen je eronder zat gaat je lichaam never die massa vast kunnen houden. Lijkt mij.

Het is hetzelfde met iemand die net een jaar trained en die dan gaat kuren, als die met zijn kuur massa behaalt boven zijn natty limiet gaat hij dat echt niet kunnen vast houden aangezien hij niet weet hoe hij moet trainen om die massa vast te houden zonder de stimulans van anabolen.

Misschien zie ik het verkeerd hoor, ik blast en cruise gewoon haha.
Ik train al wel 3-4 jaar
Maar eerste 2 jaar nooit verdiept in trainen en voeding, heb dat nu wel gewoon on-point
Althans zo doende on-point dat ik weet wat voor mij werkt
Heb tijdje ook meer powerlift-achtig getraint, maar dat vond ik helemaal kut, heb verschillende splits gedraaid, best veel gespeeld met volume van sets en reps, stances, technieken etc.
Dus ik weet wat ik natty moet doen om massa te behalen, anders was ik sowieso niet aan de kuur begonnen

Ik train al wel 3-4 jaar
Maar eerste 2 jaar nooit verdiept in trainen en voeding, heb dat nu wel gewoon on-point
Althans zo doende on-point dat ik weet wat voor mij werkt
Heb tijdje ook meer powerlift-achtig getraint, maar dat vond ik helemaal kut, heb verschillende splits gedraaid, best veel gespeeld met volume van sets en reps, stances, technieken etc.
Dus ik weet wat ik natty moet doen om massa te behalen, anders was ik sowieso niet aan de kuur begonnen
Het ging ook niet specifiek over jou het was meer algemeen. Maar succes iig, hoelang ben je al bezig? En hoe bevalt het?

als die met zijn kuur massa behaalt boven zijn natty limiet gaat hij dat echt niet kunnen vast houden aangezien hij niet weet hoe hij moet trainen om die massa vast te houden zonder de stimulans van anabolen.
Als je boven je natty limit zit ga je sws dat niet vast kunnen houden natty hoe goed je ook traint+eet.

Het ging ook niet specifiek over jou het was meer algemeen. Maar succes iig, hoelang ben je al bezig? En hoe bevalt het?
Ja goed man, 5e week nu
Beetje kut met die lockdown allemaal, maar nu iets van 5kg gegained terwijl ik leaner oog
Maar wordt even aankijken hoelang ik de kuur doorzet nu

Kom er ook net achter dat ik 20 weken aan primo heb liggen ipv 10 :roflol:

Als je boven je natty limit zit ga je sws dat niet vast kunnen houden natty hoe goed je ook traint+eet.
Nee ik bedoel als hij zijn natty MAX moet vasthouden weet die gene bij god niet wat voor trainings intensiteit daarvoor nodig is aangezien hij dat nooit heeft ervaren.

Terug
Naar boven