- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Kuur wordt nu 8 weken 250 test E/200 primoVolgens mij had je beter na je kuur een coach kunnen nemen, dan had je al kunnen beginnensnap je coach ook wel die wilt meer zekerheid hebben over je kcals en training enz. En kent je natuurlijk nog niet. Maar volgens mij had je alles wel aardig on point, de resultaten liegen er iniedergeval niet om. Maar wat betreft nakuur wil je dat zelf of heeft de coach jou dat aangeraden? vind het zowieso soms wat onduidelijk allemaal de een zegt je herstelt prima zonder nakuur en de andere raad hcg aan tijdens de kuur en nolva als nakuur
![]()
Daarna kijken of de rek er uit is of dat we hem nog verder door trekken
Nakuur zal HcG zijn en misschien clomid
Ff hopen dat ik snel weet wat m'n lichaam doet op 3200-3500 kcal zodat we dat kunnen aanpassen en dat ik kan starten
Trainingsschema zal wel goed verlopen als ik t zo zie
Hoop alleen dat er nu geen lockdown komt

snap je coach ook wel die wilt meer zekerheid hebben over je kcals en training enz. En kent je natuurlijk nog niet. Maar volgens mij had je alles wel aardig on point, de resultaten liegen er iniedergeval niet om. Maar wat betreft nakuur wil je dat zelf of heeft de coach jou dat aangeraden? vind het zowieso soms wat onduidelijk allemaal de een zegt je herstelt prima zonder nakuur en de andere raad hcg aan tijdens de kuur en nolva als nakuur