- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Virgin muscle I guess?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Virgin muscle I guess?

Ja .. wees blij dat het je glute is dan kun je tenminste nog iets mocht het extreme pip worden. Quads kun je werkelijk niks meer kon me been niet eens meer buigen
Voel ook een klein bultje nu op de plekJa .. wees blij dat het je glute is dan kun je tenminste nog iets mocht het extreme pip worden. Quads kun je werkelijk niks meer kon me been niet eens meer buigen
Ik krijg kippenvel als ik dit lees ik kan al niet tegen naalden laat staan dat ik ze zelf zetJa ik deed mn glutes leunend tegen een tafel aan staand op m'n ene been maar was nog moeilijk om m'n andere been niet gespannen te houden
Zal het morgen wel merken als ik niet meer fatsoenlijk kan zitten![]()

Valt allemaal reuze mee man, het is echt zo gepiept en je voelt de naald zelf helemaal nietIk krijg kippenvel als ik dit lees ik kan al niet tegen naalden laat staan dat ik ze zelf zet![]()

Hij stelt zich gewoon aan.Valt allemaal reuze mee man, het is echt zo gepiept en je voelt de naald zelf helemaal niet
Schrok er zelfs van dat hij er al in zat zo snel
Maar als je een naaldenfobie hebt wordt het wel lastiger ja![]()
Het is maar dat over zenuwen praten🤣Valt allemaal reuze mee man, het is echt zo gepiept en je voelt de naald zelf helemaal niet
Schrok er zelfs van dat hij er al in zat zo snel
Maar als je een naaldenfobie hebt wordt het wel lastiger ja![]()
Zet in je scheenbeen tong po.
Quads ook zenuwen met slins? Daar ik nooit last van gehad. Front delts lijkt me niet zo chill, heb wel genoeg aan side delts. Heb ook wel eens borst gedaan en daar voelde ik echt helemaal niks van. Maar het idee van tegen je hart aan pinnen is niet zo tof.Prik quads echt nooit, één grote zenuwbaan bij mij en gegarandeerd 9/10 injecties dat ik er eentje raak en mank loop :')
Ik doe delts gewoon zitend en laat me te injecteren arm gewoon tussen me benen hangen alleen eind bulk is het een rot plek aangezien ik mezelf dan stik en geen adem krijg.
Front delt is ook een aanrader sowieso met een slinpin.
Vrij grote kans dat je morgen hinkelt alsof je in je kontje geneukt bent ja.
Daar ontkom je de eerste keren echt niet aan. Al had ik dat met glute niet, maar vrijwel iedereen wel met virgijn muscles.Heb wel redelijk hoog in m'n glute geprikt dus tijdens het zitten niet echt last van, alleen als ik wat meer onderuit gezakt zit, dus keen stressVrij grote kans dat je morgen hinkelt alsof je in je kontje geneukt bent ja.Daar ontkom je de eerste keren echt niet aan. Al had ik dat met glute niet, maar vrijwel iedereen wel met virgijn muscles.

Ik zou me sowieso niet zo druk maken met zo’n laag volume. Heb je paar daagjes een beurs plekkie van.Heb wel redelijk hoog in m'n glute geprikt dus tijdens het zitten niet echt last van, alleen als ik wat meer onderuit gezakt zit, dus keen stress
Maar ben benieuwd naar morgen![]()
Zie veel horror verhalen bij quad injecties, zoals ontstekingen enzo, komt bij quad vaak voorHet zal nooit mijn hobby worden, maar quads prikken met slin pins is wel echt fucking ideaal zeg.
Mentale drempel is een stuk lager dan met een 0.6x25 in ieder geval.
Ja klopt, maar <0.5ml met slin pins komt wel goed hoor. Heb je ook geen pip van na paar keerZie veel horror verhalen bij quad injecties, zoals ontstekingen enzo, komt bij quad vaak voor
Ja de pijn interesseert me niet heel veel om eerlijk te zijn (als m'n trainingen er niet onder gaan lijden), was alleen bang dat ik bijv. niet diep genoeg had gezeten en dat er wat olie tussen de huid en de spier zou kunnen komenIk zou me sowieso niet zo druk maken met zo’n laag volume. Heb je paar daagjes een beurs plekkie van.
Van 2.5ml 200mg/ml primo (+1ml test) had ik wel echt kneiterveel last haha. Dan liep ik elke week gewoon met een ei rond. Achteraf gezien zal het waarschijnlijk die fucking ethyloleate zijn geweest. Gaan we nooit meer doen.
Joh op jouw bodyfat is die blauwe naald diep genoeg. En zelfs mocht er olie tussen die lagen komen dan gebeurt er nog niks.Ja de pijn interesseert me niet heel veel om eerlijk te zijn (als m'n trainingen er niet onder gaan lijden), was alleen bang dat ik bijv. niet diep genoeg had gezeten en dat er wat olie tussen de huid en de spier zou kunnen komen
Maarja zijn tig andere redenen dat PIP kan voor komen natuurlijk
Ik heb een keer een injectie primo gezet (200mg/ml van MTS). Dat was zo geconcentreerd dat het zelfs aan het kristaliseren was en in een warm water badje terug opgelost moest worden. Een injectie gezet en ik heb nog nooit zoveel pijn gehad. Daarna heb ik die vial ook weggeooid of weggegeven en nooit meer primobolan aangeraakt. Als ik het ooit weer zou proberen zou ik in ieder geval niet voor 200mg/ml gaan, dat was echt pure hell.Ik zou me sowieso niet zo druk maken met zo’n laag volume. Heb je paar daagjes een beurs plekkie van.
Van 2.5ml 200mg/ml primo (+1ml test) had ik wel echt kneiterveel last haha. Dan liep ik elke week gewoon met een ei rond. Achteraf gezien zal het waarschijnlijk die fucking ethyloleate zijn geweest. Gaan we nooit meer doen.
Als je niet diep genoeg zit merk je dat wel doordat er een bobbel onstaat onder de huid. Ik kan zelfs ventroglute en quad met slins doen op 20%+ bf. Je zit aardig snel in de spierJa de pijn interesseert me niet heel veel om eerlijk te zijn (als m'n trainingen er niet onder gaan lijden), was alleen bang dat ik bijv. niet diep genoeg had gezeten en dat er wat olie tussen de huid en de spier zou kunnen komen
Maarja zijn tig andere redenen dat PIP kan voor komen natuurlijk